• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Детальна інформація міститься у доданих файлах

Завершена

5 931 950.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Період уточнення: 08.07.2024 16:51 - 17.07.2024 12:00
Відповідь надана

Згідно якого НПА проводите публічні закупівлі?

Номер: e90d1b11685340859ef097da7e28993d
Дата опублікування: 16.07.2024 15:29
Опис: Шановний Замовнику, Ваша повна назва згідно (коду ЄДРПОУ – 21655998) ДЕРЖАВНА КОМПАНІЯ З ЕКСПОРТУ ТА ІМПОРТУ ПРОДУКЦІЇ І ПОСЛУГ ВІЙСЬКОВОГО ТА СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ УКРСПЕЦЕКСПОРТ. Ваш кінцевий бенефеціар – Кабінет Міністрів України. Ваша діяльність пов’язана зі сферою оборони, товарів робіт і послуг оборонного призначення. Згідно Ваших відповідей: «Компанія не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (про це зазначено в Конкурсній документації), але з метою дотримання конкурентних процедур, користується принципами Закону, для чого було розроблено внутрішній закупівельний порядок.» Але Ваш кінцевий бенефеціар – Кабінет Міністрів України. Отже, ним були виділені кошти з державного бюджета для створення оборотного капіталу підприємства. Якщо Ви стверджуєте, що: «Повторюємо, що Компанія не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», то ж норми Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 до неї не застосовуються.». То згідно якого нормативно-правового акта Ви здійснюєте свою діяльність в публічних закупівлях? Проводьте тоді комерційні торги. Але Ваша діяльність підпадає під Закон України «Про оборонні закупівлі» № 808-IX чинної редакції від 16.03.2024 року, де вказано: П.п. 21 п.1 ЗУ «Про оборонні закупівлі»: «оборонні закупівлі - здійснення державним замовником закупівель товарів, робіт і послуг, призначених для виконання державних програм у сферах національної безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони». Більше того, п. 4 4. ЗУ «про оборонні закупівлі»: «Забороняється придбання товарів, робіт і послуг оборонного призначення до/без проведення видів (процедур) закупівель, визначених цим Законом або Законом України "Про публічні закупівлі", та укладення державних контрактів (договорів), що передбачають оплату державним замовником у сфері оборони, товарів, робіт і послуг оборонного призначення до/без проведення видів (процедур) закупівель, визначених цим Законом або Законом України "Про публічні закупівлі", крім випадків, передбачених цим Законом. Державний замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення застосування норм цього Закону». То згідно якого нормативно-правового акту Ви здійснюєте свою діяльність у проведенні публічних закупівель у виді конкурентної процедури, а саме спрощеної закупівлі?
Відповідь: Дякуємо за звернення! Виходячи з визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) положень було визначено, що Компанія не належить до Замовників (згідно статті 2 Закону), а отже не є Замовником в розумінні Закону. Для детального розуміння, повідомляємо Вам, що Компанія є державним комерційним підприємством, відповідно до Статуту створена з метою одержання прибутку від здійснення діяльності з експорту та імпорту продукції і послуг військового призначення та подвійного використання, які підлягають експортному контролю, а також товарів, які містять відомості, що становлять державну таємницю, підвищення ефективності використання і розвитку експортного потенціалу підприємств оборонно-промислового комплексу та розширення міжнародного співробітництва у військово-технічній сфері, а не для задоволення суспільних потреб. Тому підприємство, що здійснює діяльність за нормальних ринкових умов, та яке прагне отримати прибуток, а також може нести збитки, які виникають при здійсненні діяльності підприємства, не розглядається у якості Замовника, з огляду на те, що його діяльність носить комерційний характер. Але з метою забезпечення ефективного, прозорого та раціонального використання коштів, запобігання проявам корупції під час закупівель товарів, робіт і послуг для власних виробничих потреб, підтримання розвитку добросовісної конкуренції Компанія використовує електронний майданчик Prozorro та здійснює спрощені закупівлі. Регламентом діяльності Prozorro передбачено можливість використання системи з метою відбору постачальників товарів, робіт і послуг для укладення договору юридичними особами та іншими суб’єктами підприємницької діяльності, які не є замовниками у розумінні Закону. Також інформуємо, що в Компанії діє Положення про порядок закупівель товарів, робіт і послуг, під час розробки якого Компанія керувалася принципами та положеннями Закону, та на основі якого і здійснюються наші закупівлі. Стосовно Вашого зауваження про поділ предмету закупівлі на частини з метою уникнення застосування норм Закону, інформуємо, що закупівля електричної енергії здійснюється Компанією раз на рік шляхом проведення конкурсної процедури. Загалом, описане Вами запитання не стосується предмету закупівлі та умов Конкурсної документації, які мають задавати потенційні Учасники в період уточнень.
Дата відповіді: 17.07.2024 13:04
Відповідь надана

