• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Фарба емаль ПФ-115П (колір: синій. тара: 2,8 кг.) Фарба емаль ПФ-115П (колір: зелений. тара: 2,8 кг.) Фарба емаль ПФ-115П (колір: сірий. тара: 2,8 кг.) Фарба емаль ПФ-115П (колір: червоний. тара: 2,8 кг.) Фарба емаль ПФ-115П (колір: білий. тара: 2,8 кг.) Фарба емаль ПФ-115П (колір: чорний. тара: 2,8 кг.) Фарба емаль ПФ-115П (колір: блакитний. тара: 2,8 кг.) Фарба емаль ПФ-115П (колір: коричневий. тара: 2,8 кг.) Фарба емаль ПФ-266П (колір:червоно-коричневий для підлоги тара: 2,8 кг.) Фарба латексна акрилова для стін та стель 10л (14кг) Фарба латексна акрилова фасадна (14кг)

Завершена

35 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 175.00 UAH
Період уточнення: 08.07.2024 16:50 - 12.07.2024 16:00
Відповідь надана

проєкт

Номер: da0488f51c87409e9e65cdfa3ef9a051
Дата опублікування: 11.07.2024 22:48
Опис: В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь: Пропозиція відхиляється. Не є необхідним перенесення законодавчого припису у договір.
Дата відповіді: 12.07.2024 13:16
Відповідь надана

проєкт

Номер: 97158d9b66604d969dd6029c2fd528d8
Дата опублікування: 11.07.2024 22:43
Опис: пунктом 6.5. вказано,що  Належним доказом обставин, зазначених у пунктах 6.2., 6.3. даного Договору, та строку їх дії служать документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або її регіональними представництвами.  ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт та викласти у наступній редакцїї: Належним доказом обставин, зазначених у пунктах 6.2., 6.3. даного Договору, та строку їх дії служать документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або її регіональними представництвами або іншим підтвердження від іншого компетентного органу.
Відповідь: Пропозиція відхиляється. Чинне законодавство України не визначає іншого компетентного органу, ані ж ТПП. В означеному судовому рішенні йдеться про інші докази, які, у випадку спору, визначатимуться сторонами самостійно і оцінюватимуться судом.
Дата відповіді: 12.07.2024 13:13
Відповідь надана

проєкт

Номер: 36ea04044b044438bd64d2aa1c24d270
Дата опублікування: 11.07.2024 22:40
Опис: пунктами 5.7.  та  5.8. проєкту договору визначено обов'язок постачальника надавати ПН Замовникові. Разом з тим, згідно п. 201.1. ст.201 ПК України реєстрація ПН - обов'язок постачальника, відтак для цієї мети він не має надавати ПН Замовникові. Порядок отримання ПН Замовником (покупцем) визначено абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України, згідно якого: з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем. Враховуючи вище викладене, прошу виключити вимогу щодо надання податкових накладних Постачальником замовнику та викласти пункти договору у наступній редакцїі: 5.7. Постачальник зобов'язаний зареєструвати Покупцеві складену в електронній формі  в ЄРПН податкову накладну з дотриманням вимог про електронний підпис уповноваженої Постачальником особи і з наявністю всіх обов'язкових реквізитів, передбачених податковим законодавством, не пізніше строку визначеного законодавством. (далі за текстом пункту) 5.8. Постачальник зобов'язаний виплатити на користь Покупця компенсацію у розмірі 20% вартості (ціни) Продукції, на яку податкова накладна/розрахунок коригування: а) не складена Покупцеві; б) складена неналежним чином; в) не зареєстрована в ЄРПН; г) зареєстрована з порушенням строку, встановленого пунктом 5.6. Договору.
Відповідь: У пунктах 5.7 та 5.8 слово "направити" не несе у своїй суті направлення податкової накладної іншим способом ніж через Єдиний реєстр податкових накладних (ЄРПН)
Дата відповіді: 12.07.2024 12:16
Відповідь надана

проєкт

Номер: c7e600f5776a4386b5dc9ef89be47bbc
Дата опублікування: 11.07.2024 22:25
Опис: пунктом 4.2. вказано,що Гарантійний термін Товару:12 календарних місяців від дня передачі Покупцю.  Відповідно до технічних умов виробника, початок обліку строку придатності починається з дати виготовлення товару. Аналогічна інформація вказана на етикетках кожної одиниці товару та у паспортах якості. Постачальник не може гарантувати якість товару у строк більший аніж зазначено виробником.  Чинне законодавство встановлює вимоги щодо строку придатності, зокрема у ст  677 ЦК України вказано, що Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Відповідно вимога Замовника щодо початку обліку гарантійного строку є такою що не відповідає законодавству та ТУ виробника. Враховуючи вище викладене,прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції: Гарантійний термін Товару: не менше 12 календарних місяців від дня виготовлення товару відповідно до ТУ виробника
Відповідь: Взято до уваги.
Дата відповіді: 12.07.2024 13:03
Відповідь надана

ПРОЄКТ

Номер: a036ce56a5204396beab96c072eb6926
Дата опублікування: 11.07.2024 22:19
Опис: В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану. Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Відповідь: Умови договору щодо форс-мажорних обставин не є істотною умовою договору і деталізація умов форс-мажору в контексті триваючої військової агресії рф проти України не є обов'язковою, оскільки довідка ТПП, розміщена на сайті, не має юридичного значення, що підтверджено численною судовою практикою. Процедура підтвердження наявності форс-мажорних обставин під час воєнного стану є визначеною.
Дата відповіді: 12.07.2024 12:58