• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Картриджі

Картриджі

Завершена

12 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60.00 UAH
Період уточнення: 04.07.2018 09:16 - 06.07.2018 09:21
Без відповіді

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?

Номер: 847e442129634649b9e7dcc78836fc1b
Дата опублікування: 05.07.2018 10:23
Опис: Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Без відповіді

Виконавець гарантує якість Товару впродовж строку, встановленого виробником, але не менше 36 місяців з дати підписання накладної.

Номер: 0090a24f40b04f3b87c541f71be4ac41
Дата опублікування: 05.07.2018 08:18
Опис: Розшифруйте, будь ласка цю свою фразу, або внесіть корективи у документацію. 1. Якщо цей срок перевищує срок установлений іиробником - 1 рік зазвичай, то вартість послуги по збільшеній гарантії повинна входити в розрахунок тендерної суми. Надайте, будь ласка відповідну калькуляцію. 2. У картриджах, що є предметом тендеру, гарантійний срок встановлений до закінчення тонеру. Після любої заправки, а значить при порушенні пломб гарантія закінчується. То про які 36 місяців можливо говорити? Мабуть, Ви просто скопіювали стару тендерну документацію, про монітори або вінчестери і не внесли корективи?
Без відповіді

Формат документів

Номер: 1208170df4934d59a996ee276d1026b8
Дата опублікування: 05.07.2018 07:47
Опис: Шановний Замовнику! Правилами хорошого тону у тендерах встановлено розміщення тендерної документації (крім титульних сторінок) у форматах які дозволяють копіювання інформації. Це значно полегшує роботу учасників і убегігає від помилок. Практично 100% Замовників такого правила придержуються. Єдиний відомий мені випадок свідомого ігнорування - це документація Дніпропертровського хіміко-технологічного університету у 2017 році. Але зараз під тиском учасників ситуація виправилась. Ваша документація дозволяє копіювання документу. тільки в одному файлі. Прошу розмістити технічну документацію в форматі docx або іншому, який дозволяє копіювання інформаціх. Зарані дякую за розуміння.