-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Автогрейдер
Завершена
4 861 999.99
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 48 620.00 UAH
мін. крок: 1% або 48 620.00 UAH
Період уточнення:
15.07.2024 15:11 - 22.07.2024 17:00
Відповідь надана
ЗАКОН УКРАЇНИ Про запобігання корупції – чинний
Номер:
0041aabb782940ebafc81c077072995e
Дата опублікування:
22.07.2024 16:52
Опис:
Шановний Замовник, згідно діючого чинного законодавства, зокрема вимогами, ст22,23,24, передбачається: Стаття 22. Обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища
1. Особам, зазначеним у частині першій статті 3 цього Закону, забороняється використовувати свої службові повноваження або своє становище та пов’язані з цим можливості з метою одержання неправомірної вигоди для себе чи інших осіб, у тому числі використовувати будь-яке державне чи комунальне майно або кошти в приватних інтересах.
Стаття 23. Обмеження щодо одержання подарунків
1. Особам, зазначеним у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 цього Закону, забороняється безпосередньо або через інших осіб вимагати, просити, одержувати подарунки для себе чи близьких їм осіб від юридичних або фізичних осіб:
1) у зв’язку із здійсненням такими особами діяльності, пов’язаної із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування;
2) якщо особа, яка дарує, перебуває в підпорядкуванні такої особи.
Особам, які за будь-який рік, починаючи з 2010 року, належали або належать до осіб, передбачених абзацом третім пункту 3 підрозділу 9-4 "Особливості застосування одноразового (спеціального) добровільного декларування активів фізичних осіб" розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, забороняється безпосередньо або через інших осіб одержувати від членів сім’ї такої фізичної особи першого та другого ступенів споріднення, визначених підпунктом 14.1.263 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, подарунки, які є активами, включеними до одноразової (спеціальної) добровільної декларації відповідно до підрозділу 9-4 "Особливості застосування одноразового (спеціального) добровільного декларування активів фізичних осіб" розділу XX "Прикінцеві положення" Податкового кодексу України, протягом п’яти років з дати закінчення строку подання декларацій з одноразового (спеціального) добровільного декларування відповідно до Податкового кодексу України.
{Частину першу статті 23 доповнено абзацом четвертим згідно із Законом № 1539-IX від 15.06.2021}
2. Особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 цього Закону, можуть приймати подарунки, які відповідають загальновизнаним уявленням про гостинність, крім випадків, передбачених частиною першою цієї статті, якщо вартість таких подарунків одноразово не перевищує двох прожиткових мінімумів для працездатних осіб, встановлених на день прийняття подарунка, а сукупна вартість таких подарунків, отриманих від однієї особи (групи осіб) протягом року, не перевищує чотирьох прожиткових мінімумів для працездатних осіб, встановлених на 1 січня року, в якому прийнято подарунки.
{Абзац перший частини другої статті 23 із змінами, внесеними згідно із Законами № 198-VIII від 12.02.2015, № 1774-VIII від 06.12.2016; в редакції Закону № 3384-IX від 20.09.2023}
Передбачене цією частиною обмеження щодо вартості подарунків не поширюється на подарунки, які:
1) даруються близькими особами;
2) одержуються як загальнодоступні знижки на товари, послуги, загальнодоступні виграші, призи, премії, бонуси;
3) одержуються як відшкодування або покриття витрат на службове відрядження, якщо таке відшкодування або покриття витрат здійснюється за рахунок коштів державного чи місцевого бюджету, коштів міжнародних міжурядових організацій, коштів міжнародної технічної допомоги, а також коштів організатора (співорганізатора) заходу, для участі в якому особа перебуває у службовому відрядженні.
{Частину другу статті 23 доповнено абзацом п'ятим згідно із Законом № 3384-IX від 20.09.2023}
3. Подарунки, одержані особами, зазначеними у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 цього Закону, як подарунки державі, Автономній Республіці Крим, територіальній громаді, державним або комунальним підприємствам, установам чи організаціям, є відповідно державною або комунальною власністю і передаються органу, підприємству, установі чи організації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
4. Рішення, прийняті особою, зазначеною у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 цього Закону, на користь особи, від якої вона чи її близькі особи отримали протягом останніх трьох років подарунок, вважаються такими, що прийняті в умовах реального конфлікту інтересів, і на такі рішення поширюються положення статті 67 цього Закону.
{Частина четверта статті 23 в редакції Закону № 3384-IX від 20.09.2023}
Стаття 24. Запобігання одержанню неправомірної вигоди або подарунка та поводження з ними
1. Особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняні до них особи у разі надходження пропозиції щодо неправомірної вигоди або подарунка, незважаючи на приватні інтереси, зобов’язані невідкладно вжити таких заходів:
1) відмовитися від пропозиції;
2) за можливості ідентифікувати особу, яка зробила пропозицію;
3) залучити свідків, якщо це можливо, у тому числі з числа співробітників;
4) письмово повідомити про пропозицію безпосереднього керівника (за наявності) або керівника відповідного органу, підприємства, установи, організації, спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції.
