• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбук захищений від зовнішнього впливу ( вібрації, вологості,удару,температури) Lenovo ThinkBook 16 G6 IRL (21KH008MRA) в комплекті з встановленим програмним забезпеченням “Операційна система Microsoft Windows 11 Pro 64Bit Ukrainian Intl 1pk DSP OEI DVD (FQC-10557)” та встановленим програмним забезпеченням “Офісний додаток Microsoft Office Home and Business 2021 All Lng PK Lic Online CEE Only (T5D-03484)”

Виникла потреба в закупівлі ноутбука тому посилання на конкретного виробника ( ноутбук захищений від зовнішнього впливу ( вібрації, вологості,удару,температури) Lenovo ThinkBook 16 G6 IRL (21KH008MRA) в комплекті з встановленим програмним забезпеченням “Операційна система Microsoft Windows 11 Pro 64Bit Ukrainian Intl 1pk DSP OEI DVD (FQC-10557)” та встановленим програмним забезпеченням “Офісний додаток Microsoft Office Home and Business 2021 All Lng PK Lic Online CEE Only (T5D-03484)” є необхідним, оскільки за основними характеристиками товар цієї марки є таким, що оптимально відповідає потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовник прийняв рішення провести закупівлю саме даного товару.

Завершена

65 904.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 329.52 UAH
Період уточнення: 23.07.2024 17:16 - 27.07.2024 17:21
Відповідь надана

просимо не допускати схеми та змови в ЗСУ з так званими папірцями - які носять ознаки домовленості та розповсюдження корупції

Номер: 40ebebe2fe9f497fabe8bf89a3c0cc9f
Дата опублікування: 27.07.2024 12:10
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день оскаржено багато закупівель в кожній доведено, що так звані листи – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Доброго дня, шановний учаник! хнічну документацію на проведення процедури закупівлі розроблено згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями)», Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо надання авторизаційного листа виробника або його офіційного представництва не є дискримінаційною вимогою, а є підтвердженням того, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість, своєчасну поставку Замовнику та достатні компетенції (ресурси, персонал відповідної кваліфікації необхідний для якісної поставки, консультації при експлуатації та підтримці, транспортування в сервісний центр, надання підмінного фонду) у учасника. Ми, як замовник, можемо впевнитись у якості поставки до того, як настають несприятливі обставини невиконання або неякісного виконання зобов'язань постачальника, що вимагають застосування санкцій з боку замовника по відношенню до постачальника (виконавця). Оскільки невиконання, неналежне або неякісне виконання поставки та або супроводу з боку постачальника веде до ризиків зриву процесів Замовника. Дана вимога формується Замовником на підставі принципів Закону «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України та з метою: Забезпечення високої якості продукції адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником продукції чи його офіційним представництвом. Забезпеченні мінімальної націнки, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту, як правило, має можливість запропонувати найдешевші ціни. (застосування принципу максимальної економії). Надання авторизаційного листа учасником мінімізує ризик того що, товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо… (застосування принципу законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання авторизаційного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником але й його офіційним представництвом. «Представництво» - це правовідношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представництвом вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників може бути декілька представництв, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. Вимога щодо авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва не обмежує учасників, щодо отримання такого листа. Метою закупівлі є придбання нового якісного товару, офіційно завезеного на митну територію Україні зі сплатою всіх обов'язкових та митних платежів, виробленого виробником для українського ринку, товару по якому виробником та продавцем підтримуються всі зобов'язання щодо сервісного обслуговування та гарантійної заміни комплектуючих та самого товару в процесі всього терміну експлуатації. Саме тому потрібна верифікація продавця та запропонованого товару зі сторони виробника товару чи офіційного представництва виробника товару в Україні. Вимога щодо надання учасником торгів авторизаційного листа від виробника товару чи офіційного представництва виробника товару в Україні направлена на перевірку компетенції та спроможності продавця на поставку і післяпродажне сервісне обслуговування легально завезеного на митну територію України та виробленого для українського ринку товару і жодним чином не обмежує права будь яких учасників торгів які є офіційними продавцями товару на території України. Якщо Ви як учасник торгів отримали від виробника офіційний статус продавця цього товару, Ви підтверджуєте цей статус авторизаційним листом від виробника чи офіційного представництва виробника в Україні.
Дата відповіді: 29.07.2024 12:57