• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи опалення Білилівської гімназії в с. Білилівка Ружинського району Житомирської області

Капітальний ремонт системи опалення Білилівської гімназії в с. Білилівка Ружинського району Житомирської області

Завершена

490 375.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 451.88 UAH
Період уточнення: 02.07.2018 09:29 - 05.07.2018 10:00
Відповідь надана

Довідка податкова

Номер: ec3b2d4c9c1d4eaf909fbcd422ecc921
Дата опублікування: 03.07.2018 14:39
Опис: Отримати довідку в особистому кабінеті ще жодного разу не вдалося ні моїм підлеглим ні моїм колегам з інших організацій. Дякуюємо за розуміння.
Відповідь: Питання щодо роботи електронного кабінету ДФС можна задати за телефонами, що вказані на офіційному сайті за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/contacts
Дата відповіді: 05.07.2018 08:46
Відповідь надана

Дякую.

Номер: 8982c2c621f24e6f949da5a6a2c9efa7
Дата опублікування: 03.07.2018 14:36
Опис: Дякую з грунтовні відповіді. Важко уявити як вимоги до допорогової закупівлі можуть бути більшими ніж до надпорогової. Але то допороги і все в руках замовника, який шукає не найкращу пропозицію а створює умови для проведення до перемоги конкретного учасника. Це підтверджує як те що до документації внесені дискримінуючі учасників вимоги та те, що замовнка навіть не цікавить досвід виконання аналогічних договорів. Тобто робити дану роботу може і бригада некваліфікованих "фахівців" ФОП, який буде ліквідований у кінці року і точно ніяк не буде виконувати захмарні гарантійні зобов"язання протягом 10 років. Труби сталеві на системі опалення з сучасного заліза в найідеалльніших умовах можуть експлуатуватися 5 років. Розстрочення платежу до кінця 2018 року то також умова під конкретного переможця. Якщо переможе завідома відомий учасник то і фінансування піде чітко по актам виконаних робіт, якщо випадково переможе хтось чужий то фінансування затянеться до кінця року. Якщо є призначення і оголошена зукупівля то немає факторів, які можуть призвести до затримки у фінансуванні з бюджетів різних рівнів. Простежимог обов"язково за даною закупівлею і за процесом фінансування робіт по е-дата.
Відповідь: Ваші дії можуть підпадати під визначення п. 4 ч.2 статті 6, п.1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Ви зазначаєте, що “замовник шукає не найкращу пропозицію а створює умови для проведення до перемоги конкретного учасника” причому зовсім не згадуєте, що цю закупівлю Замовник міг провести без використання електронної системи закупівель. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в ЗУ “Про публічні закупівлі”, Замовник свідомо використовує електронну систему закупівель з метою відбору виконавця робіт для укладення договору і дотримується таких принципів: здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ваше твердження, що “робити дану роботу може і бригада некваліфікованих "фахівців" ФОП, який буде ліквідований у кінці року і точно ніяк не буде виконувати захмарні гарантійні зобов"язання протягом 10 років” може розглядатися, як спроба зменшити кількість Учасників. Адже Замовник у Додатоку №3 “Вимоги до кваліфікації учасника та спосіб їх підтвердження” п.7 вимагає Завірену копію штатного розпису та Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг з проведення капітального ремонту.
Дата відповіді: 05.07.2018 09:21
Відповідь надана

