-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 24450000-3 «Агрохімічна продукція» (Дезінфікуючі засоби по догляду за басейнами)
Торги не відбулися
311 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 555.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 555.00 UAH
Період уточнення:
09.07.2024 16:18 - 14.07.2024 00:00
Відповідь надана
п3 Додатку 2 Переліку документів, що повинен надати Учасник
Номер:
257641e5599446489bc03ec56522971c
Дата опублікування:
12.07.2024 16:57
Опис:
В п3 Додатку 2 Переліку документів, що повинен надати Учасник зазаначається: 3. Чітке фото кожної позиції запропонованого товару в оригінальній тарі (повинно відповідати зовнішньому вигляду фото товару, яке встановлене в вимогах замовника), що буде постачатися – зі зворотною та лицьовою стороною (етикетки повинні бути на тарі в яку розфасовані засоби) з можливістю чіткого та розбірливого читання тексту маркування; та фото запакованого товару, в тому вигляді в якому товар буде доставлено до Замовника. Ви вимагаєте фото з зворотньою та лицьовою етикетками. Але товар який ми хочемо запропонувати на закупівлю, має лише лицьову етикетку. На ній зазаначена вся необхідна інформація згідно чинного законодавства України. Таким чином Ваша вимога являється дискримінаційною, адже ми фактично не зможемо надати фото зворотньої етикетки при всьому своєму бажанні, так як її просто не існує. Вимагаємо внести коректні зміни до даного пункту або прибрати його взагалі.
Відповідь:
зазначте, що ваш товар не має зворотної етикетки і надайте фото лицьової, головне щоб вона містила всю потрібну інформацію.
Дата відповіді:
15.07.2024 16:29
Відповідь надана
посилання на інтернет-сторінку
Номер:
9fcae73018d6471ebedbf5f08f886703
Дата опублікування:
12.07.2024 16:53
Опис:
В п2 Додатку 2 Переліку документів, що повинен надати Учасник зазаначається: 2. Таблиця відповідності запропонованого товару, що містить технічну специфікацію, яка повинна включати технічні характеристики запропонованого товару у відповідності до технічних характеристик замовника (таблиця 1 цього Додатку), із зазначенням повної назви товару, країни виробництва, ТМ та артикулу (у разі наявності) та посилання на інтернет-сторінку, де розміщена інформація про даний товар для перевірки Замовником його відповідності). Інтернет-сторінка не може являється підтвердженням відповідності товару, так як відповідальність щодо його наповнення несе той хто створив дану веб-сторінку. Таким чином внести до неї зміни він може будь-коли. В зв'язку з чим може виникнути ситуація, що при наданні посилання на закупівлю, інформація буде відповідати вимогам Замовника, а після розкритяя власник сайту змінить інформацію і вона перестане відповідати вимогам Замовника. Таким чином пропозиція Учасника буде відхилена через фактори які від Учасника ніяким чином не залежать. Вимагаємо прибрати зазначення інтернет-сторінки з даного пункту та внести відповідні зміни до документації.
Відповідь:
то надайте декілька посилань (всі не зміняться) .
Дата відповіді:
15.07.2024 16:27
Відповідь надана
Перелік документів, що повинен надати Учасник п1
Номер:
7e266dba6ace4b30ab0bdef797c0b3cf
Дата опублікування:
12.07.2024 16:29
Опис:
В п1 Переліку документів, що повинен надати Учасник зазаначається: 1. Паспорт якості або сертифікат якості на товар з указанням технічних та якісних характеристик/параметрів, назву торгової марки та артикулу, який виданий виробником/правовласником торгової марки, із зазначенням усіх технічних показників згідно вимог Замовника. Тобто в Додатку 1 та п2 Додатку 2 Переліку документів, що повинен надати Учасник, артикул потрібно зазначати за наявності, а в Паспорті або Сертифікаті артикул повинен зазначатись обов'язково. Що за дискримінація? Ми плануємо взяти участь у закупівлі, але Виробник у свої документах не зазначає артикул. Внесіть зміни та приберіть дану вимогу з докуентації.
