• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (послуги з охорони об'єкта з пропускним режимом та послуги зі спостереження за спрацюванням засобів охоронно-тривожної сигналізації)

Завершена

156 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 784.00 UAH
Період уточнення: 14.05.2018 10:17 - 23.05.2018 10:22
Відповідь надана

щодо умов закупівлі

Номер: cdc3eb6bed054f348ddd1b0975936189
Дата опублікування: 16.05.2018 16:23
Опис: Доброго дня! Звертаємо увагу на невідповідність двох вимог тендерної документації закону. 1) Відповідно до п. 1 додатку 3 до тендерної документації у учасника торгів вимагається документальне підтвердження наявності у учасника не менше трьох одиниць транспорту реагування. На нашу думку, з урахуванням запланованого одного поста охорони, для належного реагування потрібен один автомобіль (максимум 2 автомобілі (один основний і один запасний: з огляду на те, що один автомобіль може бути задіяний на іншому об’єкті охорони)). Ця вимога є дискримінаційною, оскільки є підстави вважати, що її прописано під конкретну охоронну структуру. Указані вимога порушує ч.1. ст.3, ч.3. ст.5 та ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому вимагаємо внести зміни до документації, а саме, видалити цю вимогу. 2) У тендерній документації Вами зазначено ЄЗС ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони об'єкта з пропускним режимом та послуги зі спостереження за спрацюванням засобів охоронно-тривожної сигналізації та її технічним обслуговуванням). Однак, послуги зі спостереження за спрацюванням засобів охоронно-тривожної сигналізації та її технічним обслуговуванням передбачені іншим кодом, а саме, ДК-021:2015 код 79711000-1. Просимо привести у відповідність.
Відповідь: 1).Враховуючи те, що Ви надаєте послуги не одному Замовнику, для своєчасного реагування на виклик, у разі спрацювання засобів охоронно-тривожної сигналізації Вам потрібна не одна машина. В тендерній документації малося на увазі забезпечення Вашої організації для можливості надавати вчасно і якісно послуги всім своїм замовникам, а не лише конкретно нашому одному об"єкту. 2)Предмет закупівлі був визначений у відповідності до наказу Мінекономрозвитку від 19.12.2016 N 2092 "Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі", згідно з яким предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, що ми ї зробили.
Дата відповіді: 18.05.2018 14:43
Відповідь надана

Стосовно наявності обладнання

Номер: 9369622bb3f84aac80a998ae0e2ff827
Дата опублікування: 15.05.2018 16:34
Опис: У Тендерній пропозиції Ви зазначаєте одну з послуг: послуга зі спостереження за спрацюванням засобів охоронно-тривожної сигналізації та її технічним обслуговуванням. Маємо запитання: необхідне обладнання для спостереження у Вас уже є? (Якщо так, то вкажіть яке саме - вид, кількість, найменування). Або якщо ні, то також надайте відповідь, щоб потенційні учасники могли розрахувати обсяг обо'вязків, які на них буде покладено у разі визнання переможцем та визначити для себе економічні аспекти даної закупівлі. Дякуємо!
Відповідь: В нас наявне обладнання необхідне для спостереження. Найменування обладнання: Прилад охоронний «Лунь 7Т»-1 шт, Клавіатура «Лінд-9»-1 шт., Сповіщувач відкриття «sm-35»-2 шт., Кабель сигнальний 6*0,22-20 м, Витратні матеріали -1 компл.
Дата відповіді: 18.05.2018 14:45
Відповідь надана

Щодо транспорту реагування

Номер: 71f2b32b064b48d4b2ee037a3d5ed547
Дата опублікування: 15.05.2018 16:23
Опис: У пункті 1 Додатку 3 зазначено: надати документальне підтвердження наявності не менше трьох одиниць транспорту реагування. Маємо запитання: транспорт в учасника має бути власним? Чи може бути орендованим або в учасника можуть бути договори на реагування з іншим суб'єктом? Просимо надати відповідь на дане питання для того, щоб потенційні учасники могли для себе прийняти рішення про відповідність вимог та подальше взяття участі у закупівлі. Дякуємо!
Відповідь: Транспорт може бути власним, або орендованим, або в учасника можуть бути договори на реагування з іншим суб’єктом, але це все повинно підтверджуватися відповідними документами.
Дата відповіді: 18.05.2018 14:50
Відповідь надана

Щодо надання документів, які підтверджують, що Учасник (керівник та засновники) не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, видані територіальними органами МВС

