- 
                    Спрощена закупівля
 - 
                        Однолотова
 - 
                        КЕП
 - 1
 
Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                6 361 500.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 1% або 63 615.00 UAH
        мін. крок: 1% або 63 615.00 UAH
                    Період уточнення:
                    10.07.2024 14:49 - 16.07.2024 00:00
                
                        
            Відповідь надана        
    Щодо вимоги Додатку 1 Оголошення (сертифікат відповідності)
                    Номер:
                    f52078e360684dcc8810fd9e80db6d8a
                
                                                                        
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    15.07.2024 15:35
                
                                                                        
                    Опис:
                    Доброго дня, Шановний Замовнику! Просимо Вимогу Додатку 1 Оголошення "З метою підтвердження технічним та  якісним характеристикам Товару, Учасник має надати за кожним найменуванням  Товару копія(ї)  сертифікатів відповідності виданий(ні) акредитованим органом на відповідність запропонованого товару, за вимогою замовника (чинний на момент подання пропозицій)  доповнити " Учасник повинен надати етапі визначення Переможця". Оскільки, Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VІІІ (який набрав чинності 10.02.2016), внесено зміни до Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 №46-93 (втратив чинність 01.01.2018), згідно з якими з 01.01.2016 втрачають чинність положення Декрету щодо сертифікації в державній системі сертифікації нових і таких, що були у користування, транспортних засобів, а також вузлів, агрегатів та частин до них, що ввозяться на митну територію України суб’єктами підприємницької діяльності або фізичними особами.
На виконання вищезазначеного Закону Міністерством економічного розвитку і торгівлі України видано наказ «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації» від 06.05.2015 №451, яким вносяться зміни до Переліку  продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні згідно наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 №28 відміняється з 01.01.2016 обов’язкова сертифікація транспортних засобів, їх складових частин та приладдя та втрачає чинність наказ  Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації дорожніх транспортних засобів, їх складових частин та приладдя» від 17.01.1997 №23.
На виконання законодавчих акті, зазначених вище, з 01.01.2016 в Реєстрі державної системи сертифікації припинена реєстрація сертифікатів відповідності та свідоцтв про визнання відповідності на нові і такі, що були у користуванні, транспортні засоби, а також вузлів, агрегатів та частин до них.На підставі вищевикладеного, оскільки з 01.01.2016 товар, що є предметом закупівлі не входить до складу Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Документи, що не передбачені законодавством Замовник не має право вимогати у Учасника. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення. Якщо дана вимога для Вас є визначальною для підтвердження якості, просимо  вимагати  цей сертифікат відповідності для Переможця торгів, оскільки отримання даного сертифікату потребує часу, коштів та зменшує конкуренцію. Закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Дякуємо!
                
                                                                        
                    Відповідь:
                    Наші вітання, шановний Заявник на ваше звернення!
Враховуючи предметний обсяг та матеріальний зміст Вашого звернення, командування частини та Уповноважена особа, повідомляють, що з доводами, наведеними у зверненні погодитись не може виходячи з наступного:
            Відповідно до п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасником процедури спрощеної закупівлі - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала пропозицію. Отже Замовник жодним чином не може позбавити, заборонити, чи іншим способом усунути чи обмежити особу-Учасника в участі у даній закупівлі, навіть при відсутності сертифікатів, чи їх копій. Замовник жодним способом не обмежує коло потенційних Учасників і не порушує норми Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ від 11.11.2022 № 1275 (із змінами та доповненнями) в порядку, визначеному постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями)
           Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», то даний закон визначає правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності. При чому сертифікація продукції в державній системі сертифікації поділяється на обов’язкову та добровільну.
           Дана вимога є підтвердженням відповідності Товару вимогам чинної нормативно-технічної документації, діючої на території України, та є обовязковою до надання у складі документів пропозиції. Стосовно Закону Міністерства економічного розвитку і торгівлі України видано наказ «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації» від 06.05.2015 №451, яким вносяться зміни до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні згідно наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 №28 - дана норма визначає не порядок відміни сертифікації в Україні, а визначає її необов'язковість, тобто Замовник необмежений у правах вносити у вимоги надання даного документу. 
Вимагати такий сертифікат від потенційного Переможця Замовник не вбачає за доцільне, оскільки закупівля нагальна і витрачати час на недобросовісних Учасників, які не надають у складі документів пропозиції такі сертифікати не має сенсу.
          Дії осіб, що намагаються вчинити тиск на Замовника з метою виключити питання сертифікацію відповідності товару з Оголошення (вважати - з публічних закупівель) Замовник розцінює як тиск або протиправне примушення до неправомірних дій, 
         Відповідно до ст. 14 ЦК України Замовник не може бути примушений до дій, вчинення яких не є обов'язковим для нього.
                
                                                                        
                    Дата відповіді:
                    15.07.2024 18:10