-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – код 39140000-5 Меблі для дому (Полиця навісна; Шафи для одягу)
Завершена
635 860.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 179.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 179.30 UAH
Період уточнення:
05.07.2024 15:32 - 14.07.2024 00:00
Відповідь надана
з приводу дискримінаційних вимог
Номер:
fa96a3aa0bb34341bf7f303058ce132c
Дата опублікування:
09.07.2024 11:27
Опис:
Добрий день ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК
Ознайомившись з Вашою тендерною документацією, а саме додатком 4 згідно якого Ваша потреба складає шафи та полка навісна, Ви вимагаєте від потенційного Учасника сертифікат відповідності на меблі з додатком до нього виданого на ім’я виробника, на відповідність ДСТУ ГОСТ 19917:2016 Меблі для сидіння та лежання та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на меблі, виготовлені у відповідності із: ДСТУ ГОСТ 19917:201 Меблі для сидіння та лежання, питання: навіщо? І що саме цим ДСТУ ГОСТ 19917:201 Меблі для сидіння та лежання підтвердить.
Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на пластикові наконечники, заглушки, г-подібні кронштейни з отворами та комплектуючі ДСТУ 2259-93 «Фурнітура меблева. Загальні технічні умови» зі зміною №1( ІПС №3-1996) та поправкою (ІПС №1-1995. На данний час висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи отримати не можливо, оскільки з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров’я №2573-IX, які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції, наразі є неможливим отримання нового висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи, а таким чинном і протоколів випробування на товар, що в свою чергу дискримінує учасників в яких сплив термін придатності даного висновку або тих учасників, що стали імпортерами після скасування даного висновку.
Вимога Замовника, щодо надання ISO 28000:2007 та ISO 45001-2019 Вимога щодо надання ДСТУ ISO 45001:2019 та 28000:2007 не яким чином не стосується виробництва меблів та надання послуг з оптової та роздрібної торгівлі меблями, а просто є корупційною складовою Вашого потенційного Учасника-переможця.
Тож потенційний учасник оскаржить вимогу замовника щодо численних сертифікатів ISO до Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
У разі якщо учасник не є виробником товарів, то у складі пропозиції надається лист-погодження від виробника на надання Замовнику сертифікатів. Дана вимога є порушенням у сфері публічних закупівель, а саме якщо Учасник є офіційним дилером виробника то навіщо йому брати лист-погодження якщо він може надати дилерськйий договір чи сертифікат дилера від виробника.
Також подібні вимоги були зазначені в інших тендерах, а саме:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-21-011871-a переможця ФОП "ШИШКО МАРИНА СЕРГІЇВНА" та надав вище вказаний перелік документів від ПП «ТК-Ренессанс»
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-24-009710-a ФОП "БАБІЙЧУК ОЛЕНА ЛЕОНІДІВНА" та надав вище вказаний перелік документів від ПП «ТК-Ренессанс»
Тобто даний список документів, має тільки один виробник, що виключає можливість принципу прозорості та доброчесності проведення публічних закупівель.
Відповідь:
Шановний учаснику, у відповідь на ваш запит інформуємо про наступне. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи ІНШИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТОВАРУ, замовник ПОВИНЕН в тендерній документації зазначити, ЯКІ МАРКУВАННЯ, ПРОТОКОЛИ ВИПРОБУВАНЬ, ДЕКЛАРАЦІЯ АБО СЕРТИФІКАТИ МОЖУТЬ ПІДТВЕРДИТИ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТАКИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні БУТИ ВИДАНІ ОРГАНАМИ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Також, повідомляємо, що Закон України «Про систему громадського здоров’я» не скасовує необхідності надання відповідних висновків. Разом з цим, п.п 3.2. чинного Наказу МОЗ України «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги" від 29.12.2012 № 1139 передбачено наступне: Полімерні та полімервмісні матеріали не повинні виділяти в повітря приміщень шкідливі речовини в концентраціях, які можуть негативно впливати на організм людини (з урахуванням усього комплексу речовин, що виділяються), також згідно п.п 3.10. чинного Наказу МОЗ України «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги" 29.12.2012 № 1139 передбачає: Для виробництва меблів не допускається використання деревостружкових і деревоволокнистих плит (далі - ДСП, ДВП), фанери класу Е2 за емісією формальдегіду. Під час здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду з метою встановлення безпеки ДСП, ДВП, фанери, які не піддавались обробці іншими матеріалами (ламінатом, лаком, плівками тощо), застосовується допустимий рівень виділення формальдегіду 0,01мг/м-3; для готових конструкцій меблів, у яких використовувались ДСП, ДВП, фанера, які піддавались обробці, застосовується ГДКс.д. формальдегіду для атмосферного повітря - 0,003 мг/м-3 відповідно до Державних санітарних правил охорони атмосферного повітря населених місць (від забруднення хімічними та біологічними речовинами), затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09 липня 1997 року № 201 (далі - ДСП 201-97), та згідно з п.п 4.1. чинного Наказу МОЗ України «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги" 29.12.2012 № 1139 Полімерні та полімервмісні матеріали допускаються до застосування у будівництві та виробництві меблів тільки за наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Просимо звернути увагу, що вимога стосовно надання будь-яких висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи обумовлена необхідністю підтвердження , що товар є безпечним в експлуатації та немає негативного впливу на організм людини.
Якщо у предметі закупівлі учасник не вбачає приводу для надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству «ДСТУ ГОСТ 19917:2016 Меблі для сидіння та лежання», згідно законодавства може надати довідку-обґрунтування про відсутність зазначених документів, з посиланням на відповідні законодавчі акти. Якщо законодавством України не передбачена наявність вище вказаних документів, Учасник обов’язково повинен надати інші еквівалентні документи, які підтверджують відповідність якості та безпеки товару, який пропонує Учасник за предметом закупівлі
Дата відповіді:
10.07.2024 10:37