• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дезінфікуючі засоби (Засіб дезінфікуючий «Хлорантин актив»(табл. 3,2 г + 0,2 г Банка 1,0 кг ДК 021:2015: 24455000-8; Засіб дезінфікуючий «КВІКЦИД» (з функціональною добавкою - емоленти) Флакон 1,0л з дозатором ДК 021:2015: 24455000-8; Засіб дезінфікуючий «КВІКЦИД» (з функціональною добавкою - емоленти) Флакон 1,0л ДК 021:2015: 24455000-8; Засіб дезінфікуючий «КВІКЦИД» (з функціональною добавкою - емоленти) каністра 5,0л ДК 021:2015: 24455000-8; Засіб дезінфікуючий «ДАНОКСИН» з функц. додатком – комплекс ензимів Контейнер (чи відро) 5,0кг (вміщує пакети 1,0 кг №5) ДК 021:2015: 24455000-8; Засіб дезінфікуючий БІОПАГДЕЗ XD Флакон 1,0л з розпилювачем ДК 021:2015: 24455000-8; Засіб дезінфікуючий БІОПАГДЕЗ XD Каністра 5,0л ДК 021:2015: 24455000-8; Засіб мийний з антибактеріальною дією «ДАНАКЛІН» універсальний Каністра 5,0л ДК 021:2015: 24455000-8; Засіб дезінфікуючий «МЕГАБРИЗ» Флакон 1,0л+розпилювач ДК 021:2015: 24455000-8; Засіб дезінфікуючий «МЕГАБРИЗ» Каністра 5,0л ДК 021:2015: 24455000-8; Засіб дезінфікуючий «ДАНОКСИН» Упаковка з саше по 5,0г №100 ДК 021:2015: 24455000-8) ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція.

Згідно Постанови № 1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”

Завершена

153 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 769.75 UAH
Період уточнення: 12.07.2024 13:54 - 22.07.2024 00:00
Відповідь надана

Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію

Номер: 7054619f937640a48f368539d0140fc1
Дата опублікування: 16.07.2024 16:51
Опис: Шановний Замовник, умовами тендерної документації порушені вимоги чинного законодавства у сфері дезінфекції. Зокрема, Наказ МОЗ від 03.08.2020 № 1777 «Про затвердження Заходів та Засобів щодо попередження інфікування при проведенні догляду за пацієнтами», Додаток 8 до Заходів та Засобів щодо попередження інфікування при проведенні догляду за пацієнтами (пункт 2 розділу IX) передбачає: 3. Вибір і використання дезінфікуючих засобів для проведення дезінфекції: 1) дезінфекція некритичних і напівкритичних медичних виробів проводиться наступними хімічними агентами (тривалість експозиції має становити не менше однієї хвилини, однак, якщо на етикетці вказано інше, слід діяти у відповідності до інструкцій виробника): 70-90 % етиловий або ізопропіловий спирт; гіпохлорит натрію; фенолвмісні дезінфекційні засоби; йодофорвмісні дезінфекційні засоби; четвертинні амонієві сполуки (виключно для некритичних медичних виробів). При цьому в медико-технічних вимогах тендерної документації на Дезінфікуючий засіб для термінової дезінфекції невеликих поверхонь в зоні лікування хворого, апаратури, медичних виробів в т.ч. для знезараження датчиків медичних приладів Засіб дезінфікуючий БІОПАГДЕЗ XD або еквівалент вимагається: 1.Готовий до застосування композиційний засіб на основі 2 пропанолу (або п-пропанолу або етилового спирту) - не перевищує 11% , в комбінації з хлоргексидину біглюконатом до 0,5% та перекисом водню – не більше 0,5%. 2. В складі засобу відсутні, феноли і їх похідні, третинні аміни та діаміни, ЧАС, гліцерин; Отже, вимоги тендерної документації протирічать вимогам діючого Наказу. Крім того, вимога щодо вмісту спирту «не перевищує 11%» також протирічить вимогам Наказу МОЗ 03.08.2020 № 1777 про вміст спирту 70-90 %. Щодо закупівлі Засіб для миття і дезінфекції різноманітних поверхонь в ході поточних прибирань Засіб мийний з антибактеріальною дією «ДАНАКЛІН» універсальний. Медико технічні вимоги - Засіб на основ діючої речовини:складова із групи фенолів (група рекомендована наказом МОЗ №1777) - феноксіетанол (еквівалент 2-феноксіетанол або феноксіпропанол) 1,0%-2,5%, із допоміжними речовинами, які включають катіонактивні та неіоногенні ПАР (наприклад – похідні гуанідинів, ЧАС, третинні чи діаміни тощо) інші допоміжні складові при цьому в попередніх 2 вимогах виключаються складові з груп фенолів, ЧАС. Щодо закупівлі Засіб дезінфікуючий «МЕГАБРИЗ» або еквівалент, Медико технічні вимоги: Безспиртовий засіб на основі третинного аміну (1,3-Пропандіамін, N-(3-амінопропіл)-N-додецил чи N-(3-амінопропіл)-N-додецилпропан-1,3-діамін )– не більше 1,5%, в складі четвертинна амонійна сполука, вміст якої не перевищує 1,0% (еквівалентна вимога – вміщує неіоногенні поверхнево-активні речовини), Це не еквівалентна вимога – це різні речовини, хоча і відносяться до групи поверхнево-активних речовин, але які мають різні властивості. Враховуючи вищенаведене, та керуючись п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022р. зі змінами, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію. У разі ігнорування наших законних вимог ми будемо змушені повідомити Державну аудиторську службу України про істотні порушення Замовником вимог чинного законодавства України, скаржитись в Антимонопольний комітет України, та повідомити представників Громадського контролю з метою перевірки дотримання чинного законодавства під час проведення закупівлі!
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо за звернення, та надаємо роз’яснення: Щодо, за виразом учасника «законодавства у сфері дезінфекції», то Замовник керується не тільки наказом МОЗ України від 03.08.2020 № 1777 «Про затвердження Заходів та Засобів щодо попередження інфікування при проведенні догляду за пацієнтами» (далі – наказ 1777) , а й іншими чинними нормативними актами та міжнародними документами, рекомендаціями, що основані на рекомендаціях доказової практики, які згідно наказу МОЗ №751 від 28.09.2012р. (далі – наказ 751) «Про створення та впровадження медико-технологічних документів зі стандартизації медичної допомоги в системі Міністерства охорони здоров’я України можливо використовувати до прийняття в Україні документів, гармонізованих з законодавством ЄС. Водночас і наказом 1777 п.4 додаток 8 , і Наказом МОЗ від 03.08.2021р №1614 «Про організацію профілактики інфекцій та інфекційного контролю в закладах охорони здоров’я та установах/ закладах надання соціальних послуг/ соціального захисту населення» визначено що дезінфекцію поверхонь внутрішнього середовища ЗОЗ планово проводять , в залежності від профілю ЗОЗ, можливих інфекційних агентів, епідемічної ситуації тощо; отже і при виборі складу засобів дезінфекційних засобів Замовник враховує ситуацію в закладі із ІПНМ та інші важливі чинники функціонування закладу. Причому, дезінфекційні заходи відносяться до стандартних заходів захисту,що обов’язково входять План профілактики в закладі ІПНМД, обов’язок складання якого покладено на ВІК (відділ інфекційного контролю). Наказом 1777 перелік діючих агентів для проведення дезінфекції в ЗОЗ надто обмежений, водночас не забороняється використання інших діючих речовин, а в особливості тих, що рекомендовані ВООЗ, іншими міжнародними організаціями, та дієвість яких основана на рекомендаціях доказової практики (дозвіл на використання в Україні рекомендацій, основаних на доказовій практиці - наказ 751). Тим більше, що застосування обмеженої кількості діючих речовин може стати фактором ризику виникнення в ЗОЗ ІПНМД. Враховувались і рекомендації виробників медичного обладнання (вимога наказів 1777 та 1614). Наприклад, для датчиків більшості апаратів УЗД не рекомендується використання засобів із високим вмістом спирту. Замовник планує закуповувати засоби на основі різних хімічних речовин із різних груп з метою уникнення формування стійких до дії деззасобів штамів мікроорганізмів та з урахуванням мікробіологічного пейзажу ЗОЗ на даному етапі роботи. Зазначимо, що % вмісту складових засобів у технічних вимогах тендерної документації лежить в широкому діапазоні, що надає змогу учасникам запропонувати ряд еквівалентних засобів. Мало того, Замовник передбачив і можливість пропозицій із засобами із різними складовими, які виконуватимуть однакове функціональне завдання, як наприклад, у засобі «Мегабриз» де в складі може бути четвертинна амонійна сполука або ж як еквівалентна за функціональним призначенням, що заплановане використовуватись в ЗОЗ - неіоногенна поверхнево активна речовина. Технічні вимоги до предмету закупівлі викладені у відповідності до чинного законодавства, а саме – згідно Закону України «Про публічні закупівлі», ст.23 (далі – Закон), Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Замовник також посилається в тендерній документації на конкретну торгову марку, що викликано необхідністю більш точного розуміння технічних вимог до предмета закупівлі тому у відповідності до п 4 ст 23 міститься вираз "або еквівалент» . Отже і право , і обов’язок формувати і надавати характеристики предмету закупівлі Законом визначено виключно для Замовника. Враховуючи викладене, пропонуємо усім зацікавленим учасникам прийняти участь в оголошеній закупівлі, дотримуючись принципу добросовісної конкуренції , прозорості та відкритості.
Дата відповіді: 18.07.2024 10:14
Відповідь надана

