-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Верстат токарний
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Верстат токарний", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Торги не відбулися
3 281 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 810.00 UAH
мін. крок: 1% або 32 810.00 UAH
Період уточнення:
16.07.2024 23:12 - 22.07.2024 00:00
Відповідь надана
Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію.
Номер:
aa38a7f71bde4f8d93a1a0d6a11f7f56
Дата опублікування:
20.07.2024 22:14
Опис:
Шановний замовник! Згідно вимог тендерноїх документації: Строк поставки товару: не пізніше ніж до 01.12.2024 року. Однак Додаток 1 тендерної документації містить таку умову: 6. З метою перевірки достовірності інформації зазначеної учасником в тендерній пропозиції про запропонований товар, замовник залишає за собою право, перед укладенням договору про закупівлю з учасником який визнаний переможцем процедури закупівлі, здійснити візуальний огляд, перевірку технічного стану (працездатності), в тому числі запуск (на предмет перевірки роботи всіх вузлів та систем обладнання) запропонованого учасником обладнання, із складанням акту перевірки технічного стану обладнання у двосторонньому порядку за підписом представника замовника та представника учасника. У такому випадку, переможець процедури закупівлі зобов’язаний забезпечити безперешкодний доступ представника замовника до обладнання, а також забезпечити належні умови для огляду та перевірки такого обладнання, включаючи запуск обладнання та його тестування. Якщо при огляді та перевірці обладнання буде виявлено невідповідність запропонованого учасником обладнання вимогам заводу-виробника та/або вимогам замовника та/або інформації зазначеній учасником в тендерній пропозиції, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника з підстав передбачених Особливостями. Це дискрімінаційна умова,яка звужує коло учасників,бо фактично гарантовати Замовнику таку можливість зможуть тільки учасники,які мають це обладнання у наявності. Також це зменшує строк постачання,та невелює інформацію про можливість постачання до 01.12.2024 року. Просимо Замовника прибрати цю дискрімінаційну вимогу, та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Відповідь:
Вітаємо!
Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення, повідомляємо наступну інформацію: законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття «дискримінації» та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз’яснення визначенню «дискримінація»: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об’єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об’єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасника (учасників), що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Вищезазначене ґрунтується на підставі ґрунтовного аналізу судової практики, зокрема рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 квітня 2019 року справа № 640/19876/18 (з повним текстом судових рішень можна ознайомитися у відкритому Єдиному державному реєстрі судових рішень). Так, у означеному рішенні, суд робить висновок, «що Законом України «Про публічні закупівлі», який є спеціальним в рамках досліджуваних правовідносин, не визначено поняття «дискримінаційні вимоги», що позбавляє можливості визначити зміст принципу «недискримінації учасників», відповідно до даного Закону. На переконання суду, належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є – забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі» (цього принципу Замовник неухильно дотримується під час проведення публічних закупівель). Той самий суд, вже у іншому рішенні від 18 червня 2019 року справа № 826/2016/16 наголошує, що «незгода учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) самі по собі не можуть свідчити про їх дискримінаційний характер, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає. Для обґрунтування порушення вимог законодавства запровадженням конкретної вимоги, зокрема, її дискримінаційного характеру, посилань на загальні положення законодавства недостатньо».
Ще одне з рішень цього ж суду, а саме від 6 вересня 2018 року справа №826/10864/17, у якому суд зазначає, що «З аналізу вказаної заяви судом встановлено, що позивачем в ній не зазначено про те, в чому саме полягає порушення конкретно його прав чи законних інтересів, а не абстрактних «потенційних учасників». Таким чином, незгода будь-якого потенційного учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) тендерної документації сама по собі не свідчить про їх дискримінаційний характер, оскільки, будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна ЩОДО УЧАСНИКА, ЯКИЙ ЇЙ НЕ ВІДПОВІДАЄ.
