-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кокарда на берет
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період уточнення:
24.07.2024 14:21 - 29.07.2024 00:00
Відповідь надана
Занижена очікувана вартість
Номер:
44cc6c596b354179a7ef1685c9c50408
Дата опублікування:
25.07.2024 09:57
Опис:
Шановний Замовнику, можливо Ви помилились з ціною чи з кількістю предмета закупівлі? Заявлена ціна бюджету не відповідає дійсності.
Занижена очікувана вартість – призводить до відсутності інтересу учасників до такої закупівлі, і як наслідок вона може взагалі не відбутися.
Очікувана вартість – це розрахункова вартість предмета закупівлі з урахуванням конкретних умов поставки та з зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості.
Тож, аби правильно визначити очікувану вартість та провести свою закупівлю успішно та ефективно, радимо замовникам використовувати Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, в якій запропоновано кілька методів для коректного визначення очікуваної вартості закупівлі.
Відповідь:
Добрий день. На ваше звернення надаємо наступне роз’яснення.
Замовник не помилився із очікуваною ціною закупівлі, оскільки вона була сформована в межах наявного розміру бюджетного призначення за кошторисом, з урахуванням таких факторів, як необхідна кількість товару (що відповідає об’єктивній потребі замовника) та очікувана ціна за одиницю. Таким чином, заявлена ціна, в частині відповідності саме бюджету, сформована із дотриманням положень Бюджетного кодексу.
Попри Ваше визначення поняття «очікуваної вартості», такий термін взагалі відсутній в законодавстві, що регулює порядок здійснення публічних закупівель. В свою чергу, очікувана ціна, безперечно включає в себе такі складові як собівартість товару, прибуток та ін. Виходячи з категорії товару та собівартості (виробництво якого не відноситься до технічно складного), його оптової кількості, умов поставки (які не відрізняються перевезенням, наприклад, крихкого багажу, габаритністю та/або іншими особливостями, що потребували б додаткових витрат від постачальника) – ціна сформована відповідним чином на підставі аналізу ринку. Щодо «відсутності інтересу учасників до такої закупівлі», то замовником враховано, що такий «інтерес» в першу чергу формується потенційним прибутком. Однак, принципи здійснення публічних закупівель передбачають максимальну економію, ефективність та пропорційність. Нагадуємо, що згідно із ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ці принципи поширюються не тільки на замовників, а також і на учасників процедур закупівлі, суб’єктів оскарження, а також їхніх представників.
Щодо Ваших рекомендацій в частині визначення очікуваної вартості, зазначаємо, замовником враховано положення Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак зауважимо, що сама методика є примірною, а її застосування є правом замовника, а не обов’язком. Так, визначення очікуваної ціни здійснювалось в порядку, встановленому керівними та розпорядчими відомчими нормативно-правовими документами, щляхом проведення моніторингу цін із застосуванням методу їхнього порівняння.
Отже, враховуючи все вищевикладене, очікувана ціна сформована із дотриманням вимог чинного законодавства та не містить ознак «заниженності». Підтвердженням такого висновку є результат проведення процедури закупівлі № UA-2023-09-18-008297-a та укладення договору про закупівлю, з якими можна ознайомитись в електронній системі закупівель.
Дата відповіді:
25.07.2024 13:15