• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

«ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування)»

2 лота

Завершена

18 892 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 42 936.36 UAH
Період уточнення: 30.03.2018 19:06 - 22.05.2018 17:00
Відповідь надана

Щодо інформації в листі про інспектування

Номер: 81b105bad048489ba0bb2c6591c61a43
Дата опублікування: 19.04.2018 18:57
Опис: Надайте пояснення будь-ласка, згідно умов тендерної документації в Додатку 2 від учасника вимагається лист погодження щодо проведення послуги з інспектування, а саме: перевірка систем протипожежного захисту, з органом виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки – чи потрібно в зазначеному листі вказувати перелік закладів в яких будуть проводитись послуги з інспектування?
Відповідь: Шановний Учасник, Учасники повинні надати у складі своєї пропозиції лист від інспекційного органу виконавчої влади, який має відповідні повноваження, згідно ДСТУ ISO/IEC 17020 щодо можливості залучення Учасником у якості третьої сторони для інспектування систем протипожежного захисту. Зазначені в листі переліку закладів та їх адрес в яких будуть проводитися послуги з інспектування не є обов'язковими. Дякуємо за питання.
Дата відповіді: 24.04.2018 16:34
Відповідь надана

електротехнічна лабораторія

Номер: 41a9fce372a547fb83e25c88303f78f5
Дата опублікування: 18.04.2018 13:18
Опис: В частині 5 "Кваліфікаційні критерії до учансиків та вимоги, встановлені статтею 17 Закону", пункті 1 "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази", а саме в підпункті 1.1 вказана вимога до учансиків: "У складі пропозції Учасник надає копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде викоритсовуватися при виконанні ремонтних робіт . Необхідно надати документальне підтвердження про наявність власної або орендованої електротехнічної лабораторії, з свідоцтвом дійсним на весь період виконання робіт". Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на неправомірність і незаконність даної вимоги в складі Вашої Тендерної документації. Учасник, який звертався до Вас з вимогою щодо видалення з Тендерної документації підтвердження наявності електротехнічної лабораторії і все, що з нею пов'язано був цілком правий та надав вам 100% обгрунтування. Натомість, внесеними змінами щодо цього питання в Тендерну документацію, саме дописавши "наявність власної або орендованої електротехнічної лабораторії", Ви не змінили і не виправили ситуацію, а також не ліквідували своє порушення. Надаємо пояснення і обгрунтування незаконності вимоги щодо наявності в учасника (неважливо, власної чи орендованої!!!) електротехнічної лабораторії і все що її стосується (протоколи виміру опору ізоляції і т.д), а саме: 1) По-перше, Вами визначений код класифікатора закупівлі: ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пусконалагоджування). На підставі даного класифікатору і предмету закупівлі, Ви можете прописувати лише ті вимоги, що безпосередньо стосуються цього предмету закупівлі та вказаних видів послуг. Вами ж прописана вимога щодо наявності електротехнічної лабораторії, яка взагалі не стосується даного предмету закупівлі і ніяким чином не відноситься до вказаних послуг! Послуги по виміру опору ізоляції електроінструменту та наявність електротехнічної лабораторії передбачені для іншого виду послуг та мають свій код класифікатора для проведення процедур закупівель, а саме: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань. Таким чином, в одній процедурі закупівлі Ви (фактично) об'єднали два різних коди класифікатора (два різних види послуг), зазначивши при цьому, звісно ж, лише один (що безпосередньо стосується потрібних вам послуг з встановлення пожежної сигналізації), але додади ще й інші послуги (які насправді не відносяться до послуг зі встановлення пожежної сигналізації, та ще й мають зовсім інший, свій код класифікатора і на дані послуги Замовники повинні проводити окрему процедуру закупівлі). Визначення коду класифікатора до закупівлі регулює Наказ МІністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578). Цей Порядок установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до вказаного Порядку визначення предмета закупівлі, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. 2) Вірно було зазначено учасником, який звертався до Вас з вимогою щодо усунення дискримінаційної вимоги щодо наявності електротехнічної лабораторії у учасника, а саме про те, що електротехнічні лабораторії атестується згідно Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» » та може надавати наступні послуги у сфері поширення державного метрологічного нагляду: - вимірювання значення опору заземлювального пристрою, перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтралю - вимірювання значення опору ізоляції, випробування підвищеною напругою чистоти 50 Гц, перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтралю - визначення відсутності обривів оболонок жил кабелів та фазування кабельних ліній, вимірювання значення опору ізоляції, перевірка чутливості захисту ліній напругою до 1000 В із заземленою нейтралю - наявність кіл між заземлювачами й елементам, що заземлюются, тощо. Крім того, даний вид послуг регулюється ще й ПРАВИЛАМИ технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджені Наказом Міністерства палива та енергетики 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості 13.02.2012 № 91). Тому, ще раз звертаємо вашу увагу на те, що електротехнічна лабораторія здійснює іншу господарську діяльність, ніж передбачено тендерною документацію та жодного відношення до проектування, монтажу та пуско – налагоджування автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей не має. 3) Послуги зі встановлення, монтажу та пусконалагоджування пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей здійснюється субєктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСУНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулююється Ліцензійнии умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Ці Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у вашій процедурі закупівлі послуги зі встановлення протипожежної сигналізації на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обовязку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Тим паче, на законодавчому рівні не встановлено для учасників обов'язку отримувати будь-які інші (додаткові) документи, а тим паче, ще й такі, що ніякого відношення до послуг протипожежного призначення не мають. 4) Крім того,у вашій вимозі вказано: "надати копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при виконання РЕМОНТНИХ робіт". Знову ж таки, звертаємо Вашу увагу на те, що у вашій процедурі закупівлі не передбачено виконання ремонтних робіт! У вас закупівля проводиться на "ВСТАНОВЛЕННЯ" (тобто, створення системи протипожежної сигналізації, а не її ремонт). Тому, і надавати якесь підтвердження, на якійсь електроінструменти та ще й на ті послуги (ремонтні роботи), які учасник не повинен виконувати і не на них здійснюється процедура закупівлі, є незрозумілою вимогою з боку Замовника, необгрунтованою та незаконною На підставі вищевикладеного, просимо Вас звернути увагу (більш детально!!!) на встановлену Вами вимогу, виключити її з Тендерної документації та не створювати дискримінаційних вимог для участі у процедурі закупівлі, а також не порушувати чинні норми законодавства (не тільки ЗУ "Про публічні закупівлі", а й ряд інших нормативно-правових актів, які безпосередньо стосуються регулювання діяльності з надання послуг протипожежного призначенн)..
Відповідь: п. 1.20 Розділу IV Наказу МВСУ від 30.12.2014 № 1417 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні» замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання мають проводитись 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ. Всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору, з усіма податками, зборами та обов’язковими платежами відповідно до законодавства України – вимога абзацу 1 примітки п. 9 Розділу Оцінка тендерної пропозиції. На підставі вище викладеного, вимога залишається не змінною.
Дата відповіді: 21.04.2018 13:43
Відповідь надана

