• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарби

Завершена

30 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
Період уточнення: 16.07.2024 16:44 - 21.07.2024 00:00
Відповідь надана

проєкт

Номер: 01e7b878f14e41e0a3db3f69dc5439bb
Дата опублікування: 20.07.2024 10:39
Опис: Пунктом 4.1. вказано, що Розрахунок за Товар здійснюється шляхом перерахування Покупцем у безготівковій формі в національній грошовій одиниці України на розрахунковий рахунок Постачальника, по факту поставки Товару. Умови договору мають базуватись на засадах рівності та прозорості його умов.  Строк поставки товару умовами договору чітко регламентований, проте строк оплати товару у договорі не вказано. Постачальник має розуміти строки оплати в умовах не стабільної економічної ситуації в країні.  Прошу вказати строк оплати товару з дати поставки та зазначити це у договорі.
Відповідь: Доброго дня. Внесення змін до вказаного пункту договору не вбачається можливим.
Дата відповіді: 22.07.2024 16:08
Відповідь надана

проєкт

Номер: 4e2190b318a94106aade459942a8dfbf
Дата опублікування: 20.07.2024 10:35
Опис: В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь: Доброго дня. Внесення змін до вказаного пункту договору не вбачається можливим.
Дата відповіді: 22.07.2024 16:08
Відповідь надана

проєкт

Номер: d12bc30e10d64e25aacb24a885c787e5
Дата опублікування: 20.07.2024 10:34
Опис: В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану. Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Відповідь: Доброго дня. Деталізація обставин форс-мажору та внесення відповідних змін до договору не вбачається можливою.
Дата відповіді: 22.07.2024 16:10
Відповідь надана

проєкт

Номер: bebf146dc1c94598874c1d0cec896884
Дата опублікування: 20.07.2024 10:30
Опис: пунктом 9.2. вказано,що Сторона, яка зазнала дії обставин непереборної сили, має протягом трьох календарних днів повідомити про це другу Сторону. Факт наявності та термін дії форс-мажорних обставин підтверджуються вповноваженим на те органом.  Договір буде укладено в умовах військового стану, можуть трапитись будь які обставини, що можуть спричинити ускладнення у виконанні зобов’язань по договору. Сторона договору може не встигнути отримати підтверджуючі документи у вказаний строк та/або не мати технічної можливості повідомити іншу сторону договору про такі обставини. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 9.2. та збільшити строк сповіщення для постраждалої сторони виклавши пункт договору у наступній редакції: Сторона, яка зазнала дії обставин непереборної сили, має протягом десяти календарних днів повідомити про це другу Сторону. Факт наявності та термін дії форс-мажорних обставин підтверджуються вповноваженим на те органом.
Відповідь: Доброго дня. Внесення змін до вказаного пункту договору не вбачається можливим.
Дата відповіді: 22.07.2024 16:10
Відповідь надана

проєкт

Номер: 6a2e444e19b6483592c4b1758343e3b5
Дата опублікування: 20.07.2024 10:26
Опис: пунктом 7.1. вказаний обов'язок  надавати Покупцю відповідну товаросупроводжувальну документацію (видаткову накладну, податкову накладну, товарно-транспортну накладну, документи, що підтверджують якість товару) при  кожній поставці Товару; Відповідно до п.187.1. ст.187 ПК України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису. Відповідно до п. 187.7. ст.187 датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов'язаннями перед бюджетом. Відповідно на момент поставки товару податкова накладна ще не може бути оформлена жодним чином, адже умовами договору передбачено відтермінування оплати товару. Прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції: 7.1. за текстом....  надавати Покупцю відповідну товаросупроводжувальну документацію (видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, документи, що підтверджують якість товару) при  кожній поставці Товару; далі за текстом 
Відповідь: Доброго дня. Внесення змін до вказаного пункту договору не вбачається можливим.
Дата відповіді: 22.07.2024 16:11
Відповідь надана

проєкт

Номер: a5a9909f8c174703bc713651ad087c22
Дата опублікування: 20.07.2024 10:19
Опис: пунктом 5.3. вказано,що При  виявленні   Покупцем    невідповідності    якості     отриманого   Товару   відповідно   до сертифікату на нього, Постачальник за свій  рахунок здійснює протягом 2 (двох) календарних днів заміну Товару, або за згодою Покупця здійснює уцінку Товару. Прошу підтвердити можливість коригування пункту договору із переможцем закупівлі, адже у кожного виробника назва документу, що посвідчує відповідність товару ТУ має різні назви.
Відповідь: Доброго дня. Замовник буде розглядати можливість коригування договору після надання відповідних документів які підтверджують якість товару.
Дата відповіді: 22.07.2024 16:14
Відповідь надана

проєкт

Номер: 10566c8f215542cb8c3d411b2caf0bb4
Дата опублікування: 20.07.2024 10:16
Опис: пунктом 5.2.  вказано, що Якість Товару повинна бути підтверджена сертифікатами якості виробника та відповідати стандартам і нормам згідно чинного законодавства України.Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що виготов  Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали.Кожен виробник має власне ТУ, за яким здійснюється виготовлення товару. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ. При цьому, назва таких документів у виробників різна: паспорт якості або сертифікат якості або посвідчення якості або інший аналогічний документ. Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами. Враховуючи вище викладене, прошу підтвердити можливість коригування вказаного пункту договору із переможцем закупівлі на етапі укладання договору.
Відповідь: Доброго дня. Замовник буде розглядати можливість коригування договору після надання відповідних документів які підтверджують якість товару.
Дата відповіді: 22.07.2024 16:13
Відповідь надана

проєкт

Номер: 79d0a1b1160445819c64dc3e3492610b
Дата опублікування: 20.07.2024 09:55
Опис: пунктом 5.1. вказано, що Постачальник гарантує,  що  поставлений  Товар  є  якісним,  сертифікованим  (визнаним), відповідає всім стандартам та правилам, встановленим чинним законодавством України для Товарів даного виду. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що не підлягають обов'язковій сертифікації. Замовник не може вимагати поставку виключно сертифікованого товару, це є дискримінаційна вимога.  Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції: 5.1.Постачальник гарантує,  що  поставлений  Товар  є  якісним,  відповідає всім стандартам, технічним умовам виробника та правилам, встановленим чинним законодавством України для Товарів даного виду.
Відповідь: Доброго дня. Замовник буде розглядати можливість коригування договору після надання відповідних документів які підтверджують якість товару.
Дата відповіді: 22.07.2024 16:14
Відповідь надана

Водоемульсійна фарба

Номер: f261bf119ec74322bfd5819196428a12
Дата опублікування: 17.07.2024 11:33
Опис: Добрий день, для яких робіт потрібна водоемульсійна фарба?
Відповідь: доброго дня. Для внутрішніх робіт.
Дата відповіді: 22.07.2024 16:05