Умова тендерної документації, про яку Ви зазначаєте у Вашому зверненні, була зазначена з метою отримання якісної продукції, так як це важливо для забезпечення виробничих потреб замовника у відповідному обладнанні. До того ж, зазначена вимога не може вважатись незаконною, оскільки, дана вимога встановлюється Замовником як запобіжний захід, з метою отримання від постачальника товару належної якості та його відповідності технічним та якісним показникам, а також передбачає право замовника, а не його обов’язок здійснити візуальний огляд, перевірку технічного стану (працездатності), в тому числі запуск (на предмет перевірки роботи всіх вузлів та систем обладнання) запропонованого учасником-переможцем обладнання.
Як наслідок, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій в зазначеній частині.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
22.07.2024 23:52
Відповідь надана
на рахунок технічних характеристик
Номер:
9777b1e1c20a40bab6af2199bf5a383d
Дата опублікування:
19.07.2024 18:43
Опис:
Доброго дня! Маємо питання на рахунок технічних характеристки, прохання розглянути:
Повздовжнє переміщення супорту 145 мм (в вас заявлено 156мм)
Хід задньої бабки 150 мм (в вас заявлено 200мм)
Конус шпинделя D 1-8 (в вас заявлено А 1-8)
Вага 3400 кг, в вас заявлено 2900 +- 15%
Висота верстату 2450мм, в вас заявлено не більше 1460мм
Тобто наш верстат трохи масивніше ніж в заявлених характеристиках, але це дуже добре впливає на точність верстату
Також в нашому токарному верстаті діапазон і кількість швидкостей краще (52 швидкості, 36-1600 об/хв), ніж в заявлених характеристиках
Отвір шпинделя 105мм, що також краще, в заявлених характеристиках 82мм
Відповідь:
Вітаємо!
Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення, повідомляємо наступну інформацію: тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
В свою чергу, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, визначено згідно Додатку 1 до тендерної документації. Технічні та якісні характеристики (параметри) обладнання, що закуповується, визначені замовником на основі виробничих (господарських) потреб пов’язаних із необхідністю забезпечення проведення ремонтних робіт, технічного обслуговування транспортних засобів та техніки спеціального призначення, а також для забезпечення проведення ремонтних робіт господарським способом та покращення умов утримання та обслуговування наявних транспортних засобів та техніки спеціального призначення, в тому числі виходячи із необхідності забезпечити максимальну надійність і безпеку робочих характеристик обладнання, сумісність компонентів автотранспортних засобів, що забезпечить оптимальну роботу автотранспортних засобів та довготривалість експлуатації результатів робіт, виконаних з використанням обладнання, їх ремонтопридатність, стійкість до зовнішніх чинників зносу та доступність технічного сервісу.
Детальний та вичерпний опис технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, передбачені замовником у тендерній документації є остаточними та такими, що відповідають виробничим потребам замовника. Як наслідок, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій в зазначеній частині.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
22.07.2024 23:34
Відповідь надана
Внесення змін до технічних параметрів предмету закупівлі
Номер:
2cb1737410a24f2390a5397de52478bb
Дата опублікування:
19.07.2024 13:42
Опис:
Шановний Замовнику,
Наша компанія, має намір взяти участь у закупівлі на постачання Токарно-гвинторізного верстату. При цьому, уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі, наші спеціалісти дійшли висновку, що вимоги прописані таким чином, щоб унеможливити постачання верстатів Європейських виробників, надаючи неправомірну перевагу у закупівлі токарним верстатам виробництва країн Азії. Також, звертаємо Вашу увагу, що в Додатку 1 до Тендерної документації наголошується, що:
«1 - Гірший товар (товар гіршої якості) – товар, технічні та якісні характеристики якого є меншими, більшими, значно відрізняються в бік погіршення (не відповідає, має значні розбіжності в сторону меншого або більшого значення (в залежності від характеристик та допустимих замовником їх мінімальних та/або максимальних значень), некомплектний тощо), товар походженням з тих країн, які визначені замовником як такі, що не пропонувати.», при цьому, частина параметрів написана таким чином, що у бажаючих прийняти участь у закупівлі відсутня можливість подати альтернативну пропозицію, оскільки Замовником не передбачені діапазони допустимих значень (min-max, або не гірше, не менше, не більше) для деяких параметрів.
