• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ЦЗВ-24Т_221_ВО: Пластини твердосплавні (42670000-3 – Частини та приладдя до верстатів)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15

Торги не відбулися

9 128 625.57 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 643.13 UAH
Період уточнення: 08.07.2024 15:00 - 26.07.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо необхідності розподілу на лоти винесеного предмету закупівлі

Номер: 4214ffaecf9c4a92a168184355eba1ce
Дата опублікування: 25.07.2024 09:37
Опис: Наше підприємство, як офіційний представник вітчизняного виробника твердосплавних пластин має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі, але загальна кількість твердосплавних пластин винесена замовником одним лотом до закупівлі на ці торги, при наявних форс-мажорних обставинах, повністю унеможливлює подальшу участь нашого підприємства в них. Зважаючи на наявні форс-мажорі обставини з енергозабезпеченням в Україні, в наслідок широкомасштабної агресії рф, винесені до закупівлі загальні обсяги продукції та терміни її постачання, виробник має можливість виготовити лише 70% від загального обсягу продукції винесеної до закупівлі. В зв'язку з чим, для створення на цих торгах максимально прозорого, конкурентного середовища, просимо замовника розподілити наявний предмет закупівлі та винести окремим лотом 70 % кількості всіх твердосплавних пластин початкового передбачених замовником до закупівлі у 2024 році.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затверджено в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. Враховуючи викладене, Замовнику необхідний додатковий час для погодження відповіді з іншими підрозділами за напрямком відповідної діяльності. Ми намагаємося якнайшвидше вирішити дане питання.
Дата відповіді: 25.07.2024 15:10
Відповідь надана

Щодо необхідності розподілу предмету закупівлі та винесення окремим лотом 70% кількості твердосплавних пластин

Номер: cbfdb06550114165ac3b0dbc7beabf7f
Дата опублікування: 17.07.2024 10:51
Опис: Наше підприємство, як офіційний представник вітчизняного виробника твердосплавних пластин має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Зважаючи на наявні форс-мажорі обставини з енергозабезпеченням в Україні, в наслідок широкомасштабної агресії рф, що значно сповільнюють можливі строки виробництва, а також необхідні замовнику обсяги закупівлі та терміни постачання цієї продукції, виробник має можливість виготовити тільки 70% від всього загального обсягу продукції, винесеної до закупівлі на ці торги. В зв'язку з чим, для створення на цих торгах максимально прозорого, конкурентного середовища, просимо замовника розподілити наявний предмет закупівлі та винести окремим лотом 70 % кількості всіх твердосплавних пластин, початкового передбачених до закупівлі у 2024 році.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затверджено в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. Враховуючи викладене, Замовнику необхідний додатковий час для погодження відповіді з іншими підрозділами за напрямком відповідної діяльності. Ми намагаємося якнайшвидше вирішити дане питання.
Дата відповіді: 18.07.2024 13:36
Відповідь надана

Обсяг

Номер: ebaeaa75ca0b40a88f0ce10b52930293
Дата опублікування: 11.07.2024 18:07
Опис: Наше підприємство, як вітчизняний виробник пластин має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Зважаючи на терміни поставки та відключення електроенергії, маємо можливість виготовити тільки 70% від загального об'єму. Просимо Вас винести даний об'єм в окремий лот.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затверджено в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. Враховуючи викладене, Замовнику необхідний додатковий час для погодження відповіді з іншими підрозділами за напрямком відповідної діяльності. Ми намагаємося якнайшвидше вирішити дане питання.
Дата відповіді: 12.07.2024 11:35
Відповідь надана

Про невідповідність тендерної документації нормам ст 22 та 23 Закону

Номер: 2e576e9b27c4491d9154e9dc53e5ace9
Дата опублікування: 10.07.2024 11:33
Опис: Шановний замовнику! Тендерна документація цієї закупівлі не відповідає вимогам статей 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Зокрема згідно норм пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: «3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію». Вимога статті 23 Закону: «1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. 3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.» Отже, Законом однозначно визначено, що тендерна документація обов’язково має містити інформацію про необхідні технічні, функціональні та якісні характеристики предмета закупівлі. Технічна специфікація (додаток А до тендерної документації з проведення цих торгів) містить інформацію лише про технічні характеристики товару. Жодної вимоги щодо функціональних та якісних характеристик товару що закупляється тендерна документація не містить. Отже норми статей 22 та 23 Закону – не виконані. Відсутність інформації про функціональні та якісні характеристики товару не дають учасникам можливості однозначного розуміння предмету закупівлі. Зважаючи на викладене, прошу внести зміни до тендерної документації та викласти вимоги до предмета закупівлі з урахуванням норм статей 22 та 23 Закону.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затверджено в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. Враховуючи викладене, Замовнику необхідний додатковий час для погодження відповіді з іншими підрозділами за напрямком відповідної діяльності. Ми намагаємося якнайшвидше вирішити дане питання.
Дата відповіді: 11.07.2024 14:14
Відповідь надана

Щодо наднизького бюджету закупівлі.

