-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Протигази
Торги не відбулися
462 334.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 6 935.01 UAH
мін. крок: 1.5% або 6 935.01 UAH
Період уточнення:
04.07.2024 14:27 - 09.07.2024 00:00
Відповідь надана
Розміри маски
Номер:
e507624e3d334ff3bb04a18494ddde3a
Дата опублікування:
05.07.2024 17:36
Опис:
Чому саме вимога про різні розміри маски? Краще використовувати один - універсальний розмір, так як у критичний момент будь-якої аварійної ситуації для користувачів не буде можливості визначати, у кого який розмір голови і потрібно буде якнайшвидше рятувати життя людей. Тому, ми просимо внести зміни до тендерної документації про пропозицію універсального розміру маски.
Відповідь:
Шановний учасник! Дякуємо за пропозицію. Замовник здійснює закупівлю товару не для непрацюючого населення, а для працівників підприємства, яким видається конкретно працівнику з відповідним розміром до настання надзвичайної ситуації.
Дата відповіді:
08.07.2024 16:46
Відповідь надана
Щодо заміщення контрафактних протигазів
Номер:
28221da0efb8449ab0819a085b86d6a1
Дата опублікування:
05.07.2024 17:34
Опис:
Шановний Замовнику, інформація щодо контрафактних протигазів надана Вам на основі загальнодоступної інформації, в тому числі офіційних сайтів органів державної влади - http://sfs.gov.ua/media-tsentr/operativni-novini/350448.html , а також авторитетних вітчизняних новинних ресурсів - ( https://censor.net/ua/photo_news/3085797/vykryto_posadovyh_osib_pidpryyemstva_yaki_pidrobyly_dokumenty_dlya_uchasti_v_tenderah_schob_postavyty ). В результаті здійснених перевірок та обшуків правоохоронними органами (в.т.ч. за участі Генеральної прокуратури України), були відкриті кримінальні провадження по факту спричинених матеріальних збитків державі в особливо великих розмірах. Тому просимо Вас розглянути можливість щодо заміщення контрафактних протигазів на сучасні ЗІЗОД від надійних та добросовісних постачальників. На сьогоднішній день на ринку України, серед засобів індивідуального захисту органів дихання, достатньо потужно присутні виробники ЗІЗОД європейських та американських компаній. Також українськими виробниками спільно з іноземними підприємствами налагоджене виробництво сучасних засобів індивідуального захисту, хоч і з ціною дещо вищою ніж контрафактні протигази по 1000-1500 грн./шт. Необхідно усвідомити, що сучасні ЗІЗОД із широким класом захисту, які забезпечують вимоги чинного законодавства у сфері ЦЗ, не можуть коштувати дешевше ніж 3500-4500 грн./шт. Наша компанія забезпечувала сучасними протигазами установи та організації після визнання інспекторами з техногенної безпеки закуплених протигазів ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2) держструктурами не придатними для використання та такими, що не виконують вимоги "Припису про усунення порушень законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки". Закупівля Протигазів ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2) несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання державних коштів) але й випадку використання таких протигазів за призначенням, в сучасних умовах воєнного стану, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами, а відтак до кримінальної відповідальності.
Відповідь:
Шановний учасник. У разі виявлення у Замовника сумніву щодо походження, якості тощо Товару, Замовник має право звернутись до відповідних установ, організацій, підприємств для з’ясування проблемних питань.
Дата відповіді:
08.07.2024 16:45
Відповідь надана
Щодо ГОСТ 8762-75
Номер:
e0875b11a40b439180b9a36f4bfb9a9e
Дата опублікування:
05.07.2024 17:25
Опис:
Замовнику до відома: повідомляємо Вам що ГОСТ 8762-75 – це стандарт розроблений в срср в 1975 р, але який діє в рашиській федерасії. Водночас, доводимо до Вашого відома, що усі ГОСТ, розроблені до 1992 року, скасовано на виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2014 № 695 та схваленої постановою Верховної Ради України від 11.12.2014 № 26-VIII, з поступовою втратою чинності. Згідно Наказу ДП "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 14.12.2015 за № 186 "Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року (із змінами і доповненнями) чітко сказано, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2014 № 695 та схваленою Постановою Верховної Ради України від 11.12.2014 № 26-VIII щодо припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР у пункті 1 сказано: "Скасувати повністю чинність міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року, з 01 січня 2018 року": – Поз.171 - ГОСТ 8762-75 - Резьба круглая диаметром 40 мм для противогазов и калибры к ней. Основные размеры. ( http://katalog.uas.org.ua/poznach2.php?poznach=%D0%93%D0%9E%D0%A1%D0%A2+8762-75 ) Таким чином ГОСТ 8762-75 з 01 січня 2018 року втратив свою чинність і закупівля лицевих частин протигазу, які по факту виготовлені згідно ГОСТ 8762-75 є протизаконним!!!
