-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі котельні за адресою: вул. Банкова, 10-г в м. Луцьку»
Торги відмінено
1 942 672.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 714.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 714.00 UAH
Період уточнення:
12.07.2024 13:36 - 26.07.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо ТД
Номер:
400700e5383148feb24e6d7f39101416
Дата опублікування:
25.07.2024 23:32
Опис:
Шановний Замовнику!
Втретє наголошуємо Вам, що згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» №708 від 15.04.2020р. (із змінами), Пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та Єдиного закупівельного словника, код Вашої закупівлі – ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, тобто немає навіть згадки про ПВХ мембрану, тобто Ваша вимога щодо наявності аналогічного договору саме з ПВХ мембраною є неправомірною. Бо ж наступного разу Ви можете написати, наприклад, що потрібен аналогічний договір роботи з ПВХ мембраною товщиною 1,2 мм, а у цього учасника – договір на мембрану 1,2 мм, тощо.
Просимо прибрати дискримінаційну вимогу щодо аналогічних(ого) договорів(у) на капітальний ремонт або інших схожих за правовою природою договорів(у) повністю виконаних(ого) або в процесі виконання, предметом яких(ого) передбачено виконання у складі робіт улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран.
Оскільки згідно частини 1 статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням
вимагаємо: внести зміни до ТД згідно чинного законодавства.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися в АМКУ, а також повідомити громадські організації про Ваші «особливості» проведення закупівель.
Відповідь:
Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо наступне: визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником не за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Відповідно до пункту 13 Наказу Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 при закупівлі робіт Єдиний закупівельний словник використовується для розміщення інформації про публічні закупівлі, а не для визначення предмету закупівлі.
Дата відповіді:
26.07.2024 12:30
Відповідь надана
Щодо змін до ТД
Номер:
ddd564239db74836ab459178726d426d
Дата опублікування:
23.07.2024 23:33
Опис:
Шановний Замовнику!
17.07.2024 року ми зверталися до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» №708 від 15.04.2020р. (із змінами) та Пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
19.07.2024 року Ви дали відповідь, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
22.07.2024 року Вами оприлюднено зміни в ТД, а зокрема:
1. абзац «Скан-копії(ю) аналогічних(ого) договорів(у) (улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран) разом із усіма додатками та додатковими угодами у разі їх наявності, а також скан-копії документів, що підтверджують факт виконання робіт (акти прийому передачі виконаних будівельних робіт (КБ-2) та довідки про вартість виконаних робіт (КБ-3))» в Додатку 1 до тендерної документації змінити та викласти в наступній редакцій: «Скан-копії(ю) аналогічних(ого) договорів(у) на капітальний ремонт або інших схожих за правовою природою договорів(у) повністю виконаних(ого) або в процесі виконання, предметом яких(ого) передбачено виконання у складі робіт улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран, разом із усіма додатками та додатковими угодами у разі їх наявності, а також скан-копії документів, що підтверджують факт виконання робіт (акти прийому передачі виконаних будівельних робіт (КБ-2) та довідки про вартість виконаних робіт (КБ-3))».
По перше, є затверджена форма КБ-2в АКТ приймання виконаних будівельних робіт, а таких документів, як акти прийому передачі виконаних будівельних робіт (КБ-2) не існує в природі, тобто Ваша вимога до Учасників є неправомірною – як можна вимагати неіснуючий документ?
По друге, у своїй вимозі від 17.07.2024 року ми писали, що згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» №708 від 15.04.2020р. (із змінами), Пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та Єдиного закупівельного словника, код Вашої закупівлі – ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, тобто немає навіть згадки про ПВХ мембрану.
Вважаємо внесені зміни до ТД дискримінаційними, а оскільки згідно частини 1 статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням
вимагаємо: внести зміни до ТД згідно чинного законодавства.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися в АМКУ, а також повідомити громадські організації про Ваші «особливості» проведення закупівель.
Відповідь:
Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
24.07.2024 14:56
Відповідь надана
Зміни до тендерної документації
Номер:
708f4f5deebb43e7aae6ed586f3a4964
Дата опублікування:
22.07.2024 11:57
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику, внесіть зазначені нище зміни до тендерної документації або надайте роз'яснення стосовно застосування заробітної плати!