Декларація відповідності мат.-техн. бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці із переліком об'єктів Замовника

Номер: ba4bdd905bcc4223b8c1748606a0197a
Дата опублікування: 18.04.2018 10:44
Опис: В частині 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону", в пункті 4 "Дозвільні та інші документи, копії яких додаються у складі тендерної пропозиції", а саме в підпункті 4.3 вказана вимога до учасників: "Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці із переліком об'єктів Замовника". Шановний Замовнику, надайте, будь ласка, роз'яснення що це за документ такий "декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця з переліком обєктів Замовника"? Яким чином учасники могли отримати таку декларацію з переліком обєктів Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації? Адже, декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці регламентується Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердежним Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі - Порядок). В Додатку 6 даного Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) наданий вичерпний ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. тако, в Додатку 7 даного Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) наданий вичерпний ПЕРЕЛІК машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Звертаємо Вашу увагу на те, що ні в переліку видів робіт, ні в переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються немає таких видів робіт і механізмів, які учасники повинні застосовувати у вашій процедурі закупівлі - Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей. В Переліку видів робіт Порядку є чітко визначені 19 видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Така ж ситуація і з Переліком механізмів і устаткування в Порядку, а саме визначена чітка кількість і види машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (1. Машини, механізми, устатковання для буріння, ремонту свердловин на суходолі і в акваторії моря; 2. Технологічне обладнання з переробки природного каменю; 3. Ковальсько-пресове устатковання; 4. Атракціони підвищеної небезпеки (стаціонарні, пересувні та мобільні); 5. Технологічні транспортні засоби). Жодним із вказаних видів механізмів та машин учасники не будуть користуватися при виконанні робіт, закупівлю яких Ви здійснюєте. Учансики не будуть бурити чи ремонтувати вам свердловини на суходолі, і тим паче в акваторії моря. Також, учасники не будуть здійснювати переробку природного каменю іне будуть викоритосувати атракціони підвищеної небезпеки і т.д. Тому, залишається незрозумілим, на підставі чого Ви взагалі вимагаєте даний документ від учасників? Та ще й видумали свій якийсь документ, свій вид декларації відповідності матеріально-технічної бази з переліком Ваших Об'єктів! Ваша вимога є неможливою для виконання учасниками і цікаво як Ви будуте перевіряти пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації, а саме на предмерт наявності такого документу (декларації відповідності, та ще й з переліком саме Ваших обєктів)? А ще більше цікавить, подивитися на того учасника, який має таку "Декларацію", якої, в принципі, не може бути і в природі не існує (бо немає такого виду декларацій відповідності, які б включали перелік обєктів потенційних Замовників)!!. Прохання зввернути увагу на вимогу в Тендерній документації, а саме надати "Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці із переліком об'єктів Замовника", видалити її з Тендерної документації, як таку що, по-перше, є необгрунтованою та немає жодного відношення до оголошеної Вами процедури закупілі з предметом "послуги по втсановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей", а по-друге, є повністю абсурдною по своїй природі, так як такого документу (декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавця з питань охорони праці ІЗ ПЕРЕЛІКОМ ОБЄКТІВ ЗАМОВНИКА не існує!!!). Просимо надати пояснення з цього приводу, а саме на підставі чого та чим Ви керувалися (якими нормативно-правовими актами) прописуючу дану вимогу до учасників (надати конкретне посилання на пункт, частину, статтю чинного нормативно-правовго акту, який дозволяє Вам встановлювати таку вимогу і вимагати від учансиків наянвість такого документу). У разі неможливості надання такого пояснення (з посиланням на конкретний нормативно-правовий акт), вимагаємо вилучити дану вимогу із Тендерної документації. У разі ігнорування даного звернення до Вас, повідомляємо, що будемо змушені звертатися до органу оскарження, а також до інших контролюючих органів за захистом своїх законних прав та інтересів як учасника публічних закупівель