Для забезпечення прозорої конкурентності, доброчесності та відкритості процедури закупівлі, а також забезпечення поставки обладнання найкращої якості при найменших витратах, та, відповідно, цільовому використанню виділених коштів на якісний верстат, вимагаємо внести наступні зміни до технічних параметрів предмету закупівлі:
1. «Патрон Не менше 10” (254 мм)» замінити на «Патрон Не менше 10” або 250мм»
2. «Поперечний хід супорта 350 мм» замінити на «Поперечний хід супорта не менше 310 мм»
3. «Поздовжнє переміщення різцевого супорта 156 мм» замінити на «Поздовжнє переміщення різцевого супорта не менше 130 мм»
4. «Розмір державки (різця) 25 х 25 мм» замінити на «Розмір державки (різця) не менше 25 х 25 мм»
5. «Хід пінолі задньої бабки 200 мм» замінити на «Хід пінолі задньої бабки не менше 200 мм»
6. «Конус шпинделя ASA A1-8» замінити на «Конус шпинделя ASA A1-8 або DIN 55027 №8»
7. «Діапазон швидкості обертання шпинделя 30-1400 об/хв» замінити на «Діапазон швидкості обертання шпинделя не гірше 30-1400 об/хв»
8. «Діаметр отвору в шпинделі 82 мм» замінити на «Діаметр отвору в шпинделі не менше 80 мм»
9. «Ходовий гвинт (діаметр х крок) D40 x P6» замінити на «Ходовий гвинт (діаметр х крок) не менше D40 x P6»
10. «Кількість передач 48» замінити на «Кількість подач не менше 48»
Внесення цих незначних змін дозволить розширити кількість потенційних учасників, створити гідну конкуренцію та забезпечити прозорість закупівлі. Також, наша компанія поважає вимогу Замовника про постачання верстату у найкоротші терміни, а саме до 01.12.2024р., та гарантує дотримання всіх умов Замовника у пропозиції Учасника.
Чекаємо на Вашу якнайшвидшу відповідь.
Відповідь:
Вітаємо!
Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення, повідомляємо наступну інформацію: тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
В свою чергу, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, визначено згідно Додатку 1 до тендерної документації. Технічні та якісні характеристики (параметри) обладнання, що закуповується, визначені замовником на основі виробничих (господарських) потреб пов’язаних із необхідністю забезпечення проведення ремонтних робіт, технічного обслуговування транспортних засобів та техніки спеціального призначення, а також для забезпечення проведення ремонтних робіт господарським способом та покращення умов утримання та обслуговування наявних транспортних засобів та техніки спеціального призначення, в тому числі виходячи із необхідності забезпечити максимальну надійність і безпеку робочих характеристик обладнання, сумісність компонентів автотранспортних засобів, що забезпечить оптимальну роботу автотранспортних засобів та довготривалість експлуатації результатів робіт, виконаних з використанням обладнання, їх ремонтопридатність, стійкість до зовнішніх чинників зносу та доступність технічного сервісу.
Детальний та вичерпний опис технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, передбачені замовником у тендерній документації є остаточними та такими, що відповідають виробничим потребам замовника. Як наслідок, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій в зазначеній частині.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
22.07.2024 23:33
Відповідь надана
Країна походження верстату Тайвань
Номер:
fa901e40083d4446964b4b21b599aff8
Дата опублікування:
17.07.2024 15:07
Опис:
Шановний Замовнику,
Прошу уточнити, чи буде розглядатись пропозиція на токарний верстат походження Тайваню?
Чекаю на Вашу відповідь, дякую!
Відповідь:
Вітаємо, шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення, повідомляємо, що товар походженням з Китайської Республіки (Тайвань) до розгляду прийматися не буде. Відповідні уточнення будуть внесені до тендерної документації.
Дякумоємо за звернення.
Дата відповіді:
20.07.2024 22:13