2. Якщо особа, на яку поширюються обмеження щодо використання службового становища та щодо одержання подарунків, виявила у своєму службовому приміщенні чи отримала майно, що може бути неправомірною вигодою, або подарунок, вона зобов’язана невідкладно, але не пізніше одного робочого дня, письмово повідомити про цей факт свого безпосереднього керівника або керівника відповідного органу, підприємства, установи, організації.
Про виявлення майна, що може бути неправомірною вигодою, або подарунка складається акт, який підписується особою, яка виявила неправомірну вигоду або подарунок, та її безпосереднім керівником або керівником відповідного органу, підприємства, установи, організації.
У разі якщо майно, що може бути неправомірною вигодою, або подарунок виявляє особа, яка є керівником органу, підприємства, установи, організації, акт про виявлення майна, що може бути неправомірною вигодою, або подарунка підписує ця особа та особа, уповноважена на виконання обов’язків керівника відповідного органу, підприємства, установи, організації у разі його відсутності.
3. Предмети неправомірної вигоди, а також одержані чи виявлені подарунки зберігаються в органі до їх передачі спеціально уповноваженим суб’єктам у сфері протидії корупції.
4. Положення цієї статті не поширюються на випадки одержання подарунка за наявності обставин, передбачених частиною другою статті 23 цього Закону.
5. У випадку наявності в особи, зазначеної у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 цього Закону, сумнівів щодо можливості одержання нею подарунка, вона має право письмово звернутися для одержання консультації з цього питання до Національного агентства, яке надає відповідне роз’яснення. Чи відповідає тендерна закупівля чинному діючому законодавству? Дякую за відповідь.
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до ч.1, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до ч. 3, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент", тож технічні характеристики складені Замовником з дотриманням вимог законодавства.
Зазначаю, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. У додатку 3 до Тендерної документації визначені характеристики Автогрейдера, що необхідні для виконання завдань з урахуванням особливостей переміщення та специфіки виконання завдань Замовника.
Дата відповіді:
22.07.2024 17:49
Відповідь надана
Щодо дотримання вимог ст23 Закону України “Про запобігання корупції”
Номер:
93871c02caea4fbb9172ab7162af60a2
Дата опублікування:
22.07.2024 16:39
Опис:
Шановний Замовник! Вам відома вимога статті 23 Закону України “Про запобігання корупції” щодо заборони безпосередньо або через інших осіб вимагати, просити, одержувати подарунки для себе через осіб від юридичних або фізичних осіб? Ви її в даній закупівлі не порушуєте?
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до ч.1, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до ч. 3, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент", тож технічні характеристики складені Замовником з дотриманням вимог законодавства.
Зазначаю, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. У додатку 3 до Тендерної документації визначені характеристики Автогрейдера, що необхідні для виконання завдань з урахуванням особливостей переміщення та специфіки виконання завдань Замовника.
Дата відповіді:
22.07.2024 16:41
Відповідь надана
Щодо дотримання вимог Закону України “Про запобігання корупції”
Номер:
a4fed6b851284c1fa52ae8200c579789
Дата опублікування:
22.07.2024 16:34
Опис:
Чи дотримані Вами вимоги ст. 28 Закону України “Про запобігання корупції”, що посадова особа, керівник (уповноважена особа) структурного підрозділу зобов’язані:
1) вживати заходи щодо недопущення виникнення реального, потенціального конфлікту інтересів;
2) повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналась чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника;
3) не вчиняти дій та не приймати рішення в умовах реального конфлікту інтересів;
4) вжити заходи щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів. Дякуємо.
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до ч.1, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до ч. 3, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент", тож технічні характеристики складені Замовником з дотриманням вимог законодавства.
Зазначаю, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. У додатку 3 до Тендерної документації визначені характеристики Автогрейдера, що необхідні для виконання завдань з урахуванням особливостей переміщення та специфіки виконання завдань Замовника.
Дата відповіді:
22.07.2024 16:40
Відповідь надана
Марнотратство через корупційні дії.
Номер:
60e61615695e4ff2b5750da4967cb17a
Дата опублікування:
22.07.2024 16:31
Опис:
Шановний Замовнику, спрощена закупівля не є підставою для марнотратства бюджетних коштів на потреби військових, через штучні обмеження конкуренції учасників, та створення умов участі та перемоги для заздалегідь обраного учасника, який завищує ціну на потреби військових в понад 1,8 мільйона гривень. Ви не ознайомились з зверненнями учасників та не дали роз’яснень, а чому? Дякую.
