• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Багатофункціональний пристрій Canon PIXMA G3470 з Wi-Fi, або еквівалент

Завершена

173 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 730.00 UAH
Період уточнення: 18.07.2024 12:25 - 26.07.2024 00:00
Відповідь надана

так званий лист - папірець, який не вартий самого папіру та фарби яка витрачаєтсья на його друк!

Номер: dec8666874d94ab4b7d575b66de82129
Дата опублікування: 23.07.2024 15:25
Опис: Звертаємо Вашу увагу, що так звані листи жодним чином не підтверджують поставку продукції та жодним чином не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. Уважно ознайомтесь з рішенням АМКУ рішення від 13.03.2024 № 4617. Так званий лист - це фікція, папір, який ні чого не вартий, а потрібний для одного - знищення конкуренції! У разі не задоволення вимоги, ваші умови будемо оскаржувати в АМКУ!
Відповідь: Шановний учаснику, рекомендуємо уважно читати тендерну документацію, що була актуалізована 23.07.2024 року. Згідно інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 3 та Додаток 2 Тендерної документації) учасник повинен завантажити наступні документи: 1 Сертифікат/паспорт якості або декларація про відповідність або сертифікат відповідності. 2. Порівняльну таблицю (у разі запропонування еквівалентного товару) 3. Гарантійні листи з питань, висвітлених у тендерній документації та додатках до неї.
Дата відповіді: 23.07.2024 16:31
Відповідь надана

так звані листи, схеми та учасники, які навмисно вводять в оману. адже в змові з кенон Україна та їм не приємно бачити як ламають їх надприбуток!

Номер: a84271c135574a9590e2357e56260169
Дата опублікування: 23.07.2024 15:24
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день оскаржено багато закупівель в кожній доведено, що так звані листи – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Шановний учаснику, рекомендуємо уважно читати тендерну документацію, що була актуалізована 23.07.2024 року. Згідно інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ( Додаток 2 та Додаток 3 Тендерної документації) учасник повинен завантажити наступні документи: 1 Сертифікат/паспорт якості або декларація про відповідність або сертифікат відповідності. 2. Порівняльну таблицю (у разі запропонування еквівалентного товару) 3. Гарантійні листи з питань, висвітлених у тендерній документації та додатках до неї.
Дата відповіді: 23.07.2024 16:27
Відповідь надана

Зверніть увагу на спам повідомлення про дискримінацію!

Номер: b384b824a6894bfdb92911a733857991
Дата опублікування: 22.07.2024 11:54
Опис: Шановний замовнику! Не ведіться на провокації учасників які постачають нелегальний (контрафактний товар) ввезений на територую України без сплати будь якиї податків, при цьому в кожен тендер пишуть про якусь дискримінацію, що до авторизаційних листів. Ви маєте повне право придбати легальний товар на який буде офіційна гарантія на виробника з можливістю реєстрації серійного номеру на офіційному сайті та розширення гарантії від виробника. На вагу вимогу: Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва або інший документ, що підтверджує офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення. - можна сказати лише одне, учасник який вважає, що це дискримінацію купує в нелегального постачальника товар, так як ви даєте змогу отримати підтвердження в тому числі від "офіційного представництва", то такі постачальники звісно і не зможуть надати жодного підтвердження легальності товару
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначається Замовником відповідно до статті 22 Закону з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі актуалізована Замовником та оприлюднена в електронній системі закупівель. Звертаємо вашу увагу, що механізми уникнення постачання контрафактного товару передбачені Замовником в тендерній документації та проєкті договору про закупівлю.
Дата відповіді: 23.07.2024 12:53
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 078a5444ab9e41c3a61cda2686c6c7ac
Дата опублікування: 22.07.2024 10:57
Опис: Шановний замовник, прохання ознайомитись із висновком АМКУ, яке опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ) стосовно аналогічної з вашою вимогою до надання листа авторизації виробника, яке просимо видалити з вашої документації, цитуємо рішення АМКУ для вашого розуміння як саме дискримінує учасників ваша вимога до листа: "оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмета закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині." У вашому випадку прописана в документації аналогічна вимога до листа, яка обмежує участь у даній закупівлі учасників, що не мають стосунків із виробником. Велике прохання видалити таку вимогу до листа авторизації із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу.
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення. Інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначається Замовником відповідно до статті 22 Закону з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі актуалізована Замовником та оприлюднена в електронній системі закупівель. Звертаємо вашу увагу, що механізми уникнення постачання контрафактного товару передбачені Замовником в тендерній документації та проєкті договору про закупівлю.
Дата відповіді: 23.07.2024 12:50