• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з експертного обстеження, технічного огляду та випробувань підіймальних споруд, трубопроводів та обладнання небезпечних хімічних речовин на об’єктах КП «Харківводоканал»

Завершена

1 275 178.13 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 375.89 UAH
Період уточнення: 23.07.2024 14:28 - 04.08.2024 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 278e72c9c43d4e9cb8d93e96b90db2d2
Дата опублікування: 26.07.2024 19:25
Опис: Доброго дня шановний Замовнику. В кваліфікаційних вимогах згідно з ДОДАТКом 1 до тендерної документації п. 1 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” в таблиці п.3 є вимога надання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: *Аналогічним договором вважається договір, укладений Учасником, на надання послуг «з експертного обстеження, технічного огляду та випробувань підіймальних споруд, трубопроводів та обладнання небезпечних хімічних речовин».. Тоді як в ДОДАТКу 4 до тендерної документації (нова редакція) в Розділі ІІ Перелік документів.. в таблиці п. 2 вказано вимогу щодо підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів)*, а саме: *Аналогічний договір - договір, який підтверджує наявність у Учасника досвіду щодо надання послуг з ремонту електродвигунів. Просимо внести правки в кваліфікаційні критерії та видалити вимогу "Аналогічний договір - договір, який підтверджує наявність у Учасника досвіду щодо надання послуг з ремонту електродвигунів " так як ремонт електродвигунів не має відношення до предмету закупівлі . Дякуємо
Відповідь: Доброго ранку, вельмишановний Учаснику! Щиро вдячні за запитання! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю! Зі щирою повагою до Вас! Уповноважена особа Євген БАБАНСЬКИХ
Дата відповіді: 29.07.2024 08:26
Відповідь надана

Щодо вимог тендерної документації

Номер: b29548b31a904aea8e3653346a585fe9
Дата опублікування: 26.07.2024 16:29
Опис: Шановний Замовнику! В своїй відповіді на наше друге звернення, в якому ми звертали Вашу увагу на те, що тендерною документацією НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ПРОВЕДЕННЯ ТЕХНІЧНОГО ОГЛЯДУ ОБЛАДНАННЯ ПІД ТИСКОМ, а дієслово «ДОПУСКАЄТЬСЯ» не передбачає ОБОВ’ЯЗКОВОСТІ, Ви відповіли, що тендерною документацією передбачено проведення технічного огляду обладнання під тиском, а саме поз.35, 36, 37, 38 в Технічному завданні. Звертаємо Вашу увагу, що поз.35, 36, 37, 38 Технічного завдання передбачають проведення ЕКСПЕРТНОГО ОБСТЕЖЕННЯ, а не технічного огляду. Зважаючи на вище викладене втретє просимо Вас видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги, пов’язані з застосуванням методу акустичної емісії.
Відповідь: Дякуємо за запитання! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 29.07.2024 13:39
Відповідь надана

17025

Номер: 0b8e05a268d74b6d8ca782b7999df2e4
Дата опублікування: 25.07.2024 14:42
Опис: Згідно вимог Постанови N 687 від 26 травня 2004 р. п.2 «експертна організація - незалежний суб’єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устатковання та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Міністерства економіки України 27 листопада 2023 року № 17954. Згідно до Наказу МІНЕКОНОМІКИ від 27.11.23р №17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» опублікований в офіційному віснику України, 2024р., №14 цей наказ набирає чинності через три місяці з дня його офіційного опублікування, тобто 15.05.2024р. Підпункт 1 пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених цим наказом, який набирає чинності через три місяці з дня набрання чинності цим наказом, тобто 15.08.2024. Але з 15.05.24 вступив в силу підпункт 2 пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених цим наказом, передбачає: «9. Суб’єкти господарювання, які зазначені у підпункті 2 пункту 1 цих Вимог, разом з виконанням вимог підпунктів 2 – 6 пункту 7 цих Вимог, повинні: 2) для виконання завдань, що визначені сферою їх акредитації, у передбачених законодавством випадках, організаційно-методичними та експлуатаційними документами провадити відповідні випробування власною або залученою на підставі укладених договорів, акредитованою національним органом України з акредитації випробувальною лабораторією, яка має не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного застосовуваного методу контролю, які мають підтверджену кваліфікацію у встановленому законодавством про охорону праці порядку та на умовах трудового договору виконують свої завдання» Тобто з 15.05.2024 повинна бути акредитована випробувальна лабораторія за стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Щиро вдячні Вам за поставлене запитання! За наслідком вивчення зазначеного звернення вважаємо за необхідне повідомити наступне. Тендерна документація складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, тому внесення змін до тендерної документації не планується. Зі щирою повагою!
Дата відповіді: 26.07.2024 10:00
Відповідь надана

