-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ГБН Г.1-218-182:2011 – «Поточний ремонт проїзної частини по вул. Миру у м. Гребінка Лубенського району Полтавської області»
Завершена
860 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 300.00 UAH
Період уточнення:
08.07.2024 10:23 - 20.07.2024 00:00
Відповідь надана
щодо здійснення попереднього огляду об'єкту
Номер:
8a84c8a4297540fcb3162c77bcd0db3b
Дата опублікування:
10.07.2024 16:26
Опис:
Добрий день. Шановний Замовник Ваша вимога в пункті 2 Додатку 3 тендерної документації, а саме: Замовник надає можливість учаснику здійснити попередній огляд об’єкту. За результатами попереднього огляду об’єкту учасник у складі тендерної пропозиції надає акт огляду об’єкту, який повинен свідчити про фактичний огляд об’єкту та містити підтвердження учасником можливості надання послуг з поточного ремонту цього об’єкту. Такий акт складається в присутності представника Замовника, що посвідчується його підписом. Дана вимога є неправомірною та незаконною. Встановлюючи відповідну вимогу Ви як, Замовник порушує права Учасників та наступні принципи закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно надати акт огляду об'єктів, підписаного учасником та представником Замовника. Встановлення Вами, як Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання "Акту огляду об’єктів підписаного представниками Замовника", є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Учасника, Замовник може не надати наведений вище акт огляду, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції.
Також хочемо повідомити, що практика оскарження таких вимог в Антимонопольному комітеті України йде на користь Учасника, для прикладу - Рішення Комісії від 29.02.2024 № 3865-р/пк-пз, закупівля № UA-2024-02-13-014189-a.
Тому враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та виключити дану вимогу шляхом внесення змін до тендерної документації
Відповідь:
Шановний учасник, ознайомившись з Вашим зверненням, повідомляємо наступне.
Для того щоб визначити види та обсяги ремонтно-будівельних робіт поточного ремонту об’єкта замовник складає дефектний акт. Відповідно до затвердженого замовником дефектного акта формують технічну специфікацію (технічне завдання) тендерної документації.
Відповідно до п. 6.2 ГБН Г.1-218-182:2011 поточний ремонт виконується відповідно до кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акта та затверджується замовником.
Кошторисна документація складається учасником та подається у складі тендерної пропозиції учасника.
З огляду на те, що складення кошторисної документації здійснюється учасником та в подальшому саме за цим кошторисом підписується договір та виконуються роботи, огляд об’єкту, поточний ремонт якого є предметом даної закупівлі, є обов’язковим.
Яким чином учасники будуть формувати кошторис для своєї тендерної пропозиції без огляду та оцінки на місці робіт, які необхідно буде провести, не зрозуміло.
Дефектний акт містить лише узагальнений опис робіт.
Огляд об’єкта на місці дозволяє уникнути в майбутньому непорозумінь та суперечок щодо невідповідності фактичного обсягу необхідних робіт заявленому замовником.
Просимо враховувати, що замовник здійснює закупівлі з врахуванням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, викладених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тому єдине, що Вам потрібно зробити, для того, щоб представник замовника підписав акт огляду, це забезпечити прибуття свого представника на місце проведення робіт для огляду, про що повідомити замовника.
Враховуючи вищезазначене, недоцільним є внесення змін до тендерної документації з вищезазначених питань.
Дата відповіді:
12.07.2024 15:06
Відповідь надана
щодо навчання всіх працівників з питань охорони праці
Номер:
c656bf0417304fbe82caff530af2dc2f
Дата опублікування:
10.07.2024 15:46
Опис:
Доброго дня. Відповідно до Постанови "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та Закону України "Про публічні закупівлі", а саме абзацу 2 пункту 2 статті 16 ЗУ передбачено: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід при цьому ні в Законі ні в Постанові ніде не йдеться про надання на всіх працюючих на підприємстві працівників сертифікатів навчання з питань охорони праці. Тому враховуючи це Ваша вимога в підпункті 5 пункту 6 розділу 3 Тендерної документації про надання, а саме: сертифікат навчання всіх працівників учасника з питань охорони праці під час будівництва вулиць, доріг, інших транспортних і пішохідних доріжок, укладання поверхонь вулиць, доріг, виданий незалежним навчальним центром у поточному році є неправомірною. Тому щоб не допускати порушень законодавства України просимо вилучити дану вимогу з тендерної документації шляхом внесення відповідних змін до неї
Відповідь:
Шановний учасник, ознайомившись з Вашими зверненням повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Основні вимоги до змісту та складу тендерної документації визначено частиною другою статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник відповідно до частини другої статті 16 Закону установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином, Законом встановлено, що тендерна документація має містити не лише перелік кваліфікаційних критеріїв, а й перелік документів на підтвердження відповідності учасника зазначеним критеріям, які мають бути надані учасниками торгів у складі тендерних пропозицій.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі, які містяться у Додатку № 3 до тендерної документації, під час виконання робіт, що є предметом закупівлі, учасник повинен забезпечити дотримання правил охорони праці, загальних заходів безпеки згідно ДСТУ та схем огородження, використовувати обладнання та матеріали, які не спричиняють шкоди довкіллю. Працівники Учасника повинні пройти відповідний інструктаж та бути ознайомленими з умовами надання послуг та вимогами Замовника.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до технічних вимог закупівлі роботи виконуються на одній половині проїзної частини при систематичному русі транспорту на другій, що створює додаткові ризики життю та здоров’ю працівників виконавця таких робіт.
Для попередження виникнення надзвичайних ситуацій, попередження травмування та збереження життя та здоров’я працівників, які будуть залучені до виконання договору, прийнято рішення щодо обов’язкової наявності у потенційних учасників підтвердження проходження працівниками зовнішнього навчання з питань охорони праці.
Таке навчання працівників не потребує значного часу та може бути проведене у онлайн режимі. Потенційні учасники не обмежені у форматі проведення такого навчання, тривалості чи у виборі організації, яка таке навчання буде проводити.
Не може бути визнана дискримінаційною умова тендерної документації, яку може виконати будь-який потенційний учасник. Ви жодним чином не обґрунтували неможливість виконання Вами вищезазначеної вимоги та забезпечення навчання Ваших працівників.
Такі заходи потрібні не тільки для попередження небезпеки для життя і здоров’я працівників, але й оточуючих, які також можуть постраждати під час проведення небезпечних технологічних процесів та використання відповідного обладнання.
Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про недоцільність внесення змін у тендерну документацію у вигляді виключення вимоги щодо надання підтвердження навчання працівників учасника з питань охорони праці.
Дата відповіді:
12.07.2024 15:03