-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Емалі, фарби, деревозахисні грунтовки
Завершена
18 882.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 188.82 UAH
мін. крок: 1% або 188.82 UAH
Період уточнення:
11.07.2024 15:55 - 16.07.2024 00:00
Відповідь надана
проєкт
Номер:
5c751320f8e44c059ffeeb269a36daf9
Дата опублікування:
15.07.2024 23:12
Опис:
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь:
Добрий день! Шановний учасник! Проект договору має достатньо повний перелік гарантій сторін із зазначеного у Вашому питанні приводу, які виділені в окремий розділ «11. Санкційні застереження».
Дата відповіді:
16.07.2024 13:06
Відповідь надана
проєкт
Номер:
70595df03bbf41c2be295b09bc3e71ff
Дата опублікування:
15.07.2024 23:12
Опис:
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Добрий день! Шановний учасник! Закон 922 зобов’язує Замовника викладати проект договору про закупівлю, коли він оголошує відкриті торги… На рівні Закону залишено, що саме включати до такого договору. Водночас Замовник має укласти договір відповідно до норм ЦК та ГК (ч.1 ст.41 Закону 922). Загальний офіційний лист ТПП щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) опубліковано на вебпорталі ТПП і всі зацікавлені особи можуть самостійно отримати відповідне офіційне підтвердження неможливості виконання зобов'язань за умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів у встановлений термін для можливості обґрунтованого перенесення строків виконання зобов’язань та вирішення спірних питань мирним шляхом. Засвідчення належним чином форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) хоч і може призвести до порушення прав споживача в частині порушення термінів, вимог та строків гарантійного обслуговування, обміну товару та повернення коштів тощо, встановлених законодавством, проте не звільняє суб’єкта господарювання від обов’язку взагалі виконувати зобов’язання, встановлені законодавством.
Дата відповіді:
16.07.2024 13:06
Відповідь надана
проєкт
Номер:
5944f34ed57f4305a40a126c206296d3
Дата опублікування:
15.07.2024 23:11
Опис:
пунктом 8.3. вказано,що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України.
ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору.
Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт та викласти у редакції:
Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або іншим компетентним органом.
Відповідь:
Добрий день! Шановний учасник! Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні», Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Існування обставин форс-мажору щодо порушення/невиконання зобов'язань, можуть доводитися будь-якими доказами. Жодними нормативними документами не передбачено, які саме підстави в частині підтвердження форс-мажорних обставин повинен включати в проект договору Замовник. В рамках Закону Замовником визначено підтвердження форс-мажорних обставин саме документами, які видаються Торгово-промисловою палатою України. В разі виникнення форс-мажорних обставин будуть прийняті документи відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні», а саме від Торгово-промислової палати України та уповноважених нею регіональних торгово-промислових палат.
Дата відповіді:
16.07.2024 13:06
Відповідь надана
проєкт
Номер:
6212e53b61554eee8258955862762642
Дата опублікування:
15.07.2024 23:09
Опис:
пунктом 2.8. та у специфікації вказано, що Гарантійний строк обчислюється з моменту передачі Товару на склад Покупця.
Відповідно до технічних умов виробника, початок обліку строку придатності починається з дати виготовлення товару. Аналогічна інформація вказана на етикетках кожної одиниці товару та у паспортах якості. Постачальник не може гарантувати якість товару у строк більший аніж зазначено виробником. Чинне законодавство встановлює вимоги щодо строку придатності, зокрема у ст 677 ЦК України вказано, що Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Відповідно вимога Замовника щодо початку обліку гарантійного строку є такою що не відповідає законодавству та ТУ виробника. Враховуючи вище викладене,прошу внести зміни у пункт договору та специфікації та викласти у наступній редакції:
2.8. Гарантійний строк обчислюється з моменту виготовлення Товару відповідно до ТУ виробника.
У відповідності до п. 2.8. цього Договору, гарантійний строк Товару становить відповідно до ТУ виробника .
Відповідь:
Добрий день! Шановний учасник! Закон 922 зобов’язує Замовника викладати проект договору про закупівлю, коли він оголошує відкриті торги… На рівні Закону залишено, що саме включати до такого договору. Водночас Замовник має укласти договір відповідно до норм ЦК та ГК (ч.1 ст.41 Закону 922). З метою убезпечення Замовника від додаткових витрат, Замовником визначено Гарантійний строк, який обчислюється з моменту передачі Товару на склад Покупця. Взагалом Гарантійний строк – це строк, що його встановлює договір або закон, протягом якого продавець гарантує якість товару. Замовником передбачено виконання робіт протягом тривалого часу. Тому вимога щодо обчислення гарантійного строку з моменту передачі Товару на склад Покупця не є дискримінаційною та ніяким чином не звужує коло потенційних учасників.
Дата відповіді:
16.07.2024 13:06