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до ч.1, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до ч. 3, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент", тож технічні характеристики складені Замовником з дотриманням вимог законодавства.
Зазначаю, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. У додатку 3 до Тендерної документації визначені характеристики Автогрейдера, що необхідні для виконання завдань з урахуванням особливостей переміщення та специфіки виконання завдань Замовника.
Дата відповіді:
22.07.2024 16:40
Відповідь надана
Порушення Закону України Про оборонні закупівлі.
Номер:
20af1783c40743018eab5183334658ec
Дата опублікування:
22.07.2024 16:26
Опис:
Шановний Замовник! Закон України "Про оборонні закупівлі" чинний: «Стаття 3. Принципи здійснення оборонних закупівель. 1. Оборонні закупівлі здійснюються на основі таких принципів: своєчасність та відповідність прийнятим рішенням щодо захисту національних інтересів України, забезпечення потреб безпеки і оборони; послідовність прийняття та виконання рішень щодо розроблення, закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, систематичність їх виконання; конкурентність; ефективність використання коштів, результативність; відкритість та прозорість (крім відомостей, що становлять державну таємницю і розголошення яких може завдати шкоди національній безпеці); запобігання корупції, зловживанням та дискримінації; цілісність, узгодженість, системність планування та фінансування оборонних закупівель, урахування пріоритетів і обмежень, встановлених державними програмами у сферах національної безпеки і оборони.» Як Ви вважаєте, Вами дотримані всі принципи ст3?
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до ч.1, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до ч. 3, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент", тож технічні характеристики складені Замовником з дотриманням вимог законодавства.
Зазначаю, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. У додатку 3 до Тендерної документації визначені характеристики Автогрейдера, що необхідні для виконання завдань з урахуванням особливостей переміщення та специфіки виконання завдань Замовника.
Дата відповіді:
22.07.2024 16:39
Відповідь надана
На всі звернення учасників відповідь одна й та сама.
Номер:
808ea0f9ffd841d1aeffad1b03c14998
Дата опублікування:
22.07.2024 16:11
Опис:
Шановний замовнику, Ваша стандартна відписка на всі зверення - не відповідає суті поставлених питань та звернень. Ви взагалі читали звернення учасників? Сподіваюсь УСВІДОМЛЮЄТЕ, що планується витрата коштів з завищенням юджету в понад 1,8 мільйона гривень, через обмеження учасників, та лобіювання інтересів заздалегідь обраного учасника?
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до ч.1, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до ч. 3, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент", тож технічні характеристики складені Замовником з дотриманням вимог законодавства.
Зазначаю, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. У додатку 3 до Тендерної документації визначені характеристики Автогрейдера, що необхідні для виконання завдань з урахуванням особливостей переміщення та специфіки виконання завдань Замовника.
Дата відповіді:
22.07.2024 16:39
Відповідь надана
Замовник ухиляється відповіді на суть поставлених питань.
Номер:
e1a1b5ce7f094b74ada10722b1172504
Дата опублікування:
22.07.2024 15:58
Опис:
Шановний Замовник! Ви не відповіли та не надали роз'яснення на звернення учасників, а лише формально відписались. Ваша закупівля – є зразком та яскравим прикладом домовленості між Замовником та учасником, що нажаль призведе, до марної витрати бюджетних коштів на потребу військових, в понад 1,8 мільйона гривень лише на 1 одинці товару. Сподіваюсь перевірка контролюючими органами Ваших умисних корупційних дій та зловживань з марних витрат бюджетних коштів та лобіювання інтересів представників бренду XCMG – дасть свою оцінку, тому що не складно перевірити вхідну митну вартість відвантаженого на Вашу адресу Автогрейдера по корупційній схемі. Гарних та вигідних Вам придбань. Дякую.
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до ч.1, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до ч. 3, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент", тож технічні характеристики складені Замовником з дотриманням вимог законодавства.
Зазначаю, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. У додатку 3 до Тендерної документації визначені характеристики Автогрейдера, що необхідні для виконання завдань з урахуванням особливостей переміщення та специфіки виконання завдань Замовника.
Дата відповіді:
22.07.2024 16:05
Відповідь надана
Встановлена умисно вимога Замовником для створення штучних умов щодо участі та гарантованої перемоги учасника з пропозицією XCMG GR165.