Проєкт Договору

Номер: 4f44f30c625c47888793c918b675cc44
Дата опублікування: 12.07.2024 18:01
Опис: Шановний замовнику, у п. 10.5. Проекту договору Додатку 3 до Конкурсної документації зазначено: «10.5. У разі виникнення незалежних від Постачальника причин (обставин), зокрема вимкнення мереж оператором системи розподілу електричної енергії, що спричинить неспроможність постачання в строк електричної енергії, Постачальник за умови попередження Споживача протягом доби про такі обставини не несе відповідальність за порушення строку постачання електричної енергії». Постачальник не може знати про такі обставини та не має можливості попереджати Споживача про припинення постачання електричної енергії оператором системи розподілу, оскільки не володіє такою інформацією. Постачальник не несе відповідальності за якість послуг з розподілу електричної енергії. Просимо внести відповідні зміни у даний пункт договору.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Зауваження буде враховано. Зміни у Проект договору буде внесено найближчим часом.
Дата відповіді: 16.07.2024 11:10
Відповідь надана

Проєкт Договору

Номер: 64826df8d46b4e63886991753cf08079
Дата опублікування: 12.07.2024 18:00
Опис: Шановний замовнику, у п. 7.3. Проекту договору Додатку 3 до Конкурсної документації зазначено: «7.3. Відновлення постачання електричної енергії Споживачу може бути здійснено за умови повного розрахунку Споживача за спожиту електричну енергію за цим Договором або складення Сторонами графіка погашення заборгованості». Складення і погодження графіку - різні поняття. Просимо внести відповідні зміни у даний пункт договору.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Зауваження буде враховано. Зміни у Проект договору буде внесено найближчим часом. У п. 7.3. Проекту договору слово «складання» буде замінено на «узгодження»
Дата відповіді: 16.07.2024 10:52
Відповідь надана

Проєкт Договору

Номер: 0db00c856835490f88974c591a0bcdec
Дата опублікування: 12.07.2024 18:00
Опис: Шановний замовнику, у п. 6.4.13. Проекту договору Додатку 3 до Конкурсної документації зазначено: «6.4.13. Забезпечувати для оператора системи розподілу фінансові гарантії у визначеному чинним законодавством України порядку (за необхідності )». Постачальник не надає фінансових гарантій оператору системи розподілу. Просимо внести відповідні зміни у даний пункт договору.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Зауваження буде враховано, пункт буде видалено.
Дата відповіді: 16.07.2024 10:49
Відповідь надана

Проєкт Договору

Номер: 3940da5cff7b43dd8c74b6610e8d3210
Дата опублікування: 12.07.2024 17:59
Опис: Шановний замовнику, у п. 6.4.8. Проекту договору Додатку 3 до Конкурсної документації зазначено: «6.4.8. Проводити оплату послуг з розподілу (передачі) електричної енергії оператору системи розподілу». Не корелюється з пунктом 5.3., де говориться оплату послуг за розподіл Споживач виконує самостійно. Просимо внести відповідні зміни у даний пункт договору.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Зауваження буде враховано. Зміни у Проект договору буде внесено найближчим часом. Дійсно, оплата послуг за розподіл Компанія сплачує самостійно, а вартість передачі електричної енергії буде врахована в загальній ціні
Дата відповіді: 16.07.2024 10:47
Відповідь надана

