-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект Багатофункціональних пристроїв (принтер-сканер-копір з кольоровим друком) для НУШ 5-6класів за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Торги не відбулися
168 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 680.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 680.00 UAH
Період уточнення:
10.07.2024 17:08 - 16.07.2024 00:00
Відповідь надана
так звані листи - фікція!
Номер:
e5dc25af7c054bae825fbff3776a9755
Дата опублікування:
11.07.2024 12:09
Опис:
Звертаємо Вашу увагу, що так звані листи жодним чином не підтверджують поставку продукції та жодним чином не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. Уважно ознайомтесь з рішенням АМКУ рішення від 13.03.2024 № 4617. Так званий лист - це фікція, папір, який ні чого не вартий, а потрібний для одного - знищення конкуренції! У разі не задоволення вимоги, ваші умови будемо оскаржувати в АМКУ!
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику.
Дякую за ваш інтерес до нашої закупівлі та за слушні зауваження. Ваше прохання взято до уваги і внесено зміни в технічні вимоги даної закупівлі.
Дата відповіді:
12.07.2024 11:46
Відповідь надана
так звані листи. Подвійне оскарження умов, вперше на прозорро: UA-2024-05-30-007422-a
Номер:
3af45cfc641f4d6194724f12207628a9
Дата опублікування:
11.07.2024 12:08
Опис:
Доброго дня!
В АМКУ - безліч практик та доведено, що так звані листи – це про змову, дискримінацію та «схеми», як би замовники не розповідали та не допомагали їм вже обрані переможці писати відповіді про надійного постачальника АМКУ ламає їх задуми провести тендер з одним учасником!
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a UA-2024-03-14-011101-a
UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-18-011550-a UA-2024-03-19-008292-a UA-2024-04-03-008467-a UA-2024-04-11-012180-a UA-2024-04-11-012448-a UA-2024-04-29-006618-a UA-2024-05-06-004366-a UA-2024-05-16-011391-a UA-2024-05-31-006415-a UA-2024-05-30-004179-a UA-2024-05-31-006415-aUA-2024-05-30-007422-a UA-2024-05-30-007422-a UA-2024-06-03-010026-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику.
Дякую за ваш інтерес до нашої закупівлі та за слушні зауваження. Ваше прохання взято до уваги і внесено зміни в технічні вимоги даної закупівлі.
Дата відповіді:
12.07.2024 11:46