Відповідь:
Шановний учасник! Звертаю Вашу увагу, що тендерна документація не містить жодного посилання на ГОСТ 8762-75.
Дата відповіді:
08.07.2024 16:44
Відповідь надана
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (зарину, зоману, VХ-газів, іприту, люїзиту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та ін.)
Номер:
42d0a3ede3e8496fa63123bf433b8413
Дата опублікування:
05.07.2024 17:21
Опис:
Шановний Замовнику, наголошуємо Вам, що затребуваний Вами перелік документів Декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту ЗІЗ (ПКМУ № 771 від 21.08.2019), сертифікат(и) експертизи типового зразка (модуль В), висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи, інструкція та/або паспорт на виріб НЕ ПІДТВЕРДЯТЬ Вам захист від Бойових отруйних речовин нервово-паралітичної, загальноотруйної та шкірно-наривної дії (типу зарину, зоману, VХ-газів, іприту, люїзиту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інших)! В даних документах просто непередбачено надання інформації щодо захисних властивостей протигазу від БОР (!). Затребувані Вами документи зможуть лише підтвердити захисні властивості ЗІЗОД від небезпечних промислових речовин (органічного та неорганічного походження, кислотних газів та їх випарів, сірчаного газу, хлористого водню, хлору, аміаку та його органічних похідних, оксидів азоту, випарів ртуті, сірководню), а також відповідність протигазу вимогам Технічного регламенту ЗІЗ (ПКМУ № 771 від 21.08.2019), но в жодному випадку не захист від Бойових отруйних речовин нервово-паралітичної, загальноотруйної та шкірно-наривної дії (типу зарину, зоману, VХ-газів, іприту, люїзиту, фосгену, дифосгену, синильної кислоти та інших) (!). В даному випадку необхідно вимагати що найменше Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ, або ж сам протокол випробувань із зазначенням захисних властивостей від БОР! Тобто, Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ - це документ оформлений ВИРОБНИКОМ ФІЛЬТРУ, в якому зазначаються і детально описуються захисні властивості фільтру за результатами випробувань на Бойові отруйні речовини із зазначенням часу захисної дії від отруйних речовин, в першу чергу, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії (до прикладу таких як зарин, зоман, іприт, люїзит, VХ-гази та ін.)! Окрім цього даний документ має бути завірений підписом та печаткою виробника (!), що означає, що саме ВИРОБНИК ФІЛЬТРУ гарантує захисні властивості його продукції від Бойових отруйних речовин Загальноотруйної, Задушливої, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії. Такий підхід раціональний та об'єктивний, оскільки унеможливить свідомі маніпуляції зі сторони недобросовісних учасників, а відтак недопустить введення Замовника в оману.
Вимагання Сертифікату якості від виробника фільтру в жодному випадку не призведе до дискримінації учасників, а навпаки створить передумови для добросовісної конкуренції, більшої відкритості та прозорості на всіх стадіях проведення цієї закупівлі. Будь-який реальний виробник, після проходження випробувань фільтру на Бойові отруйні речовини зможе власноруч оформити свій Сертифікат якості без будь-яких перешкод чи якихось додаткових фінансових затрат. Окрім цього, повідомляємо Вам, що що Замовник вправі вимагати не тільки загальнообов’язкові документи які регламентуються Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII (а саме сертифікат експертизи зразка та декларація про відповідність технічному регламенту), але й інші документи які зможуть підтвердити відповідність запропонованого продукту, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати тощо), що в свою чергу передбачено пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (!).
Невідповідність фільтру затребуваним технічним вимогам, внаслідок свідомих маніпуляцій недобросовісних учасників, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами у випадку використання такої продукції за призначенням у разі застосування зброї масового ураження проти України в сучасних умовах воєнного стану. Враховуючи всю вищенаведену інформацію, просимо Замовника додати у перелік документів тендерної документації "Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ на Бойові отруйні речовини типу зарин, зоман, іприт, люїзит, VХ-гази, фосген, дифосген, синильна кислота та інші".