Проєкт Договору

Номер: 19ed0352b60e45edb06492677d7b20b9
Дата опублікування: 12.07.2024 17:58
Опис: 5. Шановний замовнику, у п. 6.3.4. Проекту договору Додатку 3 до Конкурсної документації зазначено: «6.3.4. Розірвати цей Договір достроково в односторонньому порядку з підстав не пов'язаних з неналежним виконання Споживачем своїх обов'язків за цим Договором, повідомивши Споживача про це за 60 (шістдесят) календарних днів до очікуваної дати розірвання, за умови повернення невикористаного залишку коштів, сплачених Споживачем на умовах визначених цим Договором Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів з дати розірвання цього Договору. При цьому Постачальник має право розірвати цей Договір достроково, повідомивши Споживача про це за 45 (сорок п'ять) календарних днів до передбачуваної дати розірвання , у випадках якщо:». Таке формулювання в договорі значно погіршує становище Постачальника, оскільки п. 3.2.4. ПРРЕЕ передбачено, що у разі зміни умов договору про постачання електричної енергії споживачу, у тому числі комерційної пропозиції, електропостачальник не пізніше ніж за 20 днів до їх застосування повідомляє про це споживача з урахуванням інформації про право споживача розірвати договір. У разі надання у встановленому порядку електропостачальником споживачу повідомлення про зміни умов договору про постачання електричної енергії (у тому числі зміну ціни), що викликані змінами регульованих складових ціни (тарифу на послуги з передачі та/або розподілу електричної енергії, ціни (тарифу) на послуги постачальника універсальних послуг та/або "останньої надії") та/або змінами в нормативно-правових актах щодо формування цієї ціни або умов постачання електричної енергії, договір вважається із зазначеної в повідомленні дати зміни його умов (але не раніше ніж через 20 днів від дня надання споживачу повідомлення), про що зазначається у повідомленні: {Пункт 3.2.4 глави 3.2 розділу III доповнено новим абзацом другим згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1219 від 26.06.2020, абзац другий пункту 3.2.4 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 805 від 19.05.2021} 1) достроково розірваним (без штрафних санкцій) за ініціативою споживача - у разі надання електропостачальнику письмової заяви споживача про незгоду/неприйняття змін протягом 5 робочих днів з дня отримання такого повідомлення, але не пізніше ніж за 10 календарних днів до зазначеної в повідомленні дати зміни умов договору. Просимо внести відповідні зміни у даний пункт договору.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Зауваження буде враховано. Зміни у Проект договору буде внесено найближчим часом.
Дата відповіді: 16.07.2024 10:39
Відповідь надана

Проєкт Договору

Номер: 7a2074f025bc4b7ba61f5f61f6fc5252
Дата опублікування: 12.07.2024 17:58
Опис: 4. Шановний замовнику, у п. 6.1.12. Проекту договору Додатку 3 до Конкурсної документації зазначено: «6.1.12. Достроково розірвати цей Договір в односторонньому порядку без укладання додаткової угоди до цього Договору у разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань Постачальником та вимагати повернення Постачальником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати розірвання цього Договору залишку невикористаних коштів, сплачених Споживачем на умовах визначених цим Договором Постачальнику, повідомивши його про це у строк за 10 (десять) календарних днів до дати розірвання, шляхом направлення письмового повідомлення на адресу Постачальника із зазначенням дати розірвання цього Договору. В цьому випадку цей Договір вважається розірваним (припиненим) з дати, зазначеної у повідомленні Покупця». Зазначені строки для повернення невикористаних коштів є неможливими для виконання. Якщо Споживач звернеться листом про розірвання договору 01.08. (за 10 календарних) то розірвання буде 10.08. Далі він звертається за поверненням коштів, при тому, що не відбулось закриття місяця, в якому було постачання. Також, Постачальник має відправити Споживача на ПОН за 21 день, також не встигаємо. Просимо внести відповідні зміни у даний пункт договору.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Зауваження буде враховано. Зміни у Проект договору буде внесено найближчим часом.
Дата відповіді: 16.07.2024 10:29
Відповідь надана

