- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
«Капітальний ремонт харчоблоку комунального закладу освіти «Криворізька спеціальна школа «Натхнення» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 13» (код ДК 021:2015 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
                        Торги відмінено
                        
                                                                    
                
            
                3 736 209.60
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 18 681.05 UAH
        мін. крок: 0.5% або 18 681.05 UAH
                    Період уточнення:
                    03.07.2024 20:46 - 18.07.2024 00:00
                
                        
            Відповідь надана        
    Щодо дискримінаційних вимог згідно технічного завдання (Додаток 3 до ТД)
                    Номер:
                    cec86072990d4afe83c0eddb98b794c6
                
                                                                        
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    17.07.2024 22:58
                
                                                                        
                    Опис:
                    Проаналізувавши вимоги тендерної документації , а саме Технічні вимоги (Додаток 3) виявлено дискримінаційні вимоги, а саме: «Кошторисна документація повинна бути завірена підписом та печаткою інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. Сертифікат інженера-проектувальника у частині кошторисної документації (сканований оригінал чи/або копія завірена підписом та печаткою інженера-проектувальника) додається у складі тендерної пропозиції.», що навмисно звужує коло потенційних учасників, чим порушуються вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». 
За таких умов участь в закупівлі зможуть прийняти ті суб’єкти господарювання, що зможуть виконати вище зазначену вимогу, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Відповідно до ч. 3 ст. 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис. Учасник будівельної організації може мати серед працевлаштованих працівників інженера з кошторисної роботи, який  так само складає кошторисну документацію та завіряє підписом, що є достатнім відповідно до предмету закупівлі.       
Крім того, хочемо зазначити, що предметом закупівлі є виконання робіт з капітального ремонту, а не виготовлення проектної чи кошторисної документації. 
Просимо внести зміни або пояснити правомірність та законність вимагаючи дану вимогу для капітального ремонту у учасників при підготовки тендерної пропозиції.
                
                                                                        
                    Відповідь:
                    Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Закон України "Про публічні закупівлі" не встановлює що саме повинні подавати учасники на підтвердження такого кваліфікаційного критерію як "наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;". Відтак, конкретні вимоги встановлює Замовник в Тендерній документації та додатках до неї. Вимога про обов’язкову наявність в учасника інженера – проектувальника є обгрунтованою, адже учасники повинні подати в складі тендерних пропозицій договірну ціну та кошториси, відповідно до вимог Тендерної документації. Розрахунок договірної ціни та кошторис повинен бути здійснений відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013, відтак, такі документи повинна складати особа яка має відповідні знання та досвід. Крім того, якщо потенційні учасники не мають у штаті інженера – проектувальника, вони можуть залучити його на підставі цивільно-правового договору.
                
                                                                        
                    Дата відповіді:
                    18.07.2024 22:50
                
                        
            Відповідь надана        
    Щодо аналогічності договору
                    Номер:
                    965e08234f894d5a837117552586abc4
                
                                                                        
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    10.07.2024 13:34
                
                                                                        
                    Опис:
                    Шановний Замовнику! 
Враховуючи оновлені критерії аналогічності договору за предметом закупівлі, чи буде вважатись аналогічним виконаний договiр на капітальний ремонт приміщення за укрупненим кодом ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»?
                
                                                                        
                    Відповідь:
                    Шановний Учасник! У відповідь на Ваше запитання Замовник повідомляє: так як при визначенні предмета закупівлі на проведення робіт згідно законодаства обирається від другого до п'ятого знаку класифікатора ДК 021:2015 то укрупнений код ДК аналогічного договору відповідає вимогам тендерної документації Замовника.   
                