Відповідь: Для підтвердження кваліфікаційним критеріям до учасників дійсно є вимога надати згідно п.п. 4.3. Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці із переліком об’єктів Замовника, вказаний дозвільний документ отримується суб’єктом господарювання на підставі п. 21 Постанова КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (далі – Постанова КМУ) де зазначена вся інформація, яка необхідна для її отримання. Згідно п. 6 Додатку 6 вказаної Постанови КМУ вказаний вид робіт на який саме вимагаємо декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці. Перелік закладів та їх адреси зазначені в тендерній документації, див. Додаток 4 з стор. 32 по стор. 85. Для перевірки наявності вказаного документу учасник повинен надати копію зазначеної декларації відповідно до вимог п.п. 4.3 тендерної документації, а за достовірність даних легальності та достовірності копії вказаного документу учасник несе відповідальність згідно чинного законодавства. Зазначаємо, що предмет закупівлі є «Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско-налагоджування в загальноосвітніх навчальних закладах», а складовою та невід’ємною частиною робіт для виконання предмету договору в процесі монтажу вказаних систем є роботи підвищеної небезпеки, на які Замовник вимагає Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці. На підставі вище викладеного, вимога залишається не змінною.
Дата відповіді: 21.04.2018 13:42
Відповідь надана

Щодо незрозумілості термінів подачі атестату інспектора про акредитацію

Номер: 759d583705c4451e9ed33e21e3e02a8b
Дата опублікування: 18.04.2018 10:00
Опис: В додатку 2 «Технічні вимоги» у пункті «Вимоги до відповідності закінчених послуг, що є предметом закупівлі» (стор.20) Вашої тендерної документації зазначено: згідно ДБН В.2.5.56. для перевірки відповідності закінчених монтуванням систем протипожежного захисту залучити у якості третьої сторони представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки, згідно ДСТУ ІSO/IEC 17020. Примітка: Послуги з інспектування, а саме: перевірка систем протипожежного захисту, з органом виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки проводяться за рахунок Виконавця. Також зазначено, що необхідно подати скан. копію документу, що підтверджує акредитацію (атестат про акредитацію, тощо), згідно ДСТУ ІSO/IEC 17020. Отже, маємо питання: яким чином ми маємо надати атестат інспектора, якщо ми не знаємо чи будемо переможцями і не будемо знати, якого інспектора запросимо? Або ми маємо домовитися з ним попередньо, що у випадку визнання нас переможцями, огляд буде проводити саме він? Для нас є незрозумілими часові межі даних дій та процедур. Просимо НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ та чіткіше сформулювати: КОЛИ необхідно надати атестат інспектора? Якщо керуватися простою логікою, то залучення інспектора буде відбуватися після проведення процедури закупівлі, і навіть, вже після виконання робіт переможцем процедури закупівлі. Тому й інспектора залучати та домовлятися про проведення такого інспектування Учасники будуть після перемоги, підписання договору та виконання робіт, а значить і атестат інспектора про акредитацію (або інший документ) потрібно буде надавати на тому ж етапі. Прохання дати роз’яснення, коли все ж таки Учасникам потрібно надавати атестат інспектора про акредитацію (або інший документ)? Враховуючи неправильне формулювання вимог у Вашій Тендерній документації, вимагаємо внести зміни, чітко зазначивши, що атестат інспектора про акредитацію (або інший документ) надається ПІСЛЯ виконання робіт переможцем процедури закупівлі, а не на етапі подачі своїх тендерних пропозицій Учасниками.
Відповідь: Уважно ознайомтесь з вимогою тендерної документації: згідно ДБН В.2.5.56. для перевірки відповідності закінчених монтуванням систем протипожежного захисту залучити у якості третьої сторони представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки, згідно ДСТУ ІSO/IEC 17020. В примітці зазаначаємо: послуги з інспектування, а саме: перевірка систем протипожежного захисту, з органом виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки проводяться за рахунок Виконавця. Учасником у складі тендерної пропозиції подається лист погодження щодо проведення послуги з інспектування, а саме: перевірка систем протипожежного захисту, з органом виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки. Скан. копія документу, що підтверджує акредитацію (атестат про акредитацію, тощо), згідно ДСТУ ІSO/IEC 17020, тобто атестат інспектора у вимогах відсутній. На підставі вище викладеного, вимога залишається не змінною.
Дата відповіді: 21.04.2018 13:38
Відповідь надана

