-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин автомобільний
Завершена
156 081.25
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 560.81 UAH
мін. крок: 1% або 1 560.81 UAH
Період уточнення:
05.07.2024 16:56 - 10.07.2024 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
6a2c5d3ef424445ea0af5fa111dddfd1
Дата опублікування:
08.07.2024 12:05
Опис:
п. 11 Додатку 5 встановлено вимогу : Учасник надає у складі тендерної пропозиції діючу(і) ліцензію(ї) на роздрібну торгівлю пальним на кожне місце розташування АЗС (на яких буде забезпечено відпуск товарів), або довідку в довільній формі із підтвердженням наявності в учасника відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр який містить таку інформацію.
Ця вимога є дискримінаційною та має бути виключена.
З цього питання існує практика АМКУ, згідно якої вимоги щодо надання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним є дискримінацією. до прикладу РІШЕННЯ № 15788-р/пк-пз від 03.10.2023 в закупівлі UA-2023-09-18-009687-a
Вимагаємо виключення цієї вимоги.
Відповідь:
Шановний Учасник!
Одним із принципів публічних закупівель, якого повинні дотримуватися замовники при проведенні закупівель та повинні враховувати при складенні тендерної документації є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Дискримінаційними вимогами тендерної документації можна визначити такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Наразі ліцензуванню підлягають такі види діяльності, зокрема, як виробництво, зберігання палива, оптова торгівля (за відсутності та окремо за наявності місць оптової торгівлі) та роздрібна торгівля пальним.
Ліцензія на роздрібну торгівлю, тобто через мережу АЗС, передбачає видачу ліцензії на кожну точку роздрібної торгівлі, тобто на кожну окрему АЗС, і видається власнику АЗС. При цьому сам учасник / переможець процедури закупівлі може і не бути власником мережі АЗС, але мати ліцензію на оптову торгівлю пальним.
Отже замовник може вимагати від учасника наявність ліцензії на оптову торгівлю пальним та/або встановлення вимоги щодо надання ліцензії на роздрібну торгівлю така ліцензія має бути видана саме на АЗС, а власником ліцензії (ліцензіатом) буде не учасник, а власник АЗС.
Тендерною документацією встановлений обов´язок Учасник надає у складі тендерної пропозиції діючу(і) ліцензію(ї) на роздрібну торгівлю пальним на кожне місце розташування АЗС (на яких буде забезпечено відпуск товарів), або довідку в довільній формі із підтвердженням наявності в учасника відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр який містить таку інформацію.
Практика проведення тендерів замовником вказує на те, що учасники процедури закупівлі виконують встановлені вимоги тендерною документацією, а тому не можуть вважатися дискримінаційними.
Зауважуємо на тому, що посилання на рішення АМК України № 15788-р/пк-пз від 03.10.2023 в закупівлі UA-2023-09-18-009687-a не може братися до уваги, оскільки в закупівлі UA-2023-09-18-009687-a оскаржувалися вимоги тендерної документації, що не є тотожними вимогам в даній закупівлі.
Дата відповіді:
09.07.2024 15:25