Відповідь:
Шановний учасник! Повідомляємо, що замовником затребувано достатній перелік документів для підтвердження технічних та якісних показників товару, відповідно до ст.1 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності» - «документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності» всі відомості про товар зазначаються.
Дата відповіді:
08.07.2024 16:42
Відповідь надана
Щодо крапельних отруйних речовин
Номер:
28848729f6b54cfea4b1d4b055c8b425
Дата опублікування:
05.07.2024 17:20
Опис:
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка, від яких саме крапельних отруйних речовин матеріал протигазової маски повинен забезпечувати захист впродовж не менше ніж 24 годин!?
Відповідь:
Шановний учасник! Замовник вказав у Технічному завданні маску 3 клас – маска спеціального призначення, яка повинна бути виготовлена згідно ДСТУ EN 136:2003 та випробовувана на відповідність.
Дата відповіді:
08.07.2024 16:21
Відповідь надана
Щодо несумісності складових частин Протигазу з Маскою (лицевою частиною) «ІЗОД-1 (ШМП)»
Номер:
b7d78328b2004feb8624500fa588bd71
Дата опублікування:
05.07.2024 17:18
Опис:
Відповідно до СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «ФІЛЬТРУВАЛЬНІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОРГАНІВ ДИХАННЯ НАСЕЛЕННЯ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» на який Ви посилаєтесь, а саме п. 6.1.2.3 «Фільтри та лицьові частини ЗІЗОД повинні мати стандартні нарізеві з’єднання відповідно до ДСТУ EN 148-1 або ГОСТ 8762». З чого випливає, що основні складові протигазу (маска та фільтр) між собою мають бути сумісними, а відтак мають мати одинакові різьбові з'єднання, тобто відповідати або міжнародному стандарту ДСТУ EN148-1:2004 (Різьба Rd 40*1/7") або стандарту рашистської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм). Звертаємо Вашу увагу на те, що Маска (лицева частина) «ІЗОД-1 (ШМП)» виготовляється у відповідності до ГОСТ 12.4.166-85 (належать Міністерству Оборони рф) із різьбою відповідно стандарту ГОСТ 8762-75 (40x4 мм), а не ДСТУ EN148-1:2004 (Нарізь Rd 40*1/7"). Масок (лицевих частин) «ІЗОД-1 (ШМП)» з різьбою Rd 40*1/7" (ДСТУ EN148-1:2004) НЕ ІСНУЄ В ПРИРОДІ! В даному факті Ви можете переконатись переглянувши інформацію на сайті офіційних заводів виробників - АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації ( https://protivogaz.ru/company/proizvodstvennye-ploshchadki/ ). Протигазовий фільтр, як складова протигазу може виготовлятись відповідно ДСТУ EN148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7"), але в разі його комплектації з Маскою (лицевою частиною) «ІЗОД-1 (ШМП)», призведе до того, що складові протигазу (маска, фільтр) будуть мати РІЗНІ РІЗЬБОВІ З'ЄДНАННЯ, а відтак не сумісні! Використання за призначенням протигазу із несумісними складовими, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Враховуючи наведені факти, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження, а натомість розглянути варіант закупівлі сучасних засобів індивідуального захисту відомих світових товаровиробників!
Відповідь:
Шановний учасник! Технічне завдання складено відповідно до вимог чинного законодавства України.
Дата відповіді:
08.07.2024 16:19
Відповідь надана
тип SX
Номер:
913d178f4a354eb3a38bd4ecbbeceff3
Дата опублікування:
05.07.2024 16:41
Опис:
Шановний Замовнику, Ви все правильно зазначаєте, що головною вимогою Вашої закупівлі має бути відповідність товару ДСТУ EN 14387:2017. Водночас хочемо Вам уточнити, що в ДСТУ EN 14387:2017 НЕ ЗАЗНАЧЕНА інформація що концентрація випробувальних газів в повітрі (у мг/л) щодо речовин під якими маркують SX. Дану інформацію може надати тільки виробник такого фільтру (!) Тому просимо Вас все ж таки притриматись вищезгаданого Вами державного стандарту та відповісти по суті заданого попереднього питання, а саме:
прошу уточнити повне маркування (типи і класи) фільтра згідно ДСТУ EN 14387:2017! Оскільки в маркуванні присутній тип SX і різні товаровиробники під маркуванням SX можуть позначати різні речовини, тому з метою надання еквіваленту заявленого Вами фільтра, просимо Замовника:
1. Розшифрувати типи речовин від яких повинен захищати фільтр по специфікації виробника;
2. Зазначити допустиму концентрацію у повітрі для речовин під якими маркують SX;
3. Згідно пункту 6.12.3.1 ДСТУ EN 14387:2017 зазначити час захисної дії для речовин під якими маркують SX;
4. Зазначити просококову концентрацію для речовин під якими маркують SX.
Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначене прохання щодо уточнення, це не наша примха, а обов'язкова вимога державного стандарту ДСТУ EN 14387:2017 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)" для надання еквіваленту фільтру з типом SX.
Відповідь:
Доброго дня ! Дякую за запитання. Повідомляємо, що концентрація випробувальних газів в повітрі (у мг/л) повинно становити не менше показників, визначених у діючих державних стандартах. Зокрема ДСТУ EN 14387:2017 визначає вимоги до протигазів і фільтрів скомбінованих, а також їх випробування. Замовник не зобов’язаний переписувати у тендерну документацію усі вимоги наведених стандартів та з метою уникнення обмеження конкуренції конкретизувати показники концентрації газів у повітрі для товару, що є предметом закупівлі. Головною вимогою є відповідність товару ДСТУ EN 14387:2017, що підтверджується наявністю відповідного сертифікату.
Дата відповіді:
08.07.2024 16:07
Відповідь надана
Щодо невідповідності захисних властивостей протигазу вимогам чинного законодавства
Номер:
c7bfe1b3bdb34bcca578cebb2c4a7b4b
Дата опублікування:
05.07.2024 16:33
Опис:
Шановний Замовнику, вкотре Вам наголошуємо, що закупляючи протигази для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом Ваше підприємство має дотримуватись норм чинного законодавства у сфері цивільного захисту, під час формування технічних вимог до предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування. В першу чергу обов’язковими до виконання є Постанова Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002 року № 1200 «Про затвердження Порядку забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю» (далі – Постанова), а також СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «ФІЛЬТРУВАЛЬНІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОРГАНІВ ДИХАННЯ НАСЕЛЕННЯ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» (Далі - СОУ).
Відповідно до вимог пункту 2 Загальної частини Постанови на випадок загрози застосування ядерної зброї та інших видів зброї масового ураження проти України в умовах воєнного стану працівники формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту завчасно забезпечуються такими засобами радіаційного та хімічного захисту: засобами індивідуального захисту органів дихання від БОЙОВИХ ОТРУЙНИХ РЕЧОВИН – для працівників підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності (далі - суб’єкти господарювання), що належать до категорії цивільного захисту, - суб’єктами господарювання за рахунок власних коштів; – для працівників об'єктових формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту - суб'єктами господарювання за рахунок власних коштів. Таким чином протигази, які Ви плануєте закупити, мають захищати від Бойових отруйних речовин (далі – БОР).
Окрім цього у пункті 1.1. СОУ, чітко вказано що: "Цeй cтaндapт уcтaнoвлює клacифiкaцiю й зaгaльнi тexнiчнi вимoги дo фiльтpувaльниx зacoбiв iндивiдуaльнoгo зaxиcту opгaнiв диxaння нaceлeння тa ocoбoвoгo складу нeвoєнiзoвaниx фopмувaнь i дiтeй вiкoм дo 1,5 poку (дaлi – ЗIЗOД) вiд впливу БOЙOВИX OТPУЙНИX PEЧOВИН, нeбeзпeчниx xiмiчниx, paдioaктивниx тa бioлoгiчниx peчoвин в умoвax нaдзвичaйниx cитуaцiй (дaлi – HC) тa пiд чac лiквiдувaння ïx нacлiдкiв У МИPНИЙ I ВOЄННИЙ ЧAC.". Пункт 1.3 СОУ регламентує що: "Цeй cтaндapт зacтocoвують opгaнiзaцiï тa пiдпpиємcтвa, якi здiйcнюють пpoeктувaння тa вигoтoвлeння ЗIЗOД, a тaкoж opгaни викoнaвчoï влaди, opгaни мicцeвoгo caмoвpядувaння, iншi дepжaвнi opгaни, організації та підприємства, якi зaбeзпeчують нaceлeння тa ocoбoвий cклaд нeвoєнiзoвaниx фopмувaнь цими зacoбaми у paзi зaгpoзи виникнeння тa в умoвax HC." У пункті 6.1.1.1 та 6.1.1.22 СОУ відповідно вимагається що: "Фiльтpувaльнi ЗIЗOД пoвиннi зaбeзпeчити oчищeння пoвiтpя, щo вдиxуєтьcя, вiд БOЙOВИX OТPУЙНИX PEЧOВИН, нeбeзпeчниx xiмiчниx, paдioaктивниx тa бioлoгiчниx peчoвин, кoнцeнтpaцiя якиx у пoвiтpi пepeвищує гpaничнo дoпуcтимi piвнi." "ЗIЗOД пoвинeн зaxищaти вiд пapи типу ЗAPИН, ЗOМAН, V-ГAЗИ ТA IПPИТУ у paзi впливу пpoтягoм 6 гoдин дoзи, щo cтaнoвить 3 мг нa xв/л."
