• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт ліфта з заміною у терапевтичному корпусі комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради за адресою: проспект Президента Грушевського, 21 в м. Луцьк, Волинської області»

Торги не відбулися

2 148 535.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 742.68 UAH
Період уточнення: 15.07.2024 19:11 - 28.07.2024 00:00
Відповідь надана

Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці

Номер: f6d99013ae024777b653b6bceb873adb
Дата опублікування: 26.07.2024 17:34
Опис: Шановний замовник, в п. 16 Додатку 5 ви вимагаєте надати Оригінал або належним чином завірена копія чинної на момент подання тендерної пропозиції та протягом усього терміну виконання робіт декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням, а саме: - Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин - Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м.; - Зварювальні роботи; А в п. 21 того ж Додатку вимагаєте Скан-копії чинного Дозволу (дозволів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Управліннями Держпраці України для даних видів робіт: • монтаж, налагодження, ремонт ліфтів; • роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м; • зварювальні роботи. Це потребує пояснень з вашої сторони. Можливо ви не відкоригували п. 16 коли брали зразок тендерної документації з іншої закупівлі. Отже, просимо вас привести в відповідність документацію. Також, в Додатку 2 ви визначились з переліком робіт які повинні бути в Декларації, зокрема: • монтаж, налагодження, ремонт ліфтів; • роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м; • зварювальні роботи.
Відповідь: Згідно Постановіи Кабінету Міністрів України від 26.10.2021 № 1107 “Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки” Учасник повинен надати декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням. Строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Дата відповіді: 29.07.2024 16:46
Відповідь надана

Обмеження лише до «заміни ліфтів» може невиправдано звузити коло потенційних учасників.

Номер: edb168520a964b92a0377df3af45b15a
Дата опублікування: 26.07.2024 16:50
Опис: Проте роботи у вас будуть виконувати спеціалісти, які і займаються замінами ліфтів, а не учасники які здійснюють на ліфтах. І ви так і не дали відповідь які роботи пов"язані з ліфтами ви будете розцінювати в учасників як (шось схоже, щось повязане), зміни ви ж не внесли в тендерну документацію.
Відповідь: Учасники будуть оцінюватись на відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації з урахуванням внесених змін.
Дата відповіді: 29.07.2024 16:46
Відповідь надана

Відсутні роботи в Постанові КМУ 1107 на які Замовником вимагаються дозвільні документи

Номер: 9037dee8770a445eacef840928807887
Дата опублікування: 26.07.2024 16:46
Опис: В тендерній документації вказано надати Оригінал або належним чином завірена копію чинної на момент подання тендерної пропозиції та протягом усього терміну виконання робіт декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням, а саме: - Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин - Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників. Однак в Постанові Кабінету Міністрів України від 26.10.20211 № 1107 “Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки” відсутні всі вказані вище види робіт на які ви вимагаєте дозвіл/декларацію, просимо надати роз'яснення, або внести відповідні зміни.
Відповідь: Згідно Постановіи Кабінету Міністрів України від 26.10.2021 № 1107 “Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки” Учасник повинен надати декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням. Строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Дата відповіді: 29.07.2024 16:46
Відповідь надана

Відсутність шифрів розцінок, неможливо сформувати кошторис

Номер: acb2c7ca023c4f4eb7570d86532f373a
Дата опублікування: 26.07.2024 16:46
Опис: В тендерній документації (Додаток 2) вказано наступні види робіт “Розширення прорізів ліфтових порталів на 8-ми поверхах - 0,13 10м3” та “Улаштування металевих обойм на 8-ми поверхах - 0,90848 т” однак вказані види робіт відсутні в “Ресурсних елементних кошторисних нормах”і ми не знаємо і не здогадуємось які власне розцінки ховаються за цими назвами, просимо надати шифри всіх розцінок, або надати пояснення, що розцінки учасники вибирають на власний розсуд.
Відповідь: Розцінки учасники вибирають на власний розсуд.
Дата відповіді: 29.07.2024 16:42
Відповідь надана