Відповідь:
Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації сьогодні будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
22.07.2024 14:21
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
d26b8936589646cdbfa34f2e64106343
Дата опублікування:
22.07.2024 10:52
Опис:
Шановний замовникку ! У п. №19 технічного завдання : «Улаштування тепло- і звукоізоляції суцільної з плит або мат мінераловатних або скловолокнистих/у два шари» – вказано об’єм роботи 128 м.кв.
Згідно креслень: РОБОЧИЙ ПРОЄКТ «Капітальний ремонт покрівлі будівлі котельні за адресою: вул. Банкова, 10-г в м.Луцьку» ТОМ 2 Архітектурно будівельні рішення 234/23 - 2023-АБ аркуш №3 та №4 улаштування теплоізоляції з плит пінополістирольних в два шари – 127,56 м.кв. та в одини шар 127,56 м.кв. ( два шари – 3*42,52= 127,56 та один шар 3*42,52=127,56 м.кв.).
Просимо переглянути технічне завдання та добавити ще один вид робіт на влаштування теплоцізоляцції в один шар з об’ємом робіт – 127,56 м.кв.
Відповідь:
Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо наступне: відповідно до проектних матеріалів (ТОМ 2 Архітектурно-будівельні рішення 234/23-2023-АБ аркуш 5) в об’ємах робіт передбачено влаштування похилоутворюючого шару - плит зi спіненого полiстиролу EPS 120 товщиною 200мм (3х42,52=127,56м2≈128м2), і влаштування похилоутворюючого шару - плит зi спіненого полiстиролу EPS 120 товщиною 100мм (3х42,52=127,56м2≈128м2).
Проектна документація та кошторисна частина пройшли державну експертизу.
Дата відповіді:
24.07.2024 14:55
Відповідь надана
Заробітна плата
Номер:
3e3a9a177af643aab03cce695095917e
Дата опублікування:
17.07.2024 10:43
Опис:
Доброго дня, відповідно до додатку 4 до тендерної документації, а саме: «В очікуваній вартості предмета закупівлі заробітна плата Замовником розрахована, виходячи з нормативних трудовитрат на обсяг виконуваних робіт – 13 600,00 грн/міс., що відповідає розряду робіт – 3,8» просимо уточнень. Відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва і житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із змінами), враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 15.12.2023 № 1315 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного та соціального розвитку України на 2024-2026 роки», розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проєктної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проєктування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюється Кабінетом Міністрів України. Пунктом 2 розд. ІІ Порядку 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва/капітального ремонту об’єктів було передбачено, що при здійсненні будівництва/капітального ремонту об’єктів за рахунок коштів місцевих бюджетів органи місцевого самоврядування (ОМС) на підставі даних визначених ними підрядників встановлювали розмір кошторисної зарплати за правилами цього Порядку. Враховуючи вищевказане, розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2024 році має бути не нижче ніж 13 707,89 гривень ( 12634 грн х 108,5%). Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. З огляду на вищевказане, просимо уточнити зазначений в тендерній документації абзац? Учасник може використовувати заробітну плату 13707,89 грн для розрахунків, що відповідає чинному законодавству чи потрібно дотримуватися умов тендерної документації і використовувати 13600,00 грн ?
Відповідь:
Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
19.07.2024 12:45
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
1099d3bbe95a4661a4c51ce69f16584b
Дата опублікування:
17.07.2024 10:09
Опис:
Доброго дня, з огляду на Вашу відповідь - "Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо наступне: відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» №708 від 15.04.2020р. (із змінами) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 часини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва. В даній закупівлі об’єктом будівництва є «Капітальний ремонт покрівлі будівлі котельні за адресою: вул. Банкова, 10-г в м. Луцьку», роботи по якому будуть виконуватись відповідно до затвердженої проектної документації, яка передбачає улаштування покрівлі із полівінілхлоридних мембран, а не будь-якого іншого типу покрівлі. Тому замовником вимагається надання учасником скан-копії(ю) аналогічних(ого) договорів(у) (улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран) разом із усіма додатками та додатковими угодами у разі їх наявності, а також скан-копії документів, що підтверджують факт виконання робіт (акти прийому передачі виконаних будівельних робіт (КБ-2) та довідки про вартість виконаних робіт (КБ-3))." виникло наступне запитання. Аналогічний договір в розумінні даної тендерної документації це договір на капітальний ремонт/поточний ремонт/реставрацію/будівництво покрівель, в переліку виконаних робіт якого наявне саме улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран?
