-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарба для розмічання доріг
Завершена
450 207.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 502.07 UAH
мін. крок: 1% або 4 502.07 UAH
Період уточнення:
08.07.2024 12:02 - 13.07.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
06f3bb3b752449b3b6b7d9241397bbde
Дата опублікування:
10.07.2024 18:28
Опис:
Добрий день!
Шановний Замовник, триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні та інші обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. А отже, жодна із сторін не убезпечена від обставин, що може спричинити військова агресія рф проти України після підписання відповідного Договору та унеможливити виконання зобов'язань, що покладені на сторони. Водночас, занадто широке тлумачення та можливість застосування цієї обставини як форс-мажору, можуть створювати ризики для кожної із сторін. Задля уникнення наведеного пропонуємо врегулювати умову, що корелюється із законодавством України
Пропонуємо додати нову правку:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Дякуємо!
Відповідь:
Шановний Учасник, не вбачаємо потреби у деталізуванні умов форс-мажору, зазначених у проекті договору.
Дата відповіді:
11.07.2024 14:58
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
11a750fcebe7482ea8f14f3a41155332
Дата опублікування:
10.07.2024 18:27
Опис:
У п.7.3 проєкту договору не конкретизує базу нарахування санкцій. Тобто вище згада санкція «штраф у розмірі 20 % від суми поставки зазначеного Товару» застосовується за поставку неякісного товару та товару, що не передбачений умовами договору. Просимо конкретизувати базу нарахування санкцій у п.7.3.:
7.3. За поставку неякісного Товару, а також Товару не передбаченого умовами цього Договору Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 % від суми неякісного товару та/або від суми поставленого Товару, що не передбачений умовами цього Договору.
Відповідь:
Шановний учасник! У п. 7.3 проєкту Договору визначено, що "За поставку неякісного Товару, а також Товару не передбаченого умовами цього Договору Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 % від суми поставки зазначеного Товару." База нарахування санкції згідно даного пункту не потребує конкретизації, адже в даному пункті мова йде про "неякісний" та "не передбачений умовами Договору" Товар, що і розуміється під визначенням "від суми поставки зазначеного Товару". Враховуючи вказане, Замовник не вбачає підстав для внесення відповідних змін.
Дата відповіді:
11.07.2024 11:27
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
bb7a7d254cb6427eabf630d927bbe1ce
Дата опублікування:
10.07.2024 18:26
Опис:
У п.5.4. зазначено, що При поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи:
- рахунок-фактуру;
- видаткову накладну;
- податкову накладну (в електронному вигляді через електронний документообіг);
- документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору;
- товаро-транспортну накладну;
- інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару.
Відповідно до п. 201.1. ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Отже, ПК України не встановлює обов’язку постачальника надавати податкові накладні покупцеві. При цьому, ПК України прямо визначає і порядок отримання податкових накладних покупцем та визначає це обов’язком покупця (Замовника).
При цьому, згідно п.4.5 проєкту договору, розрахунок здійснюється за бюджетні кошти. Відповідно до п. 187.7. ПК України Датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов'язаннями перед бюджетом.
Отже, зобов’язувати Постачальника на момент поставки надавати податкову накладну є заздалегідь невиконуваною умовою.
Просимо внести наступні зміни до п.5.4 проєкту договору:
5.4. При поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи:
- рахунок-фактуру;
- видаткову накладну;
- документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору;
- товаро-транспортну накладну;
- інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару.
Відповідь:
Шановний Учасник, у п. 5.4 Договору передбачено, що "При поставці Товару Постачальник зобов’язаний передати Замовнику наступні документи:
- рахунок-фактуру;
- видаткову накладну;
- податкову накладну (в електронному вигляді через електронний документообіг у встановлені діючим законодавством строки);
- документи, що підтверджують якість Товару згідно п. 2.1. Договору;
- товаро-транспортну накладну;
- інші підтверджуючі документи, які визначені у нормативних документах, що регламентують технічні вимоги до Товару."
Таким чином, податкова накладна надається в електронному вигляді через електронний документообіг у встановлені діючим законодавством строки
Дата відповіді:
11.07.2024 11:38
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
4fb036d17d89420793aa79ee7ca4559e
Дата опублікування:
10.07.2024 18:26
Опис:
У п.2.1. зазначено, що Підтвердженням якості та комплектності товару з боку Постачальника є сертифікат якості (відповідності) або паспорт якості, що підтверджує відповідність (якість) Товару чинним ДСТУ, ГОСТ та іншим діючим в Україні стандартам, технічним умовам, нормативам, що встановлені для даного виду Товару.
В Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до технічних умов виробників. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. Також для лакофарбової продукції немає чинних ГОСТів. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Просимо внести наступні зміни привести у п.2.1 проєкту договору:
2.1. Підтвердженням якості та комплектності товару з боку Постачальника є сертифікат якості (відповідності) або паспорт якості, що підтверджує відповідність (якість) Товару чинним ДСТУ або технічним умовам, нормативам, що встановлені для даного виду Товару.
За аналогією просимо внести відповідні зміни до п.2.3 проєкту договору.
Відповідь:
Шановний учасник, у п. 2.1 Договору передбачено, що "Підтвердженням якості та комплектності товару з боку Постачальника є сертифікат якості (відповідності) або паспорт якості, що підтверджує відповідність (якість) Товару чинним ДСТУ, ГОСТ та іншим діючим в Україні стандартам, технічним умовам, нормативам, що встановлені для даного виду Товару.". Формулювання даного пункту є більш ширшим, ніж те, яке запропоновано Вами. Вносити будь - які зміни, що його звужують не вбачаємо за доцільне.
Дата відповіді:
11.07.2024 14:51