Номер: 5a5d84b4e5e64e23be6357c79696ea95
Дата опублікування: 10.07.2024 11:31
Опис: Шановний замовнику! Бюджет цієї закупівлі встановлений Вами у сумі 9128625,57 грн. без ПДВ Асортимент пластин твердосплавних, що закупляються та вимоги до технічних характеристик пластин аналогічні тим, що були у закупівлі № UA-2023-03-10-006542-a у минулому 2023 році. Але навіть за цінами минулого року (ринковість яких підтверджена документально) бюджет закупівлі мав би бути у кілька разів більшим. А з урахуванням тотального зростання вартості енергоносіїв, підвищення цін виробниками (на що вони мають певні причини), інфляції, здорожчання витрат на транспортування і т.п. реальна вартість цієї закупівлі має становити більше 38 млн грн без ПДВ. Виконати постачання в межах встановленого у закупівлі бюджету якісного інструменту, що відповідатиме вимогам тендерної документації до технічних характеристик, та який має «прозоре» походження є неможливим. Тому у наднизькому бюджеті цієї закупівлі проглядається дискримінаційна умова: надання переваги постачальнику, який пропонуватиме за наднизькою ціною завідомо неякісний інструмент, або інструмент невідомого походження. Постачальники, що пропонують дійсно якісний інструмент у цих торгах участі брати не зможуть. Для усунення дискримінаційної умови прошу переглянути бюджет закупівлі, та встановити його на рівні 38 млн грн без ПДВ.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі та повідомляємо що підвищення закупівельної ціни не передбачено фінансовим планом.
Дата відповіді: 11.07.2024 14:14
Відповідь надана

Щодо невідповідності бюджету закупівлі

Номер: d102a52cb357451a93705316a021d99c
Дата опублікування: 10.07.2024 11:30
Опис: Повідомляємо, що враховуючи тип твердосплавних пластин та обсяг закупівлі, заявлена очікувана вартість не відповідає не тільки середній ринковій вартості, а й навіть собівартості такого типу продукції у виробника. Просимо врахувати, що до твердосплавних пластин, які застосовуються в промислових цілях, зокрема, для обточки колісних пар, висуваються максимально жорсткі вимоги щодо стійкості та продуктивності. При такому обсязі, заявлений бюджет закупівлі не передбачає до залучення у торгах компаній, які здатні запропонувати продукцію, яка належним чином забезпечить виконання відповідних задач. Рекомендуємо більш поглиблено дослідити технічну складову закупівлі та переглянути очікувану вартість. Враховуючи поточний рівень ринкової вартості пластин такого типу, що відповідають всім вимогам щодо якості, очікувану вартість необхідно збільшити щонайменше у чотири рази.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі та повідомляємо що підвищення закупівельної ціни не передбачено фінансовим планом.
Дата відповіді: 11.07.2024 14:14
Відповідь надана

Щодо необхідності подовження кінцевого терміну подачі пропозицій на ці торги

Номер: 27f0687a9ebe4fa7839a54bd982cc455
Дата опублікування: 10.07.2024 10:35
Опис: Для створення максимально прозорого конкурентного середовища та в зв’язку з аномальною спекою, що виникла на фоні наявної критичної ситуації з енергозабезпеченням в Україні в наслідок широкомасштабної агресії рф, просимо замовника перенести кінцевий термін подачі пропозицій на ці торги на десять робочих днів, що дасть змогу нашому підприємству, як одному з потенційних учасників цих торгів, належним чином підготувати свою тендерну пропозицію.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 11.07.2024 14:14
Відповідь надана

Щодо необхідності перегляду попередньо визначеної замовником вартості закупівлі

Номер: 80c971ecdba049df9ea2fc91c29584b4
Дата опублікування: 09.07.2024 15:10
Опис: Враховуючи , що очікувана вартість закупівлі продукції, визначена на ці торги замовником, у три рази(!) менше за вартість розраховану по цінам, за якими ця ж продукція закуповувалась замовником у 2023 році відповідно до договору № ЦЗВ-07-03123-01-2 (Додаткова угода №1), просимо замовника переглянути попередньо визначений на ці торги рівень закупівельних цін та привести його у відповідність до рівня цін, що на даний час діє на ринку твердосплавних пластин.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі. Повідомляємо про розгляд Вашого звернення відповідно до затверджено в АТ «Укрзалізниця» процедури щодо надання відповіді за суттю порушеного питання. Враховуючи викладене, Замовнику необхідний додатковий час для погодження відповіді з іншими підрозділами за напрямком відповідної діяльності. Ми намагаємося якнайшвидше вирішити дане питання.
Дата відповіді: 10.07.2024 14:26