Проєкт Договору

Номер: 4e8c954ed01d4ee0a36a6f3df74e0718
Дата опублікування: 12.07.2024 17:57
Опис: 3. Шановний замовнику, у третьому абзаці п. 5.9.3. Проекту договору Додатку 3 до Конкурсної документації зазначено: «Акт приймання-передачі електричної енергії надається Постачальником Споживачу до 15 (п’ятнадцятого) числа місяця, наступного за звітним , з доданим до нього розрахунком вартості спожитої електричної енергії, який містить інформацію про фактичний погодинний обсяг спожитої Споживачем електричної енергії, фактичні погодинні ціни згідно споживання електричної енергії Споживачем, погодинні ціни купівлі-продажу електричної енергії на РДН по ОЕС України». Акт приймання-передачі електричної енергії не може містити такий об’єм інформації, це не атрибути Акту. Пропонуємо оформити це додатком до Акту або «довідка розшифрування». Просимо розглянути нашу пропозицію та внести відповідні зміни у даний пункт договору.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Зверність увагу, що п.5.9.3. Проекту договору чітко містить текст «….акт приймання-передачі з доданим до нього розрахунком…». Розрахунок ціни не є частиною акту.
Дата відповіді: 16.07.2024 10:27
Відповідь надана

Проєкт Договору

Номер: 304ec7fdf17545fab1083de508eaff5e
Дата опублікування: 12.07.2024 17:57
Опис: Шановний замовнику, у п. 5.7. Проекту договору Додатку 3 до Конкурсної документації зазначено: «5.7. Споживач розраховується з Постачальником за спожиту електричну енергію за цінами (тарифами), що визначені відповідно до методики (правил тощо), затверджених Регулятором». Пропонуємо викласти даний пункт у наступній редакції «5.7. Споживач розраховується з Постачальником за спожиту електричну енергію за цінами (тарифами), що визначені відповідно до методики (правил тощо), затверджених Регулятором, якщо такі тарифи підлягають затвердженню. Якщо складові тарифу не підлягають затвердженню, то Сторони керуються умовами ціноутворення, що зафіксовані цим Договором». Просимо розглянути нашу пропозицію та внести відповідні зміни у даний пункт договору.
Відповідь: Дякуємо за звернення! Зауваження буде враховано. Зміни у Проект договору буде внесено найближчим часом.
Дата відповіді: 16.07.2024 10:26
Відповідь надана

Проєкт Договору

Номер: 1a95eab332bd46bfbb3c53148f6e9489
Дата опублікування: 12.07.2024 17:56
Опис: Шановний замовнику, у п. 4.9. Проекту договору Додатку 3 до Конкурсної документації зазначено: «4.9. Ціни на електричну енергію для Споживача повинні бути економічно обґрунтованими, прозорими, недискримінаційними і формуватися Постачальником відповідно до методик (правил тощо), затверджених Регулятором». Згідно п. 3.1.1. ПРРЕЕ постачання (продаж) електричної енергії споживачу здійснюється за договором про постачання електричної енергії споживачу обраним споживачем електропостачальником, який отримав відповідну ліцензію, за вільними цінами. Просимо внести відповідні зміни у даний пункт договору.
Відповідь: Пункт 4.9. Проекту договору не суперечить п. 3.1.1. ПРРЕЕ постачання (продаж) електричної енергії
Дата відповіді: 16.07.2024 10:25