Вимагаємо внести зміни

Номер: 45775469f32645df9c10774c7838a543
Дата опублікування: 16.07.2024 11:25
Опис: Замовником торгів було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-12-006621-a та оприлюднено Тендерну документацію, в якій було виявлено вимоги до технічної частини, які обмежують конкуренцію в частині кола потенційних учасників процедури закупівлі, а саме в Додатку № 2 до тендерної документації – Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, Замовником встановлені вимоги до предмету закупівлі, які порушують принципи публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вивчивши тендерну документацію, можна зробити висновок, що Замовником навмисно у технічних вимогах виписано специфічні вимоги до предмету закупівлі. Встановлені дискримінаційні вимоги призводять до порушення наших прав та законних інтересів для участі у закупівлі, адже статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принципи здійснення закупівель та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Умови документації не дозволяють учасникам торгів запропонувати еквівалентний товар або товар який підійшов би за своїми функціональними та якісними характеристиками до вимог закупівлі, адже технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Замовник порушує права та інтереси інших учасників процедури закупівлі, гарантовані законодавством у сфері публічних закупівель, встановлює вимоги які унеможливлюють конкуренцію та призводять до зловживань, корупції та не ефективного використання бюджетних коштів. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни в Додаток № 2 до тендерної документації, видалити дискримінаційні обмеження в складі та інші формальні характеристики. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що умови тендерної документації, зокрема, Підстави, визначені пунктом 47 Особливостей, викладені не у відповідності з нормами чинного законодавства (Підпункт 11 пункту 47).
Відповідь: Дякуємо за звернення та повідомляємо наступне: Щодо відповідності умов документації пункту 47 підпункту 11 Замовником прийняте рішення про внесення змін в тендерну документацію з урахуванням змін, внесених згідно Постанови КМУ № 952 від 01.09.2023. Щодо «Інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі»(далі – вимоги) Замовником викладені вимоги до предмету закупівлі, які жодним чином не порушують норми чинного Законодавства, включаючи ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», принципів проведення закупівель та аж ніяк не встановлюють дискримінаційних вимог до учасників, не обмежують конкуренцію. Дезінфікуючі засоби - специфічний товар, який повинен виконувати специфічні функції, отже і вимоги до нього притаманні саме таким продуктам, водночас вказані вимоги, викладені з урахуванням наявності на ринку еквівалентних засобів. З метою ефективного використання бюджетних коштів технічні характеристики викладені із урахуванням особливостей функціонування закладу на теперішній час, дотримання заходів щодо недопущення в закладі ІПНМД, створення безпечних умов праці для персоналу, в т.ч. із огляду на індивідуальну чутливість працюючих до дезінфекційних засобів. Вимоги викладені таким чином, що створює можливості учасникам торгів запропонувати еквівалентний товар. Запрошуємо учасників прийняти участь в торгах на основі принципів здійснення закупівель, в т.ч. принципу відкритості та добросовісної конкуренції.
Дата відповіді: 17.07.2024 10:46