• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо, бензин А-95

Дизельне паливо, бензин А-95

Торги не відбулися

199 772.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 998.86 UAH
Період уточнення: 10.07.2024 11:58 - 19.07.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 5197d4659d3040868fcc8f24ee51db18
Дата опублікування: 15.07.2024 12:39
Опис: Користуючись правом, передбаченим частиною 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості) звертаємося за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Тендерною документацією замовника, а саме Додатком 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» передбачено, серед іншого, інформацію про мережу АЗС, на яких буде здійснюватися заправка за талонами, яка повинна бути розташована на відстані не більше 3 км від місця знаходження Замовника, в Полтавській, Дніпропетровській, Київській, Житомирській областях та в їх обласних центрах. При цьому, відповідно до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів предметом закупівлі є «Дизельне паливо, бензин А-95 або еквівалент. Пластикові картки (талони)», а мережа АЗС для відпуску палива є вимогами до учасника, а не технічними вимогами до предмету закупівлі. Згідно норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 вказаного Закону. В свою чергу, відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Враховуючи зазначені норми законодавства, інформація про технічні характеристики предмета закупівлі відноситься саме до предмету закупівлі та характеризує саме предмет закупівлі, тобто талони на дизельне паливо, бензин А-95, а інформація про мережу АЗС, на яких буде здійснюватися заправка відноситься до матеріально-технічної бази учасника та ніяким чином не відноситься до технічних характеристик предмету закупівлі – талонів на дизельне паливо, бензин А-95. Одночасно з цим, у разі проведення відкритих торгів для дизельного пального, бензину А-95 положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) замовником не застосовуються. Враховуючи зазначене, просимо надати роз’яснення з посиланням на вимоги чинного законодавства, керуючись якими нормами Вами включено до тендерної документації, а саме до додатку 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» вимоги щодо мережі АЗС, що є фактично матеріально-технічною базою учасника та не може вимагатися відповідно до норм законодавства. Крім цього, з огляду, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, поясніть чим керувався Замовник коли встановлював дискримінаційну умову щодо наявності мережі АЗС в Дніпропетровській, Київській, Житомирській областях та в їх обласних центрах. Разом з цим, просимо звернути увагу на вимогу тендерної документації відносно наявності заправок – АЗС на відстані не більше 3 км від місця знаходження, в Полтавській, Дніпропетровській, Київській, Житомирській областях та в їх обласних центрах. Дана вимога сформульована некоректно: 1. Від якого місця знаходження необхідно рахувати відстань не більше 3 км до заправок (очевидно, що замовника), проте в тендерній документації не уточнено до якого саме об’єкта необхідно рахувати відстань; 2. Вимогу, встановлену замовником щодо «Обов’язкова наявність заправок – АЗС на відстані не більше 3 км від місця знаходження, в Полтавській, Дніпропетровській, Київській, Житомирській областях та в їх обласних центрах» не можливо виконати, адже відстань до будь-якої АЗС в Дніпропетровській, Київській, Житомирській областях та в їх обласних центрах буде більше 3 км. Поясніть зазначене та внесіть відповідні зміни до тендерної документації задля її відповідності вимогам чинного законодавства. В разі неможливості – скасувати закупівлю. У разі не надання відповіді або надання неповної відповіді, будемо звертатися в правоохоронні органи В разі незадоволення вимоги, будемо звертатися із відповідною скаргоюд о органу оскарження.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до частини 1 ст 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, в т.ч. функціональні характеристики. Характеристики товарів можуть містити опис порядку постачання товару. В зв’язку з тим, що пальне придбається в картках, то заправка автотранспорту по них може здійснюватися в межах 3 км від місця знаходження Замовника , а також в Полтавській , Дніпропетровській, Київській, Житомирській областях та їх обласних центрах на власних, орендованих чи партнерських АЗС. Встановлена вимога щодо наявності АЗС не є дискримінаційною, не обмежує учасників, а викликана потребою. В зв’язку з тим, що транспорт підприємства на вимогу Кобеляцької міської ради, ТЦК і СП здійснює маршрути в населені пункти зазначених областей виникає необхідність заправки там автотранспорту. Виправлення щодо місця знаходження АЗС, на яких буде проводитись заправка транспорту внесено до технічної документації.
Дата відповіді: 16.07.2024 13:49