Щодо сертифікатів ДСТУ ISO

Номер: 0471006c48714051b02f7ebeaa8e014a
Дата опублікування: 26.07.2024 16:05
Опис: Якщо ви же залишаєте сертифікати ДСТУ ISO то велике прохання вказати, що сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації (ОС)/органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований в установленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ) та сфера акредитації якого містить відповідні можливості акредитації – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України)
Відповідь: Вимоги стосовно органу видачі сертифікатів ISO встановлені у чинному законодавстві.
Дата відповіді: 29.07.2024 16:42
Відповідь надана

Щодо копій кошторисної документації та аналогічних договорів

Номер: 48dff3b7a6af4f1b8a8495c9bea070fd
Дата опублікування: 25.07.2024 14:18
Опис: Але кошторисну документацію, особливо по об"єктах, які робились декілька років тому проблематично знайти, тим більше в повному об"ємі, а іноді Замовники не дають всю кошторисну документацію і ми працюємо просто по локальному кошторису складеному за результатами закупівлі, зведені кошторисні розрахунки де відображено всі витрати Замовника по обєкту то точно Замовники не дають. В актах виконаних робіт КБ-2в є абсолютно всі види робіт які нами виконувались, до болта все розписано. З якою метою ви вимагаєте кошторисну документацію та створюєте нам штучні перепони. Натомість аналогічний договір ви вимагаєте можна сказати будь-який аби шось було пов'язане з ліфтом (шось схоже, щось повязане) . Так напишіть що аналогічнй договір мусить бути на заміну ліфтів, тобто демонтаж ліфта, монтаж ліфта, налагодження ліфта, супутні будівельні роботи, тощо В чому проблема. Як вибудете визначати чи наданий учасником договір чимось схожий чи чимось пов'язаний??????????? за якими критеріями?
Відповідь: Враховуючи отримані зауваження щодо специфіки будівельної галузі, повідомляємо про внесення змін до умов закупівлі в частині вимог до кошторисної документації: Приймаємо до уваги, що на будівництві переважно використовується локальний кошторис. Тому відповідно будуть внесені зміни в частині що локальні кошториси будуть визнаватись як достатня документація для підтвердження досвіду виконання робіт. Стосовно аналогічних договорів повідомляємо, що наше формулювання дозволяє учасникам продемонструвати різноманітний досвід, пов'язаний з ліфтовим обладнанням. Обмеження лише до «заміни ліфтів» може невиправдано звузити коло потенційних учасників.
Дата відповіді: 26.07.2024 14:47
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 471feb095b92498aa7ba5ba776269725
Дата опублікування: 23.07.2024 22:01
Опис: Шановний Замовник, у Тендерній документації вказана вимога, яка потребує корегування та пояснень: 1) п. 10 Додатку 2 до Тендерної документації зазначена дискримінаційна вимога, а саме: «Учасник в складі пропозиції надає сертифікат щодо можливості проведення кінцевої перевірки зазначеного в тендерній документації ліфта (модуль D Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, Постанова Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017.)» Ваша вимога є не обґрунтованою так як згідно пункту 60 Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова КМУ від 21 червня 2017 р. № 438 - надалі Технічний регламент), шляхом складення декларації про відповідність монтажник бере на себе відповідальність за відповідність ліфта вимогам, установленим у Технічному регламенті. В пункті 53 технічного регламенту чітко прописано, що оцінку відповідності шляхом кінцевої перевірки, отже складання декларації про відповідність ліфта вимогам Технічного регламенту, може проводитися монтажниками, що мають Сертифікат по Модулю H1 або Сертифікат по Модулю D, також монтажники які мають Сертифікат по Модулю Е, а також монтажники які відповідно до Модулю G залучають третю сторону, а саме орган оцінки відповідності. Таким чином вимога викладена в п. 10 Додатку 2 Тендерної документації є дискримінаційною. Вимагаємо виключити цю вимогу Тендерної документацій, або викласти наступним чином: «Учасник в складі пропозиції надає оригінал Сертифікату (Модуль D) або Сертифікату (Модуль Е) або гарантійний лист про залучення Органу оцінки відповідності для проведення кінцевої перевірки, відповідно до Постанови КМУ від 21.06.2017 р. № 438).»
Відповідь: Дякуємо за звернення, Замовником буде викладено вимогу в новій редакції.
Дата відповіді: 26.07.2024 14:47
Відповідь надана