Про неправомірність вимоги подання Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці із переліком об’єктів Замовника

Номер: e684db2616234aa9b968cd5867de24fa
Дата опублікування: 18.04.2018 09:59
Опис: У Вашій закупівлі встановлено предмет: «ДК 021-2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування)». У пункті 4.3. Вашої тендерної документації Ви вимагаєте надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці із переліком об’єктів Замовника. Момент № 1: згідно ч.1. ст. 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»: документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді(запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності; а також згідно цієї ж статті - декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства - документ, яким суб'єкт господарювання повідомляє адміністратора або представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства. У такий спосіб суб'єкт господарювання набуває права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання документа дозвільного характеру. Дане питання регулюється і ст.21 Закону України «Про охорону праці»: набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки МОЖЕ здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, встановлюються Кабінетом Міністрів України. Зверніть увагу, що Законодавець зазначає МОЖЕ (може, а не має\повинен\зобов’язаний), тобто це є не обов’язком суб’єкта, а його ПРАВОМ. Якщо ми не хочемо отримувати згадану Декларацію, то чому ми маємо це робити заради Вас? Просто тому що Вам так захотілося? Таким чином Ви покладаєте на потенційних учасників додаткові витрати та обов’язок здійснення додаткових дій дозвільного характеру, хіба це не порушує принцип максимальної економії та ефективності? А також ставите в більш вигідні умови осіб, що мають таку Декларацію, та в невигідні умови тих, хто її не має. Таким чином дискримінуєте учасників. Отже, проаналізувавши вище викладені посилання, маємо висновок, що суб’єкт звернення на отримання Декларації МАЄ ПРАВО отримати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці з зазначенням видів робіт. Тепер логічне запитання: яким чином потенційний Учасник повинен отримати Декларацію? Та ще й з переліком об’єктів Замовника? Момент № 2: у Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 визначено Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Даний ВИЧЕРПНИЙ перелік містить 19 позицій і жодна з них не співпадає з Вашим предметом закупівлі, а саме - Послуги пожежних і рятувальних служб. Виникає питання: на підставі чого Ви вимагаєте взагалі подати цю Декларацію!? Отже, керуючись всіма вказаними нормами чинного законодавства, ВИМАГАЄМО прибрати дану вимогу (п.4.3. Тендерної документації) та внести зміни до Тендерної документації!
Відповідь: Згідно ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» процедура зазначеної закупівлі - відкриті торги. Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Для підтвердження кваліфікаційним критеріям до учасників дійсно є вимога надати згідно п.п. 4.3. Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці із переліком об’єктів Замовника, вказаний дозвільний документ отримується суб’єктом господарювання на підставі п. 21 Постанова КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (далі – Постанова КМУ) де зазначена вся інформація, яка необхідна для її отримання. Згідно п. 6 Додатку 6 вказаної Постанови КМУ вказаний вид робіт на який саме вимагаємо декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці. Перелік закладів та їх адреси зазначені в тендерній документації, див. Додаток 4 з стор. 32 по стор. 85. На підставі вище викладеного, вимога залишається не змінною.
Дата відповіді: 21.04.2018 13:35