Номер: 3e1f05ace9ba443d99f588b57ef0b248
Дата опублікування: 15.05.2018 16:13
Опис: Згідно пункту 2 Додатку 3 до Тендерної документації Ви просите надати документи, які підтверджують, що Учасник (керівник та засновники) не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, видані територіальними органами МВС. Згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» даний документ надається лише переможцем (а саме частина 3 ст.17 визначає: Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним). Саме тому, Ваша вимога про надання даної довідки на етапі подання пропозицій є незаконною. І виходячи з Вашої вимоги, ми подаємо її на етапі подачі пропозиції, а виходячи з вимог законодавця - після визнання переможцем учасника. Тобто, ми маємо надати її два рази!? Отже, вимагаємо прибрати дану незаконну та неправомірну вимогу з тендерної документації!
Відповідь: В пункті 2 Додатку 3 до Тендерної документації взагалі відсутня інформація з приводу надання документів на підтвердження ст..17 відсутня. Додаток три містить інформацію про Кваліфікаційні критерії. В частині № 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної документації ( ст.4) зазначено наступне: 1).Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті17 Закону, надається в довільній формі; 2) Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону: 1) відомостями про відсутність корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень з боку юридичної особи, яка є учасником з процедури закупівлі (оригінал); 2) оригіналом або копією довідки виданої Департаментом інформаційних технологій Міністерства внутрішніх справ України (його територіальними органами чи іншою уповноваженою організацією), про те, що фізична особа, яка є учасником не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, виданої не раніше 30 днів відносно дати розкриття пропозицій. Копія засвідчується нотаріально або організацією (підприємством, установою), що видала відповідну довідку (документ); 3) оригіналом або копією довідки виданої Департаментом інформаційних технологій Міністерства внутрішніх справ України (його територіальними органами чи іншою уповноваженою організацією), про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, виданої не раніше 30 днів відносно дати розкриття пропозицій. Копія засвідчується нотаріально або організацією (підприємством, установою), що видала відповідну довідку (документ); 5) довідкою про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюється органами доходів і зборів, видана територіальним відділенням ДФС України( оригінал).
Дата відповіді: 18.05.2018 14:51
Відповідь надана

Щодо досвіду надання аналогічних послуг

Номер: f08657fa21c847519c5a18b7a1f8f697
Дата опублікування: 15.05.2018 15:12
Опис: Тендерною документацією передбачено, що учасник має надати копію аналогічного до предмета закупівлі договору. Предметом закупівлі є: 1) надання послуг з фізичної охорони 2) надання послуг з спостереження та обслуговування засобів охоронно-тривожної сигналізації. просимо розяснити - для підтвердження аналогічного договору потрібно надати копію одного договору, що має включати два види послуг? чи можна два різних договори?
Відповідь: Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору потрібно надати копію договору щодо визначеного предмету закупівлі, тобто предметом закупівлі являється за ЄЗС ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони об'єкта з пропускним режимом та послуги зі спостереження за спрацюванням засобів охоронно-тривожної сигналізації та її технічним обслуговуванням). Можна надати один договір, якщо дані послуги було об’єднано в одному договорі, чи два договори, якщо дана послуга надавалась по різним договорам. Відповідно тоді і два відгуки, або один ( якщо послуга надавалась одній установі з зазначенням цих договорів), відповідно і акти виконаних робіт.
Дата відповіді: 18.05.2018 14:48
Відповідь надана

Щодо досвіду надання аналогічних послуг

Номер: b5d04a173191429eb9035086dcbf0f24
Дата опублікування: 15.05.2018 15:08
Опис: Тендерною документацією передбачено, що учасник повинен мати досвід з охорони державної та комунальної власності. На підставі чого Ви виокремлюєте ці дві форми власності? Куди поділася приватна? Чому Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом права власності? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Питання: на підставі чого ви хочете бачити досвід в учасника лише з державними та комунальними структурами? Куди поділися приватні? Чим між собою відрізняються способи надання послуг для приватних, держаних та комунальних структур? Невже є різниця між обслуговуванням Замовників державної або комунальної форми власності, та обслуговуванням Замовників приватного сектору? Це момент номер один. Надання охоронних послуг здійснюється виключно на підставі ліцензії МВС України (вимоги ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», ЗУ «Про охоронну діяльність»). Ліцензія надає право здійснювати послуги з охорони всіх державних, комунальних, приватних структур без винятку. Виключенням є охоронні послуги, які надаються виключно органами поліції на договірній основі за переліком затвердженим постановою КМ України «Про заходи щодо вдосконалення охорони об'єктів державної та інших форм власності» від 10 серпня 1993 року № 615 (зі змінами). В даному переліку відсутні такі об’єкти, як приміщення Інституту. Тому Ви оперувати даним нормативно-правовим актом не можете. Це момент номер два. Отже, повертаємося до початку - Ваша вимога про досвід з охорони державної та комунальної власності є не просто безпідставною, але і незаконною. Саме тому ми вимагаємо привести Вашу документацію до норм чинного законодавства, не дискримінувати учасників та внести відповідні зміни!
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни. Погоджуємося з Вами.
Дата відповіді: 18.05.2018 14:56