• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

44160000-9 – «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (1. Контргайка сталева Ду 15 – 100 шт, 2. Контргайка сталева Ду 20 – 100 шт, 3. Контргайка сталева Ду 25 – 50 шт, 4. Контргайка сталева Ду 32 – 50 шт, 5. Контргайка сталева Ду 40 – 50 шт, 6. Контргайка сталева Ду 50 – 50 шт, 7. Муфта сталева Ду 15 – 100 шт, 8. Муфта сталева Ду 20 – 100 шт, 9. Муфта сталева Ду 25 – 50 шт, 10. Муфта сталева Ду 32 – 50 шт, 11. Муфта сталева Ду 40 – 50 шт, 12. Муфта сталева Ду 50 – 50 шт, 13. Різьба сталева коротка Ду 15 – 200 шт, 14. Різьба сталева коротка Ду 20 – 200 шт, 15. Різьба сталева коротка Ду 25 – 100 шт, 16. Різьба сталева коротка Ду 32 – 100 шт, 17. Різьба сталева коротка Ду 40 – 100 шт, 18. Різьба сталева коротка Ду 50 – 100 шт, 19. Згін сталевий Ду 15 – 100 шт, 20. Згін сталевий Ду 20 – 100 шт, 21. Згін сталевий Ду 25 – 50 шт, 22. Згін сталевий Ду 32 – 50 шт, 23. Згін сталевий Ду 40 – 50 шт, 24. Згін сталевий Ду 50 – 50 шт, 25. Напівзгін сталевий Ду 15 – 100 шт, 26. Напівзгін сталевий Ду 20 – 100 шт, 27. Напівзгін сталевий Ду 25 – 50 шт, 28. Напівзгін сталевий Ду 32 – 50 шт, 29. Напівзгін сталевий Ду 40 – 50 шт, 30. Напівзгін сталевий Ду 50 – 50 шт)

Завершена

84 636.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 423.18 UAH
Період уточнення: 03.07.2024 22:21 - 08.07.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги!

Номер: 96516b5907dd4aa3be53fb9ba4b71fee
Дата опублікування: 04.07.2024 10:54
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, Вами висунуті наступні вимоги: 1. Згідно Додатку №3 до ТД – «На підтвердження відповідності запропонованого товару на позиції 1- 30 в складі тендерної пропозиції необхідно надати: - технічний паспорт на запропонований товар - сертифікат відповідності який видано органом з оцінки відповідності. - сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) - сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)» 2. п. 4.4. ТД - Термін поставки згідно Заявки 1 ( один ) календарний день, у зв’язку з необхідністю даного Товару для ліквідації аварійних ситуацій. 3. п.4.1. Додатку №5 - Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату Товару та підписаної Сторонами акту прийому-передачі та/або видаткової накладної, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника, з/без урахування ПДВ протягом 180-ти календарних днів з дати поставки Товару. Даними вимогами Ви значно звужуєте коло потенційних Учасників, що носить дискримінаційний характер! По-перше. Сертифікація в Україні не є обов’язковою і не кожен виробник має в наявності таку кількість сертифікати ISO, які вимагаються. Вартість отримання сертифікату може становити 25 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який є необов’язковим у його сфері діяльності. Лише для того, щоб прийняти участь в закупівлі з бюджетом 84 636,00 грн. з ПДВ. Вимагаємо прибрати із вимог надання учасником у складі пропозиції сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)». Даний сертифікат ніяк не впливає на якість продукції та постачання. По-друге. Вимога щодо поставки товару протягом 1 (одного ) календарного дня є дискрімінаційною та передбачає територіальне обмеження постачальника містом Миргород, інші потенційні постачальники та учасники з інших регіонів фізично не встигнуть доставити необхідний товар за один день. Просимо внести зміни в цій частині та замінити вимогу постачання до 5 календарних днів з моменту направлення заявки Замовником. По-третє. Щодо розрахунків протягом 180-ти календарних днів з дати поставки Товару. Просимо зменшити цей період до 30 календарних днів, у звя’зку з необхідністю своєчасної сплати комунальних послуг, обов’язкових платежів до бюджету, матеріалів та заробітної плати, тощо.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Стосовно сертифікату відповідності тендерною документацією передбачено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції.» Стосовно надання сертифікатів ISO зазначаємо, що дана вимога не носить дискримінаційний характер, що також підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з якими є можливість ознайомитись у відкритому доступі. Зазначаємо, що вимога щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 45001 не є такою, що порушує будь-чиї законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію права , адже отримати вищезазначений сертифікат може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO, не задля участі в якомусь конкретному тендері, а задля підтвердження того факту, що підприємство дотримується в своїй діяльності системи управління охороною здоров’я та безпекою праці Стосовно терміну поставки: п. 4.4. ТД - Термін поставки згідно Заявки 1 ( один ) календарний день, у зв’язку з необхідністю даного Товару для ліквідації аварійних ситуацій. Характер роботи підприємства передбачає оперативне та невідкладне усунення аварійних ситуацій, тому збільшення терміну поставки товару неможливе, адже може призвести до затримки виконання робіт з усунення аварійних ситуацій, що, в свою чергу, може мати дуже негативні наслідки. Стосовно терміну оплати: п.4.1. Додатку №5 - Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату Товару та підписаної Сторонами акту прийому-передачі та/або видаткової накладної, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника, з/без урахування ПДВ протягом 180-ти календарних днів з дати поставки Товару. Термін оплати протягом 180-ти календарних днів обумовлений фінансовим станом підприємства, також враховано виникнення можливих несприятливих ситуацій, які можуть вплинути на терміни оплати за поставлений товар. Задля уникнення штрафних санкцій за несвоєчасне виконання зобов’язань за договором, Замовником встановлено саме такий термін оплати. Хочемо зазначити, що формулювання протягом 180-ти календарних днів не рівнозначне формулюванню – не раніше, ніж 180 календарний день, і передбачає можливість оплати за поставлений товар раніше, в будь який термін, що не перевищує 180 календарних днів.
Дата відповіді: 06.07.2024 10:07