Відповідь:
Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо наступне: аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на капітальний ремонт або інший схожий за правовою природою договір повністю виконаний або в процесі виконання, предметом якого передбачено виконання у складі робіт улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран.
Дата відповіді:
19.07.2024 12:45
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
81b2a07d71324d86a827bb55b4d28940
Дата опублікування:
17.07.2024 10:00
Опис:
Доброго дня
Просимо Вас надати інформацію щодо того яка розцінка застосована у проектному кошторисі при розрахунку вартості будівельних робіт, пов’язаних з монтажем ПВХ мембрани та її комплектуючих, а саме пункти технічного завдання 1,2,3,4,28,30,33,34,35,44,49, оскільки в державних будівельних нормах такої розцінки з відповідними нормами витрат матеріалів немає. Якщо це ресурсна елементна кошторисна норма на ремонтно-будівельні роботи (РС 1. Улаштування покрівель з полівінілхлоридних мембран СОУ Д.2.4-38754579-001:2017), чи потрібно Підряднику брати дозвіл у розробника даної розцінки з метою формування тендерної пропозиції по об’єкту?
Відповідь:
Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо наступне:
- Замовник не вправі впливати на застосування розцінок при формуванні Учасником договірної ціни;
- Учасник закупівлі відповідно до технічного завдання тендерної документації формує локальні кошториси та договірну ціну, використовуючи норми державних збірників на будівельні роботи;
- Підряднику не потрібно брати дозвіл у розробника СОУ.
Дата відповіді:
19.07.2024 11:58
Відповідь надана
Щодо ТД
Номер:
b8afb499bbf34d83a78ce1a023908cb9
Дата опублікування:
17.07.2024 09:56
Опис:
Шановний Замовнику!
Доброго дня. У відповіді на нваше звернення Ви посилаєтесь на Наказ
Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» №708 від 15.04.2020р. (із змінами) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва.
Пункт 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Роботи – розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Однак, у Розділі 1 ПОРЯДКУ визначення предмета закупівлі І. Загальні положення чітко вказано:
1. Цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі.
3. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
4. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
{Пункт 4 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки № 1811 від 03.04.2023}
5. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Згідно Єдиного закупівельного словника, Код Вашої закупівлі – ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, тобто немає навіть згадки про ПВХ мембрану.
Вимагаємо внести зміни в Тендерну Документацію.
Відповідь:
Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
19.07.2024 11:12
Відповідь надана
Щодо аналогічного договору
Номер:
2d0b22609657483e8a43af0ba92f7f86
Дата опублікування:
12.07.2024 15:01
Опис:
Шановний Замовнику!
У пункті 1.1 Додатку 1 тендерної документації на закупівлю робіт за кодом ДК 021:2015 код – 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі котельні за адресою: вул. Банкова, 10-г в м. Луцьку»), ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-12-006288-a
Ви вимагаєте Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного
(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
Скан-копії(ю) аналогічних(ого) договорів(у) (улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран).
Вважаємо це дискримінаційною вимогою, оскільки вище вказана Закупівля оголошена згідно ДК 021:2015 код – 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи. Дердавний класифікатор не виділяє окремо саме улаштування покрівель із полівінілхлоридних мембран. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо наступне: відповідно до Наказу
Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
«Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» №708 від
15.04.2020р. (із змінами) визначення предмета закупівлі робіт здійснюється
замовником згідно з пунктом 27 часини першої статті 1 Закону України «Про
публічні закупівлі» за об’єктами будівництва.
В даній закупівлі об’єктом будівництва є «Капітальний ремонт покрівлі будівлі
котельні за адресою: вул. Банкова, 10-г в м. Луцьку», роботи по якому будуть
виконуватись відповідно до затвердженої проектної документації, яка передбачає
улаштування покрівлі із полівінілхлоридних мембран, а не будь-якого іншого
типу покрівлі. Тому замовником вимагається надання учасником скан-копії(ю)
аналогічних(ого) договорів(у) (улаштування покрівель із полівінілхлоридних
мембран) разом із усіма додатками та додатковими угодами у разі їх наявності, а
також скан-копії документів, що підтверджують факт виконання робіт (акти
прийому передачі виконаних будівельних робіт (КБ-2) та довідки про вартість
виконаних робіт (КБ-3)).
Дата відповіді:
15.07.2024 15:17