                                                                        
                    Дата відповіді:
                    11.07.2024 17:39
                
                        
            Відповідь надана        
    Просимо надати роз'яснення щодо критерію аналогічного договору за предметом закупівлі
                    Номер:
                    dac1ed5bc48245a28dcbbbb717732955
                
                                                                        
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    08.07.2024 15:24
                
                                                                        
                    Опис:
                    Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 1.3 таблиці в Додатку 2 «Перелік документів та інформації  для підтвердження відповідності УЧАСНИКА  кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону "Про публічні закупівлі"» встановлено критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).», за яким визначено, що враховуючи військовий стан в зв’язку з військовим вторгненням з боку російської федерації, аналогічним буде вважатись виконаний договiр впродовж 2022-2023 року, що підтвердить наявний досвід роботи контрагента в умовах військового стану та надійність контрагента.
Просимо надати роз’яснення, який у Вашому розумінні договір є аналогічним за предметом закупівлі: договір на виконання капітального ремонту/реставрації будівель, виконаний впродовж 2022-2023 року, або предмет закупівлі взагалі значення не має, а має значення лише період його виконання?
                
                                                                        
                    Відповідь:
                    Доброго дня шановний Учасник! Замовником було розглянуто та прийнято до уваги Ваше звернення. Відповідні зміни до тендерної документації буде внесено. 
                
                                                                        
                    Дата відповіді:
                    10.07.2024 12:14
                
                        
            Відповідь надана        
    Додаток 3 до тендерної документації. Виявлено порушення законодавства
                    Номер:
                    237451e70cac43b99514802c962de18c
                
                                                                        
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    08.07.2024 15:08
                
                                                                        
                    Опис:
                    Шановник Замовнику!
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» Ви вимагаєте:
«4. З метою уточнення архітектурно-будівельних конструкцій, кошторисні розрахунки Учасника мають бути перевірені експертною організацією, про що в складі пропозиції надається сканований оригінал позитивної експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини його пропозиції (може бути зазначено - розрахунків/робочої документації/проектної документації за робочим проектом тощо). При проведенні експертизи функції аналізу цін та перевірки їх відповідності середнім покладаються на учасника та/або експертну організацію. При укладанні договору переможець передає Замовнику паперовий оригінал експертної оцінки. Замість експертної оцінки Учасник може в складі тендерної пропозиції надати локальний кошторис, узгоджений з уповноваженим представником Замовника, який буде наданий у складі тендерної пропозиції Учасника. В такому випадку при укладанні договору переможець передає Замовнику паперовий оригінал узгодженого локального кошторису.» 
По-перше, архітектурно-будівельні конструкції проекту «Капітальний ремонт харчоблоку комунального закладу освіти «Криворізька спеціальна школа «Натхнення» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 13» вже пройшли експертизу, яку виконувала проектна організація – розробник проекту для Замовника будівництва. Яким чином на один проєкт може бути кілька різних експертиз від кожного учасника закупівлі з різною вартістю будівельних робіт?
По-друге, відповідно до «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №560 від 11.05.2011р., пункт 8 «Експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва», згідно з пунктом 12 «Замовником експертизи є: замовник будівництва; проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.». Замовником будівництва «Капітальний ремонт харчоблоку комунального закладу освіти «Криворізька спеціальна школа «Натхнення» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Кропивницького, 13» є Ви. Тобто і замовником експертизи маєте бути Ви або проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт. Виконавці будівельних робіт, підрядники таких повноважень не мають. І жодна експертна організація таку експертизу, де замовником експертизи є підрядник, в порушення норм закону проводити не буде.
По-третє, встановлюючи вимогу щодо надання замість експертної оцінки в складі тендерної пропозиції локального кошторису, узгодженого з уповноваженим представником Замовника, Замовник свідомо порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та процедуру проведення закупівлі. Оскільки до початку проведення аукціону Замовник зможе володіти інформацією про потенційних учасників процедури закупівлі та їх ціну пропозиції. І може використати таку інформацію на користь «потрібного» учасника. Ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «…Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій»
Вимагаємо виключити вимогу щодо надання сканованого оригіналу позитивної експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини його пропозиції або локального кошторису, узгодженого з уповноваженим представником Замовника, в складі тендерної пропозиції учасника як таку, що порушує законодавство України.
                
                                                                        
                    Відповідь:
                    Доброго дня шановний Учасник! Замовником було розглянуто та прийнято до уваги Ваше звернення. Відповідні зміни до тендерної документації буде внесено. 
                
                                                                        
                    Дата відповіді:
                    10.07.2024 12:14
                
                        