Номер:
a7e4d3a9829d4937b80b763153b9857c
Дата опублікування:
18.07.2024 11:52
Опис:
Шановний Замовнику, Ваша вимога про «наявну систему плаваючого режиму грейдерного відвалу» – є забаганкою та побажанням представників XCMG – для обмеження інших учасників, та завищення бюджету. Якщо Ви й надалі відстоюватимете інтереси представників XCMG, це призведе до монопольної закупівлі з спотворенням результату закупівлі та марної витрати близько 1,8 мільйона гривень бюджетних коштів, коштів звичайних українців, платників податків, які своєю працею в цей важкий час роблять все можливе й неможливе для виборювання та наближення перемоги над спільним ворогом. Мета штучних обмежень учасників - отримати надприбутки на закупівлях для потреб військових, не дивлячись на стан в Україні. Вимагаємо видалити встановлену штучну вимогу, та прикласти зусиль для уникнення корупційних зловживань на закупівлях для потреб військових . Просимо сприяти розширенню кола учасників заощадження коштів та придбання більш якіснішої та надійної техніки, що достатньо широко представлена на ринку України. Дякую.
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до ч.1, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до ч. 3, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент", тож технічні характеристики складені Замовником з дотриманням вимог законодавства.
Зазначаю, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. У додатку 3 до Тендерної документації визначені характеристики Автогрейдера, що необхідні для виконання завдань з урахуванням особливостей переміщення та специфіки виконання завдань Замовника.
Дата відповіді:
22.07.2024 15:16
Відповідь надана
Призначення Автогрейдеру за своїм функціоналом – чи відповідає предмету закупівлі з встановленими нікчемними вимогами Замовником?
Номер:
222ab5e72f9b4ae2bd942e63b053d367
Дата опублікування:
18.07.2024 11:51
Опис:
Призначення автогрейдера — ремонт доріг, профілювання земляного полотна й узбіч доріг, спорудження насипів із бокових резервів, створення дорожнього корита й розподілення в ньому матеріалів основи дорожнього одягу, зведення й очищення зрошувальних і придорожніх канав, будівництво ґрунтових доріг із ґрунту кюветів, а також планування відкосів, насипів, виїмок, ґрунтових поверхонь за допомогою декількох послідовних проходів. Автогрейдер застосовують для планувальних і профілювальних робіт у дорожньому, аеродромному будівництві та в інших галузях, а також у комунальному господарстві, не виключенням є використання для потреб та виконання військовими, але за прями призначенням. Автогрейдер оснащують однаковим за формою та принципом дії робочим органом — відвалом із різальними ножами, розташованими між осями передніх і задніх коліс, що при подовженій базі забезпечує високу точність планування порівняно з бульдозером. Робочий процес автогрейдера під час виконання профілювальних робіт полягає в зрізуванні та поперечному переміщенні ґрунту робочим органом, розташованим під кутом до напрямку руху. Установлений на постійній висоті відвал автогрейдера під час руху зрізує нерівності на шляху переміщення, засипає заглиблення, і з кожним наступним проходом робить поверхню рівнішою. Вимагаємо видалити вимогу про «наявність системи плаваючого режиму грейдерного відвалу» – у зв’язку з тим, що вимога протирічить виконання основних функцій, що покладається на техніку «автогрейдер» за своїм призначенням. Дякую.
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до ч.1, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до ч. 3, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент", тож технічні характеристики складені Замовником з дотриманням вимог законодавства.
Зазначаю, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. У додатку 3 до Тендерної документації визначені характеристики Автогрейдера, що необхідні для виконання завдань з урахуванням особливостей переміщення та специфіки виконання завдань Замовника.
Дата відповіді:
22.07.2024 15:16
Відповідь надана
Визначення поняття Автогрейдеру – чи відповідає предмету закупівлі з встановленими нікчемними вимогами Замовником?
Номер:
9aadb956d2cb4a11b612a2c0c50989b4
Дата опублікування:
18.07.2024 11:50
Опис:
Шановний Замовник! Автогре́йдер (від авто... і англ. grader від grade - рівняти, розрівнювати) — самохідна колісна землерийно-транспортна машина з відвальним робочим органом, розташованим у межах колісної бази, який можна встановлювати під різними кутами в горизонтальній та вертикальній площині, а також виносити й висувати вбік. Як Ви плануєте виконувати роботи з різання поверхні під задані параметри з функцією плаваючого положення, що повторюватиме профіль дороги? Предмет закупівлі Автогрейдер, чи створення штучних обмежень за побажанням представників XCMG, чиї інтереси Ви так наполегливо відстоюєте?
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до ч.1, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до ч. 3, ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент", тож технічні характеристики складені Замовником з дотриманням вимог законодавства.
Зазначаю, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. У додатку 3 до Тендерної документації визначені характеристики Автогрейдера, що необхідні для виконання завдань з урахуванням особливостей переміщення та специфіки виконання завдань Замовника.
Дата відповіді:
22.07.2024 15:26