Відповідь:
підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні
Дата відповіді:
15.07.2024 16:24
Відповідь надана
занос у приміщення
Номер:
1703500dab014511a79e5d8316abffcf
Дата опублікування:
12.07.2024 16:22
Опис:
В п.6 Окремих вимог до товару Додатку 3 ТД зазначається: "6. Завантаження, розвантаження, доставка, занос у приміщення (комору) закладу обов’язкова та входить у вартість пропозиції." Яка довжина проходу до складів закладів? Адже в залежності від цього буде різнитися ціна на розвантаження товару. Для прикладу: Вивантажити товар і пронести його метрів 10 ще нормально, але якщо потрібно буде йти метрів 100 до закладу, підійматись на 2ий поверх і потім ще 100 метрів, то це геть інша справа. Надайте, будь ласка, відповідь та внесіть зміни в документацію.
Відповідь:
На це та інші питання вам було надано відповідь у телефонному режимі. Нагадую, що розмова тривала близько 30 хвилин. І ви отримали відповіді на всі питання, які ви зараз повторюєте
Дата відповіді:
15.07.2024 16:26
Відповідь надана
Додаток 3 етикетка
Номер:
4568769c070b41aa864cc28bda6ca1e0
Дата опублікування:
12.07.2024 16:17
Опис:
В п.4 Окремих вимог до товару Додатку 3 ТД зазначається: "На споживчої тарі (етикетці) повинно бути маркування із зазначенням: найменування продукції, місцезнаходження (юридична адреса) виробника, товарний знак виробника (при наявності), кількість (довжина, розмір), призначення, тощо." Кількість (довжина, розмір)? Це жарт такий? Ви давно дивились на етикетки? Кількість чого зазначена на етикетці? Та й розміри ніхто не пише. Приберіть дану вимогу з документації.
Відповідь:
Замовник не вбачає підстав для внесення змін.
Дата відповіді:
15.07.2024 16:21
Відповідь надана
Питання до Тендерної документації
Номер:
8bc62fcf93e9415b8e1487ee0a2ce351
Дата опублікування:
11.07.2024 16:11
Опис:
Добрий день, шановний Замовник.
При опрацюванні ТД до тендера UA-2024-07-09-009363-а, виникли наступні питання:
1. В Додатку до ТД додаток 1,3,4 Не зрозуміла одиниця виміру – “каністра“. Просимо чітко визначитись з кількістю Товару, бажано в одиницях вимірювання маси чи об’єму.
2. В Додатку 2 до ТД в П.1. п.п. 1.1, по тексту: “ Довідка, складена учасником у довільній формі, що має підтвердити спроможність учасника здійснити необхідну поставку товару шляхом наявності у учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема автотранстпорту, яким буде забезпечено доставку товару..” -дана Вимога Замовника не відповідає ст.16 частина 2 Закону України Про публічні закупівлі.
3. В Додатку 3. Таблиці 1 в колонці 2 “Технічні/якісні показники” наведен опис продукту, а не відповідні показники якості (надаємо опис продукту в PDS-паспорт продукту). Просимо замовника чітко визначити якісні показники.
На підставі вищевикладеного: Вимагаємо від Замовника внести зміни до Тендерної Документації та подовжити терміни тендеру UA-2024-07-09-009363-а.
Відповідь:
Тендерна документація містить вичерпні та чіткі вимоги, то замовник не вбачає підстав для внесення в неї змін
Дата відповіді:
15.07.2024 16:19
Відповідь надана
Перелік змін
Номер:
5b8ed79d89d44644aab5a01d9c7c67f1
Дата опублікування:
10.07.2024 18:52
Опис:
Доброго дня. Згідно п.2 протоколу №62 від 10.07.24р. "Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розмістити та відобразити в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднити перелік змін, що вносяться". В пакеті тендерної документації Замовника, перелік змін відсутній.
Відповідь:
У пункті 1 протоколу уповноваженої особи від 10.07.2024 № 62 чітко зазначено, які саме зміни вносяться до тендерної документації. Окрім того, тендерну документацію розміщено у новій редакції.
Дата відповіді:
11.07.2024 09:31