Водночас в Додатку №4 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" хоч і згадується захист від БОР, проте немає жодних вимог від зарину, зоману, табуну, іприту, люзіту, VX газів, які відносяться до двох основних найнебезпечніших класів, а саме до Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії.
Зважаючи на все вищесказане, просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства, а саме пункту 2 Загальної частини Постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2002 р. № 1200 та пунктів 6.1.1.1, 6.1.1.22 СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010, вказавши у технічних вимогах до тендерної документації «захист від Бойових отруйних речовин (зарін, зоман, VX гази, іприт, фосген, хлорціан, синильна кислота та інші)».
Відповідь:
Шановний учасник! Повідомляємо, що Технічне завдання Замовника складено відповідно до вимог чинного законодавства України. У технічному завданні вказано тип SX – бойові отруйні речовини.
Дата відповіді:
08.07.2024 16:06
Відповідь надана
Щодо поставки контрафактного продукту
Номер:
2413e74137f24390b27199ebe307983b
Дата опублікування:
05.07.2024 16:09
Опис:
Шановний Замовнику, в черговий раз Вам наголошуємо, що оголошуючи закупівлю на маски ШМП - Маска (лицева частина) «ІЗОД-1», чи не насторожує Вас неминучість поставки Вам контрафактного продукту (масок протигазових з «перебитими» клеймами, що були списані на утилізацію) або ж завезеного контрабандним шляхом з рашиської федерасії? Ще раз Вам наголошуємо, в Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а також виробничих потужностей для виготовлення протигазових масок до протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД. Українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5 (ІЗОД-1), ГП-7 (ІЗОД-2), ГП-9 (ІЗОД-3), ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій та матеріально-технічної бази не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашистської федерасії держави-агресора.
Відповідь:
Шановний учасник. У разі виявлення у Замовника сумніву щодо походження, якості тощо Товару, Замовник має право звернутись до відповідних установ, організацій, підприємств для з’ясування проблемних питань.
Дата відповіді:
08.07.2024 16:02
Відповідь надана
Щодо протоколів випробувань
Номер:
0caf2860e1f84e5889e28145d9b71934
Дата опублікування:
04.07.2024 15:39
Опис:
Шановний Замовнику, в Додатку № 4 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" Ви вимагаєте, щоб учасники Вам надали копії протоколів випробувань на фільтро-поглинаючу коробку згідно ДСТУ EN 14387:2017 за п. п. 6.11 «Опір дихання», п.п. 6.12 «Поглинальна здатність», п.п. 6.14 «Запилення», п.п 6.14.1 «Загальні положення», 6.14.2 «Коефіцієнт проникання фільтра». Надайте будь-ласка роз'яснення, чому Ви в своїх технічних вимогах не вимагаєте, щоб дану фільтро-поглинаючу коробку випробовували і перевіряли ще по інших не менш важливих показниках, які описані в розділі 7 "Випробування" стандарту ДСТУ EN 14387:2017 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)", а саме:
– 7.4 Механічна міцність;
– 7.5 Температурний вплив?
Зважаючи на все вищесказане, просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію, включивши у вимогу щодо протоколів випробувань ще пункти розділу 7 "Випробування" стандарту ДСТУ EN 14387:2017, а саме п. 7.4 "Механічна міцність", п. 7.5 "Температурний вплив".
Відповідь:
Добрий день! В Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток № 4 до тендерної документації) зазначено перелік характеристик, що є обов’язковими відповідно до технічного завдання ініціатора закупівлі. Учасники можуть надавати більш розширену і деталізовану інформацію, як окремо, так і у вигляді порівняльних таблиць.
Дата відповіді:
05.07.2024 10:28