Щодо 5 (п"яти) сертифікатів відповідності системи якості

Номер: b4bf64e85b2a42a799a9ed03f2fb4782
Дата опублікування: 23.07.2024 16:02
Опис: В тендерній документації вказано надати в складі пропозиції цілий ряд сертифікатів відповідності системи якості учасників, ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018), ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007). Якщо ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) нам ще зрозуміло (вказаний сертифікат чітко вимагається п. 4.2. ДСТУ 8665:2016 “Установки ліфтові. Вимоги щодо спеціалізованих ліфтових організацій”), то нам абсолютно не зрозумілий цілий ряд інших стандартів, з якою метою та з відки ви їх понабирали, ми навіть їхні назви не знаємо і який критерій учасника вони мають підтвердити.... Ще більше нам не зрозуміло чому в ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) згадано виготовлення протоколів електровимірів ліфтів а в інших не згадано.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, Замовником було здійснено перегляд вимог до сертифікатів та прийнято рішення внести зміни до тендерної документації, а саме: виключити вимогу надати ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) "Системи управління безпекою ланцюга постачання" з переліку необхідних сертифікатів. Оновлена тендерна документація буде опублікована найближчим часом з урахуванням цих змін. Усі інші зазначені стандарти залишаються. Зазначені вимоги передбачають надання сертифікату, отримання/видача яких не є обмеженим чи виключним правом або привілеєм будь-якого суб’єкта господарювання, а отже не впливає на рівень конкуренції. Замовник не обмежував коло органів з оцінки відповідності, які могли б провести сертифікацію учасників. Відтак, ці умови тендерної документації не порушують ані положення ст. 5, ані положення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно відповідності чинному законодавству України слід зазначити, що згідно із ч. 1 ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу; оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані; підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене; документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Згідно із ч. 1 ст. 1 Закону України «Про стандартизацію» стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері; міжнародний стандарт - стандарт, прийнятий міжнародною організацією із стандартизації і доступний для широкого кола користувачів; національна стандартизація - стандартизація, що здійснюється на рівні однієї держави; національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів. Згідно із ч. 1 ст. 3 Закону України «Про стандартизацію» законодавство України у сфері стандартизації складається з цього Закону, чинних міжнародних договорів України та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у відповідній сфері. Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про стандартизацію» функції національного органу стандартизації виконує державне підприємство, що не підлягає приватизації, утворене центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері стандартизації. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 р. № 1163-р визначено, що державне підприємство «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» виконує функції національного органу стандартизації. Так, згідно Наказів Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 30.11.2018 № 454 та від 26.12.2019 № 502 стандарти, про які йде мова в умовах тендерної документації, прийняті як національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами. Таким чином, зазначена вимога відповідає умовам чинного законодавства України та є правомірною. Стосовно важливості вимоги в контексті даної закупівлі: Замовник приділяє належну увагу забезпеченню учасником – переможцем високого рівня якості робіт за результатами проведення цих відкритих торгів. Наявність в учасників закупівлі сертифікатів, що вимагаються, є одним із наочних індикаторів забезпечення такого рівня. Щодо наявності сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) - вимагається п. 4.2. ДСТУ 8665:2016 "Установки ліфтові. Вимоги щодо спеціалізованих ліфтових організацій" і забезпечує загальну систему управління якістю. Як зазначено у національному стандарті ДСТУ ISO 45001:2019, «мета системи управління ОЗіБП полягає в тому, щоб забезпечити середовище для управління ризиками у сфері ОЗіБП. Очікуваними результатами функціонування системи ОЗіБП є запобігання травмам і шкоді для здоров’я працівників, а також забезпечення безпечних і здорових умов праці на робочому місці. Відповідно для організації важливо унеможливити або зменшити ризики у сфері ОЗіБП за допомогою проведення результативних запобіжних заходів. Якщо організація проводить такі заходи в межах її системи управління ОЗіБП, вони покращують свої показники у сфері ОЗіБП. Система управління ОЗіБП може бути набагато ефективнішою та результативнішою, якщо дії для реалізації можливостей з поліпшення показників у сфері ОЗіБП виконувати заздалегідь. Упровадження системи управління ОЗіПБ, що відповідає цьому стандарту, дасть змогу організації керувати ризиками у сфері ОЗіБП і поліпшувати показники у сфері ОЗіБП. Система управління ОЗіБП може допомогти організації виконувати як законодавчі, так і інші вимоги. ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) - гарантує належний рівень охорони праці та безпеки, що критично важливо при роботі з ліфтовим обладнанням. Організація несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників і тих, на кого так чи інакше впливає діяльність організації. Ця відповідальність поширюється на підтримку й захист їхнього фізичного та психічного здоров’я. Застосування системи управління охороною здоров’я і безпекою праці (ОЗіБП) спрямоване на те, щоб дати змогу організації забезпечити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігти виробничим травмам і погіршенню стану здоров’я, а також постійно удосконалювати показники у сфері ОЗіБП. ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) - підтверджує відповідальне ставлення до навколишнього середовища, що важливо при виконанні робіт у житлових та громадських будівлях. Вимоги щодо зниження негативного впливу на навколишнє природне середовище застосовується до будь-якої організації, незалежно від її організаційної форми, розміру, форми власності, масштабу виробництва та галузево-функціонального виду діяльності. ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018) - для забезпечення ефективного використання енергоресурсів у будівлях. На сьогоднішній день особливо гостро постає питання обмеженості енергоресурсів Додатково звертаємо вашу увагу що примірну тендерну документацію і вимоги були сформовані на основі закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-04-007722-a.
Дата відповіді: 26.07.2024 14:47
Відповідь надана

