• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Будівельні роботи з капітального ремонту автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» (Коригування))

Торги не відбулися

51 363 720.86 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 513 637.21 UAH
Період уточнення: 18.07.2024 16:40 - 18.08.2024 00:00
Відповідь надана

щодо продовження строку подачі тендерних пропозицій

Номер: 33752902c3604e759c82bca82337de27
Дата опублікування: 03.08.2024 18:05
Опис: Шановний Замовнику! Просимо продовжити строк подачі тендерних пропозицій на 7 календарних днів з огляду на великий об’єм підготовки та оцінки документів, відсутність стабільного електрозабезпечення та необхідністю детального аналізу спеціалістами учасника робіт, що вимагаються замовником. Дякуємо.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Повідомляємо, що в електронній системі закупівель розміщена скарга UA-2024-07-18-009518-a.b1 від ТОВ "ІНТЕРБУД ДЕВЕЛОП". Відповідно до п. 67 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону) та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Таким чином, рішення щодо продовження строку подання тендерних пропозицій буде прийматься Замовником після та за результатами розгляду зазначеної скарги органом оскарження
Дата відповіді: 05.08.2024 09:23
Відповідь надана

Фінансова спроможність

Номер: c2de6bd968584383b7e230e85ddf86d5
Дата опублікування: 24.07.2024 12:39
Опис: Шановний Замовник! Умовами Тенденої документації вимагається від учасника надання інформації про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Обсяг річного доходу (виручки) Учасника за останній звітний рік має бути не меншим, ніж 99% від суми очікуваної вартості цієї закупівлі. Проте, враховуючи реалії сьогодення, серед яких дія правового режиму воєнного стану та складна економічна ситуація на території України, вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Зокрема, дана вимога є дискримінаційною стосовно мікропідприємств, малих підприємств, а також підприємств, які й так, вимушені були зменшити або взагалі зупинити свою діяльність. З початком введення правового режиму воєнного стану на території України, значна частина підприємств, які здійснюють діяльність у будівельній сфері, вимушено значно зменшила обєми виконуваних робіт, особливо в районі виконання планованих робіт. Також, розмір річного доходу (виручки) підприємств, за виконання робіт згідно попередньо укладеними договорами, суттєво зменшився, у звязку зі значним підвищенням витрат на будівельні та паливо-мастильні матеріали. Крім того, тендерною документацією передбачається надання забезпечення виконання договору (застави грошових коштів) переможцем процедури закупівлі, як гарантію виконання умов договору у майбутньому. Враховуючи вищевикладене, просимо виключити з Тендерної документації вимогу надання інформації про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення та за результатами розгляду повідомляємо наступне. Пунктом 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Відповідно до вимог ч. 2 ст. 16 Закону України від 25.12.2015 № 992-VIІІ «Про публічні закупівлі» із змінами та доповненнями (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Частина 3 ст. 16 Закону визначає, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, враховуючи вище наведене, замовником установлений кваліфікаційних критерій про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю відповідно до приписів чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Зокрема, замовником дотримані вимоги щодо підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію та не встановлені дискримінаційні вимоги стосовно мікропідприємств та малих підприємств, з урахуванням наступного. Для мікропідприємств, малих підприємств, які визнані такими відповідно до Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39 із змінами. Таким чином, тендерна документація на закупівлю робіт: «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Будівельні роботи з капітального ремонту автомобільних доріг Одеської філії ДП «АМПУ» (Коригування)) не містить дискримінаційних вимог та затверджена згідно до чинного законодавства України. Окремо зазначаємо, що відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини) чим Замовник і дотримався вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель у тендерній документації. Відповідно до частини першої статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 № 996-XIV звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Звітний період для складання фінансової звітності про виконання бюджетів визначається Бюджетним кодексом України. Таким чином, Замовник, встановив відповідний кваліфікаційний критерій задля перевірки спроможності потенційним переможцем процедури закупівлі, зокрема в умовах введення правового режиму воєнного стану на території України, змоги виконати договір про закупівлю відповідно до загального обсягу річного доходу (виручки), який співрозмірний очікуваній вартості предмета закупівлі. Враховуючи викладене, Замовником на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі будуть розглянуті показники реалізації учасниками виконання робіт за значний проміжок часу задля спроможності виконання робіт із аналогічним обсягом до предмету закупівлі.
Дата відповіді: 26.07.2024 11:47