• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт підвальних приміщень для облаштування укриття в кардіологічному корпусі лікарні КНП "1 територіальне медичне об'єднання м. Львова" на вул. В. Навроцького, 23" (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Торги не відбулися

2 641 388.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 207.00 UAH
Період уточнення: 17.07.2024 10:59 - 29.07.2024 00:00
Відповідь надана

Акт обстеження об’єкта

Номер: f0b8d840bbc8465695d97b7f76db163f
Дата опублікування: 23.07.2024 15:19
Опис: Шановний Замовнику процедури закупівлі!!! В тендерній документації наявна дискримінаційна вимога, а саме: З огляду на об’єми робіт, задля коректного розуміння потенційними учасниками обсягів робіт та ситуації на об’єкті, останні повинні здійснити обстеження фактичного стану об’єкта. Для підтвердження в складі тендерної пропозиції надається звіт (акт) який має бути підписаний учасником та замовником. В документі має бути засвідчено, що учасник обстежив об’єкт та ознайомився із проектно-кошторисною документацією. Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, А НЕ ПРИ ОСОБИСТІЙ ЗУСТРІЧІ, з складанням акту про проведення обстеження об’єкта. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. (Будь які попередні контакти до кінцевого терміну подання пропозиції, між Замовником та потенційними учасниками, можуть нести в собі корупційні ризики) Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Також, учасники процедури закупівлі можуть бути позбавлені можливості підписати у представника об’єкту виконання робіт акту про проведення обстеження об’єкта, з підстав, що не залежать від нього, що в подальшому може стати підставою відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до учасників процедури закупівлі. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання Звіту про проведення технічного обстеження об’єкта, із Замовником до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника Звіту про проведення технічного обстеження об’єкта, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 10.04.2023 №4466 2. Рішення від 10.04.2023 № 4470 3. Рішення від 10.04.2023 № 4456 4. Рішення від 26.06.2023 № 9320 5. Рішення від 26.06.2023 №9329
Відповідь: Шановний учаснику. Розглянувши ваше запитання повідомляємо, що згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля здійснюється за такими принципами добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стаціях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога Замовника про надання звіту (акту) огляду учасником приміщень, в яких здійснюватимуться роботи визначені технічним завданням, який має бути підписаний учасником та замовником, не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час медичної установи. Вказана вимога зумовлена потребою передбачити та визначити необхідні обсяги робіт та коректно оцінити вартість робіт за оголошену ціну Замовника, так як збільшення коштів на капітальний ремонт підвальних приміщень для облаштування укриття в кардіологічному корпусі лікарні КНП "1 територіальне медичне об'єднання м. Львова" на вул. В. Навроцького, 23 не передбачається. Тому, твердження про те, що порушуються права Учасника не відповідає дійсності. Крім цього, зазначаємо, що підстав, з яких Замовник може не підписати звіт (акт) огляду приміщення, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника закупівлі підстав причиною відхилення такої Пропозиції, немає і бути не може, оскільки представник Замовника в будь-якому випадку підтвердить присутність представника Учасника на об’єкті, який він оглянув відповідно до умов тендерної документаціїі та вимог до предмета закупівлі. Додатково повідомляємо, що Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення закупівлі, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам. Замовник вважає за необхідне до завершення процедури закупівлі та перед укладенням договору вжити всіх дій для розкриття всієї об’єктивної та необхідної інформації для всіх потенційних Учасників для спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі роботи та у строки визначені Замовником. Однак, враховуючи ваше звернення, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 24.07.2024 11:58