Щодо копій кошторисної документації

Номер: b52763af0f9d41159bc2e936f84461be
Дата опублікування: 23.07.2024 16:01
Опис: В тендерній документації вказано надати "Учасник має надати завірені копії кошторисної документації, на підставі якої виконувався аналогічний договір" однак у нас кошторисна документація в декількох книгах (томах) та становить значний об"єм, хіба акти виконаних робіт і лист відгук не будуть слугувати належним доказом виконання аналогічних робіт?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за ваше звернення та уточнення щодо надання документації для підтвердження виконання аналогічних робіт. Ми розуміємо, що повна кошторисна документація може бути об'ємною та складною для подання. Враховуючи це, ми погоджуємося на наступні варіанти: Ви можете надати скорочену версію кошторисної документації, яка включатиме титульний аркуш та зміст повної кошторисної документації, зведений кошторисний розрахунок, основні розділи кошторису, що стосуються безпосередньо робіт з ліфтами, та підсумкові сторінки кожного тому, якщо документація складається з кількох томів.
Дата відповіді: 25.07.2024 13:18
Відповідь надана

Щодо аналогічного договору

Номер: 76cba4eb93414fbabf3ed6a766231c0e
Дата опублікування: 23.07.2024 16:00
Опис: Просимо роз"яснити що мається на увазі "Аналогічним вважається договір, предмет якого є хоча б частково аналогічним даній закупівлі". Це повинен бути Договір де була заміна ліфта чи просто будівельні роботи, можете вказати чітко
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, «Аналогічним вважається договір, предмет якого є хоча б частково аналогічним даній закупівлі» означає, що попередній досвід виконання робіт повинен бути схожим або пов'язаним з поточною закупівлею. Загальні будівельні роботи, які не пов'язані з ліфтовим обладнанням, не будуть вважатися достатньо аналогічними.
Дата відповіді: 25.07.2024 13:18