-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
С_24Т-417_30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Апаратні засоби на базі ноутбуків)
Завершена
1 404 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 21 000.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 21 000.00 UAH
Період уточнення:
25.07.2024 09:45 - 04.08.2024 00:00
Відповідь надана
уточнення щодо терміну ремонту
Номер:
0c999f7646044eb0b34686c53ca10044
Дата опублікування:
29.07.2024 12:09
Опис:
Шановний Замовнику, Вами в п.2.3. додатку №1 до тендерної документації та в розділі «Інші вимоги» додаток №3 до тендерної документації передбачено:
Обслуговування on-site, за адресами головного офісу НДІ та віддалених підрозділів НДІ. Термін ремонту – 28 робочих днів (техніка на ремонт має бути забрана з офісу і повернута в відповідний офіс. Відлік початку гарантійного ремонту розпочинається з моменту розміщення заявки на обслуговування.
В той самий час, п.6.5. Проєкту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) передбачено:
п. 6.5. Якщо протягом гарантійного строку Покупцем будуть виявлені дефекти або невідповідність якості Товару, обумовленої Договором, Постачальник зобов'язаний (на вибір Покупця):
- або за свій рахунок усунути дефекти Товару за його місцезнаходженням у строк, погоджений Сторонами, а якщо такий строк не буде погоджено –протягом 20 календарних днів з дня отримання повідомлення від вантажоотримувача чи Покупця про дефекти або невідповідність якості Товару ;
- або замінити неякісний Товар на Товар належної якості протягом 20 календарних днів з дня отримання повідомлення від вантажоотримувача чи Покупця про дефекти або невідповідність якості Товару, якщо інший строк письмово не узгоджений Сторонами;
Таким чином термін ремонту передбачений в Додатку 1, 3 та Додатку 4 до тендерної документації не збігаються. У зв’язку з чим просимо уточнити, який термін ремонту мають передбачати гарантійні зобов’язання Постачальника: 28 робочих днів чи 20 календарних днів?
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за звернення та повідомляємо, що найближчим часом в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
31.07.2024 11:17
Відповідь надана
уточнення щодо процедури виконання гарантійних зобов'язань
Номер:
b23f24c3600b436eae05150a6b2c93bf
Дата опублікування:
29.07.2024 11:58
Опис:
Шановний Замовнику, Вами в п.2.3. додатку №1 до тендерної документації та в розділі «Інші вимоги» додаток №3 до тендерної документації передбачено:
Обслуговування on-site, за адресами головного офісу НДІ та віддалених підрозділів НДІ. Термін ремонту – 28 робочих днів (техніка на ремонт має бути забрана з офісу і повернута в відповідний офіс. Відлік початку гарантійного ремонту розпочинається з моменту розміщення заявки на обслуговування.
Ця вимога об’єднала дві взаємовиключаючі умови, а саме: «Обслуговування on-site, за адресами головного офісу НДІ та віддалених підрозділів НДІ» та «техніка на ремонт має бути забрана з офісу і повернута в відповідний офіс».
У зв’язку з чим просимо уточнити, гарантійні зобов’язання повинні виконуватися «на місці» за адресами головного офісу НДІ та віддалених підрозділів НДІ? чи шляхом вивозу з головного офісу НДІ та віддалених підрозділів НДІ «забрана з офісу і повернута в відповідний офіс»?
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за звернення, повідомляємо про те що, у постачальника є можливість проводити ремонт як на місці розташування обладнання так і в сервісному центрі. Тобто Постачальник сам обирає місце ремонту в сервісному центрі або но місці. Для уникнення різночитань в ТД документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
31.07.2024 11:15
Відповідь надана
Довідка від Виробника
Номер:
578c3fc742104329ba3d2385e8ff3c95
Дата опублікування:
25.07.2024 17:54
Опис:
Добрий день. В Додатку 1 серед документів є вимога: Учасник має підтвердити та на підтвердження надати Довідку (складену в довільній формі) або інший документ від Виробника, з підписом та скріплену печаткою (у разі її використання), яка підтверджує те що:
- на запропоноване обладнання не діють терміни End-of-Life, End-of-Sale та End-of-Support.
- операційна система з ключем встановлена при виробництві;
- кожен ноутбук, що постачається, має наліпку (GML). Зазначені наліпки кріпляться на ноутбуці в місці, яке унеможливлює їх пошкодження чи знищення під час використання ноутбука за призначенням або у випадку здійснення технічного обслуговування чи ремонту
Питання - може такий документ бути виданим не лише виробником, а й офіційним дистриб'ютором виробника в Україні?
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Такий документ надається виробником, офіційний дистриб’ютор в Україні може отримати цей документ у виробника.
Дата відповіді:
26.07.2024 09:19