Щодо вимог тендерної документації

Номер: 9afa7a20d01848e990679a22c49cc6a6
Дата опублікування: 24.07.2024 17:42
Опис: Шановний Замовнику! В своїй відповіді на наше попереднє звернення Ви обґрунтували свою вимогу стосовно використання акустичної емісії положеннями пункту 3 розділу 1 «Технічний огляд» глави VIII «Технічний огляд і введення в експлуатацію обладнання під тиском» НПАОП 0.00-1.81-18 "Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском", в якому зазначено: «… При технічному огляді допускається використовувати методи неруйнівного контролю, зокрема, метод акустичної емісії.» Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ПРОВЕДЕННЯ ТЕХНІЧНОГО ОГЛЯДУ ОБЛАДНАННЯ ПІД ТИСКОМ, а дієслово «ДОПУСКАЄТЬСЯ» не передбачає ОБОВ’ЯЗКОВОСТІ. Зважаючи на вище викладене вдруге просимо Вас видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги, пов’язані з застосуванням методу акустичної емісії.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Щиро вдячні Вам за поставлене запитання! За наслідком вивчення зазначеного звернення вважаємо за необхідне повідомити наступне. Тендерна документація складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, Згідно НПАОП 0.00-1.81-18 "Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском", глава VIII Технічний огляд і введення в експлуатацію обладнання під тиском. р.1 п.3, при технічному огляді допускається використовувати методи неруйнівного контролю, зокрема, метод акустичної емісії. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією передбачено проведення технічного огляду обладнання під тиском, а саме поз.35, 36, 37, 38 в Технічному завданні. Ці позиції працюють під робочим тиском 16 атм. Акустична емісія, як спосіб діагностики дозволяє: контролювати всю поверхню, що досліджується, без сканування - переміщення датчиків; скорочувати обсяг інших методів ПК, виявляє найбільш небезпечні види дефектів (що розвиваються під дією експлуатаційних навантажень). Контроль може здійснюватися в умовах реальної експлуатації. Значно скорочує час обстеження. Враховуючи дотримання Замовником вимог чинного законодавства України, внесення змін до тендерної документації не планується. Зі щирою повагою
Дата відповіді: 26.07.2024 14:04
Відповідь надана

Щодо вимог тендерної документації

Номер: 6d8830f1b2f44d4cb4b3e836c079a281
Дата опублікування: 24.07.2024 11:09
Опис: Шановний Замовнику! В тендерній документації зазначено, що учасник повинен надати довідки в довільній формі про наявність в нього, в тому числі, системи акустичної емісії A-Line 32D (або аналогу) та фахівця з неруйнівного контролю (акустичний метод). Зважаючи на те, що діючі методики проведення експертного обстеження, технічного огляду та випробувань підіймальних споруд, трубопроводів та обладнання небезпечних хімічних речовин не передбачають обов’язкового застосування акустичного методу неруйнівного контролю, просимо Вас вилучити з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо надання довідки про наявність системи акустичної емісії A-Line 32D (або аналогу) та фахівця з неруйнівного контролю (акустичний метод).
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Щиро вдячні Вам за поставлене запитання! За наслідком вивчення зазначеного звернення вважаємо за необхідне повідомити наступне. Тендерна документація складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, Згідно НПАОП 0.00-1.81-18 "Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском", глава VIII Технічний огляд і введення в експлуатацію обладнання під тиском. р.1 п.3, при технічному огляді допускається використовувати методи неруйнівного контролю, зокрема, метод акустичної емісії. Враховуючи дотримання Замовником вимог чинного законодавства України, внесення змін до тендерної документації не планується. Зі щирою повагою
Дата відповіді: 24.07.2024 15:32
Відповідь надана

щодо 17025

Номер: 101c2bcf1f824ce59c57ca3902ab3967
Дата опублікування: 23.07.2024 14:40
Опис: Згідно вимог Постанови N 687 від 26 травня 2004 р. п.2 «експертна організація - незалежний суб’єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устатковання та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Міністерства економіки України 27 листопада 2023 року № 17954. Згідно до Наказу МІНЕКОНОМІКИ від 27.11.23р №17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» опублікований в офіційному віснику України, 2024р., №14 цей наказ набирає чинності через три місяці з дня його офіційного опублікування, тобто 15.05.2024р. Підпункт 1 пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених цим наказом, який набирає чинності через три місяці з дня набрання чинності цим наказом, тобто 15.08.2024. Але з 15.05.24 вступив в силу підпункт 2 пункту 9 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених цим наказом, передбачає: «9. Суб’єкти господарювання, які зазначені у підпункті 2 пункту 1 цих Вимог, разом з виконанням вимог підпунктів 2 – 6 пункту 7 цих Вимог, повинні: 2) для виконання завдань, що визначені сферою їх акредитації, у передбачених законодавством випадках, організаційно-методичними та експлуатаційними документами провадити відповідні випробування власною або залученою на підставі укладених договорів, акредитованою національним органом України з акредитації випробувальною лабораторією, яка має не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного застосовуваного методу контролю, які мають підтверджену кваліфікацію у встановленому законодавством про охорону праці порядку та на умовах трудового договору виконують свої завдання» Тобто з 15.05.2024 повинна бути акредитована випробувальна лабораторія за стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Щиро вдячні Вам за поставлене запитання! За наслідком вивчення зазначеного звернення вважаємо за необхідне повідомити наступне. Тендерна документація складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, тому внесення змін до тендерної документації не планується. Зі щирою повагою!
Дата відповіді: 24.07.2024 13:18