-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт частини пров. Артилерійський в м. Костопіль, Рівненського району, Рівненської області
Поточний ремонт частини пров. Артилерійський в м. Костопіль, Рівненського району, Рівненської області
Торги відмінено
896 494.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 483.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 483.00 UAH
Період уточнення:
16.07.2024 16:46 - 21.07.2024 00:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
00c7f5d5716e4ede81f94f06175a1f1d
Дата опублікування:
18.07.2024 16:19
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовник, в Додатку 3 до Тендерної документації зазначено: «Обов’язковою є наявність у штаті Учасника осіб, що займають посади: інженера – проектувальника у частині кошторисної документації, на підтвердження надати сертифікат інженера – проектувальника у частині кошторисної документації.»
Встановлення такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників. Замовником торгів встановлено імперативну норму, що Учасник процедури закупівлі обов’язково має перебувати у трудових відносинах з працівником (інженер – проектувальник у частині кошторисної документації) за основним місцем роботи в Учасника процедури закупівлі. Наше підприємство має значний штат працівників різних спеціальностей із якими має трудові відносини, але додатково планує залучити деяких працівників з інших організацій (за сумісництвом/цивільно-правова угода). Залучення таких працівників ніяк не вплине на якість виконання робіт. Просимо внести зміни до Додатку 3 до Тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу, а саме: «обов’язковою є наявність у штаті».
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику.
Замовник, передбачаючи вимогу щодо наявності у штаті Учасника інженера – проектувальника у частині кошторисної документації мав на увазі, що з особою, що має таку спеціальність, мають будуть оформлені трудові відносини відповідно до норм чинного законодавства України. Тобто така особа може бути як у штаті Учасника, так і працювати з ним за договором (як трудовим, так і як надавач послуг).
В загальному, Замовник справді визначив умову наявність інженера-проектувальника «у штаті», однак не передбачив обов’язкової умови щодо обов’язкового перебування такої особа у трудових відносинах з Учасником за основним місцем роботи.
Відтак, потреба у внесенні змін до тендерної документації відсутня.
Дата відповіді:
19.07.2024 23:43
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
5327a4401bb443359db0425dbfeec671
Дата опублікування:
17.07.2024 13:09
Опис:
Вимога замовника щодо проведення акту огляду (обстеження) є дискримінаційною, з огляду на практику прийнятих рішень АМК . Просимо внести зміни в ТД в цій частині шляхом виключення даної умови. згідно з пунктом 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин 1, 4, 6 та 7 статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Таким чином інформація про закупівлю має бути доступна всім, навіть тим особам, які не беруть участь в закупівлі, Замовником же встановлено такі вимоги, що частину інформації про закупівлі, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника та здійснять огляд (обстеження) об’єкта надання послуг. Також відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена конфіденційність даних про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. В даному випадку Замовником встановлено такі вимоги, що порушують конфіденційність при участі в закупівлі, оскільки до момент моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій Замовнику будуть відомі всі потенційні учасники закупівлі. У разі залишення документації без змін оскаржуватимемо рішення в АМК
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику!
Відповідно до вимог п. 58 Особливостей: "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Отримавши Ваше звернення за роз’ясненнями, зазначаємо, що безпосередній огляд об’єкту надання послуг, наявних мереж, тощо зумовлений необхідністю попереднього обстеження Учасниками дільниці надання послуг з метою повноти розуміння предмету закупівлі, його обсягу, та з метою уточнення переліку робіт, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття свого рішення про участь у процедурі закупівлі.
Огляд пропонується проводити в присутності представника Замовника. Відтак - вважаємо, що відвідування місця надання послуг з метою повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі є цілком допустимим та доцільним.
Замовник, не вбачає та не вважає незаконною та дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників вимогу у Тендерній документації щодо попереднього огляду об’єкту, та у наданні потенційним Учасникам процедури закупівлі можливості попереднього огляду місця надання послуг, наявними мережами, тощо.
Зазначаємо, що заборони щодо спілкування та комунікації потенційного постачальника і замовника в період подачі пропозицій не передбачено. Вище зазначені дії не порушують принципів закупівельного процесу.
Отримання інформації по предмету закупівлі, в тому числі його попередній огляд (місця надання послуг), навпаки, сприяє наданню Учасниками процедури закупівлі більше можливості для підготовки якісної, економічно обґрунтованої та вигідної тендерної пропозиції для Замовника.
Крім цього, Замовник забезпечує повний та однаковий доступ до огляду об’єкту будівництва УСІМ учасникам процедури закупівлі. Керівник Замовника зобов’язаний взяти участь у огляді об’єкту будівництва та підписати складений Учасником акт огляду. З урахуванням вищеописаного, повідомляємо, про відсутність потреби у внесенні змін до Тендерної документації у цій частині.
Дата відповіді:
17.07.2024 16:54