-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір А4 80 г/м2; 30199500-5 Папка-сегрегатор; 30197330-8 Дірокол; 30199500-5 Папка картонна на зав’язках; 30197320-5 Степлер №24/6-26/6; 30197110-0 Скоби №24/6; 30197000-6 Скріпки (придбання канцелярських товарів))
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197640-4 Папір А4 80 г/м2; 30199500-5 Папка-сегрегатор; 30197330-8 Дірокол; 30199500-5 Папка картонна на зав’язках; 30197320-5 Степлер №24/6-26/6; 30197110-0 Скоби №24/6; 30197000-6 Скріпки (придбання канцелярських товарів)) згідно докментації.
Завершена
491 808.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 459.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 459.04 UAH
Період уточнення:
09.07.2024 11:25 - 21.07.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо підтвердження постачання
Номер:
34253bf9acfe4a63b52aa0fc9a3d1615
Дата опублікування:
12.07.2024 12:57
Опис:
Шановний Замовнику! Вивчивши тендерну документацію, повідомляємо що, не зазначено якими документами Учасник повинен підтверджувати можливість поставки. Зазвичай на продукцію канцелярські товари різні надається лист від виробника /офіційного імпортера який гарантує постачання та інші. Як Учасник повинен підтвердити можливість поставки товару?
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що зауваження прийнято до уваги, в разі
необхідності буде внесено зміни відповідно до норм чинного
законодавства.
Дата відповіді:
13.07.2024 22:33
Відповідь надана
стосовно надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар
Номер:
5ea7dc50ab0b4b1bb70634f8fa4e4446
Дата опублікування:
09.07.2024 12:28
Опис:
Ще раз нагадуємо про те, що з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України про систему громадського здоров’я №2573-IX, які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі - Висновок СЕЕ) виробниками та імпортерами нехарчової продукції, стосовно цього вже були багаторазові рішення АМКУ, де скаржники вимагали прибрати висновки СЕЕ і відповідно рішення АМКУ були на користь скаржників. Приберіть цю вимогу і не ганьбиться. Також стосовно того, що Висновок СЕЕ повинен мати сферу застосування, запропонованого товару– для офісних потреб, стосовно цього також вже були неоднаразові рішення АМКУ на користь скаржників. ТОВ ОФІС КОМФОРТ, ТОВ ІМПОРТ ПАПІР, ТОВ ФУМКО та два ФОП від цих товариств цим "вдало користувались" так як тільки вони мають висновок СЕЕ "для офісних потреб". Хоча перелічені товариства та фоп це одне ціле.
Також стосовно сертифіката УкрСЕПРО або Довідки\листа з органу сертифікації адресований учаснику про не сертифікацію товарів канцелярського приладдя, тощо. Стосовно цього також були вже неоднаразові рішення АМКУ. Вже мала дитина знає, що такий товар не сертифікується згідно чиннгого законодавства. Нащо вимагати новий сертифікат чи довідку, яка видана не раніше ІV кварталу 2023 року. Органам сертифікації чи державним органам нічим зайнятись, окрім як проводити та надавати нові довідки. Ви ще б вимагали лист-відгук на виконаний договір у 2023 чи 2022 році, який датований не раніше 2024 року.
Відповідь:
Шановний Учаснику, перед розробкою тендерної документації та додатків до неї, Замовник проводить моніторинг ринку шляхом отримання інформації з мережі інтернет, для формування очікуваної вартості та для виключення дискримінаційних вимог. На сьогодні у Замовника достатньо інформації, яка вказує на те, що в Україні є багато постачальників, які мають можливість постачати товари з технічними умовами та відповідними документами якості, які вказані у Додатку 1 до тендерної документації. Враховуючи, Вашу зацікавленість й відсутність можливості надати відповідні висновки й сертифікати, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
13.07.2024 22:34