Довідка податкова

Номер: a1db8252dcc0456b941bdb601ee7936d
Дата опублікування: 03.07.2018 11:23
Опис: Пунктом 10. Додатку №3 тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції має надати оригінал, або завірену копію довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів (обов"язкових платежів) Дійсну на дату подачі довідки. Термін видачі такої довідки становить 5 робочих днів. Тобто замовивши її 03.07.2018 року тобто сьогодні учасник зможе отримати довіку лише протягом дня 10.07.2018 року. А термін подачі пропозицій завершується 09.10.2018 року. Дана вимога є дискримінуючою тому що усі учасники які побачили оголошення починаючи з 03.07.2018 не зможуть підготувати та подати своїх пропозицій. Разом з тим ЗУ "Про публічні закупівлі" зокрема пунктом 3 статті 17 передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Тобто довідку з податкової можна вимагати лише у переможця і в строк протягом п"яти днів. Учасник має надати таку довідку в довільній формі. Просимо внести зміни до документації таким чином щоб усунути дискримінуючу складову. Дякуємо.
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що це допорогова закупівля і здійснюється відповідно до Наказу ДП “ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ” від 13 квітня 2016 року N 35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель”. Враховуючи терміновість виконання робіт та суспільну значимість, Замовник приймає міри, щоб не допустити зірвання навчального процесу. Замовник враховує випадки, що коли переможець закупівлі не надає всі необхідні документи і це призводить до відхилення його пропозиції та до затягування надання послуг з капітального ремонту. Відповідно вважаємо вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, що викладені в додатку № 3 до оголошення правомірними. Також слід зазначити, що Державною фіскальною службою України вдосконалено процедуру надання платникам податків Довідки в електронному вигляді. Отримати Довідку в електронному вигляді можна за допомогою сервісу ДФС України «Електронний кабінет платника податків», який розміщено на веб-порталі ДФС України, за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/.
Дата відповіді: 03.07.2018 13:58
Відповідь надана

Запитання

Номер: a21057c61a974198bd96ebca71ee19a3
Дата опублікування: 03.07.2018 09:28
Опис: Доброго дня. Уточніть будь ласка гарантійний термін експлуатації, який буде встановлений договором. У статті 103 Постанови КМУ від 01.08.2005 №668 вказано, що Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). Тобто з даної статті зрозуміло, що остаточний гарантійний строк експлуатації встановлюється Договором підряду. Прошу вказати конкретну кількість років гарантійного строку експлуатації, які будуть вказані у договорі. На питання стосовно надання в пропозиції розрахунків у кошторисних програмах не надано відповіді тому повторно запитуємо стосовно того чи у складі пропозиції потрібно надавати розрахунки в АВК? Якщо так то конкретизуйте які конкретно розрахунки потрібно надати у складі пропозиції (Договірна ціна, Локальний кошторис, Підсумкова відомість ресурсів чи інше)?
Відповідь: 1) Відповідно до п 7.1 запропонованого проекту договору: «Відносини Сторін, пов'язані з забезпеченням гарантійних строків якості робіт (експлуатації об'єкта) і усунення виявлених недоліків (дефектів), будуть регулюватися положеннями Загальних умов укладення та виконання договорів підряду у капітальному будівництві, затверджених Постановою КМУ від 01.08.2005 №668». Тобто строк якості робіт ототожнюється зі строком експлуатації об’єкта. Відповідно до ст. 103 постанови КМУ від 01.08.2005 №668: «Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації». Тому можете запропонувати свій гарантійний строк але не менше 10-ти років. 2) Уважно читайте Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Форма цінової пропозиції наведена у додатку №2. У складі пропозиції надавати розрахунки в АВК не вимагається.
Дата відповіді: 03.07.2018 10:48
Відповідь надана

Гарантійний термін та аванс

Номер: b92d48863c254021b42ccf0132882d85
Дата опублікування: 02.07.2018 20:40
Опис: Який гарантійний термін має бути вказаний в проекті договору? Договором не передбачений аванс його надання може розглядатись в процесі підписання договору? У складі пропозиції потрібно надавати розразунки в АВК? Якщо так то конкретизуйте які конкретно розразунки потрібно надати у складі пропозиції (Договірла ціна, Локальний кошторис, Підсумкова відомість ресурсів чи інше)?
Відповідь: 1) Гарантійний строк встановлюється відповідно до постанови КМУ від 01.08.2005 №668. 2) Аванс не передбачено. Умови розрахунків: відстрочка платежу по мірі бюджетних надходжень до 30 грудня 2018 року шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника. 3) З проектно-кошторисною документацією можна ознайомитися за адресою: Відділ освіти Ружинської РДА, Житомирська область, смт. Ружин, вул. Київська, 36. 4) З об’єктом ремонту можна ознайомитися за адресою: Житомирська область, Ружинський район, с.Білилівка, вул. Миру, 2.
Дата відповіді: 03.07.2018 08:29