-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
ДК 021:2015 – «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)» Ноутбук Lenovo V15 G4 ANM 15,6’’ Full HD\R5 7520U\16ГБ\512 ГБ SSD\Windows 10 Professional\black (або еквівалент)
Завершена
67 572.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 675.72 UAH
мін. крок: 1% або 675.72 UAH
Період уточнення:
02.07.2024 15:05 - 02.08.2024 00:00
Відповідь надана
питання 3 так звані листи, схеми: Замовник - учасник - тов леново україни. Корупція ворог держави, такий самий з яким ви воююте чи не воююте?
Номер:
510b4c45cdd24db79735f428e44f575c
Дата опублікування:
30.07.2024 22:44
Опис:
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 30 закупіввель оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Ви вороги держави?
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується.
Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
1. UA-2024-02-15-007952-a
2. UA-2024-02-19-006082-a
3. UA-2024-03-12-006494-a
4. UA-2024-03-05-002313-a
5. UA-2024-03-14-011101-a
6. UA-2024-03-14-002079-a
7. UA-2024-03-14-002079-a
8. UA-2024-03-18-011550-a
9. UA-2024-03-19-008292-a
10. UA-2024-04-03-008467-a
11. UA-2024-04-11-012180-a
12. UA-2024-04-11-012448-a
13. UA-2024-04-29-006618-a
14. UA-2024-03-29-007683-a
15. UA-2024-05-16-004466-a
16. UA-2024-05-06-004366-a
17. UA-2024-05-16-010680-a
18. UA-2024-05-06-004366-a
19. UA-2024-05-16-011391-a
20. UA-2024-05-31-006415-a
21. UA-2024-05-30-004179-a
22. UA-2024-05-30-007422-a
23. UA-2024-06-03-010026-a
24. UA-2024-06-18-004131-a
25. UA-2024-06-19-008553-a
26. UA-2024-06-21-004607-a
27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов
28. UA-2024-06-25-008790-a
29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-a
У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь:
Дякуємо за інформацію. Замовник діє виключно в інтересах держави. Щодо оскарження дискримінаційних умов через АМКУ- Ви маєте на це право.
Дата відповіді:
01.08.2024 09:02
Відповідь надана
ознаки корупціонерів в ЗСУ
Номер:
1ad9de8012d34a5b92bb69342542da89
Дата опублікування:
30.07.2024 22:42
Опис:
Хочете друге оскарження в АМКУ, вам же кортить протягнути свого учасника, ми можемо вам ще трохи затягнути час
Інформаційний лист від виробника обладнання (офіційного представництва виробника в Україні, або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні, тощо, якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України), яким підтверджується термін гарантії на обладнання, наявність гарантійної підтримки в місті поставки обладнання, або обласному центрі, до якого відноситься місто постачання обладнання, та зазначається перелік авторизованих сервісних центрів (допускається зазначення переліку авторизованих сервісних центрів додатком до листа).
2. Інформаційний лист від виробника обладнання (офіційного представництва виробника в Україні, або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні, тощо, якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України), яким підтверджується проходження сертифікації MIL-STD-810H для ноутбуків.
Відповідь:
Виконуючи рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порvшення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.07.2024 р. №12156 Замовником внесено зміни до тендерної документації та разом з переліком змін 1 та завантажено на сайті Уповноваженого органу, а саме: Додаток 3 до Документації. Технічні вимоги. Інші технічні вимоги до предмету закупівлі: учасник має надати у складі своєї пропозиції: п. 1
1. Оригінал або завірена копія листа від виробника обладнання (офіційного представництва виробника в Україні, або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні, тощо, якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України) для підтвердження наявності співпраці та забезпечення якісного гарантійного обслуговування. У разі, якщо пропонується товар не власного виробництва, учасник повинен подати лист від виробника згідно до офіційної корпоративної форми листа авторизації від виробника (офіційного представництва виробника в Україні, або офіційного дистриб’ютора виробника, тощо в Україні, якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України). Лист від виробника, (офіційного представництва виробника в Україні, або офіційного дистриб’ютора виробника, тощо, в Україні, тощо, якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України) повинен бути повністю актуальним/оновленим для цього тендеру, або виданим для безпосередньої участі в цьому тендері. Лист повинен включати ідентифікатор закупівлі (номер оголошення), що оприлюднений в електронній системі закупівель, а також найменування предмету закупівлі та найменування Замовника відповідно до тендерної документації.
– видалено.
Додаток № 2 до Договору про закупівлю товарів Технічна специфікація
п.1 Оригінал або завірена копія листа від виробника обладнання (офіційного представництва виробника в Україні, або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні, тощо, якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України) для підтвердження наявності співпраці та забезпечення якісного гарантійного обслуговування. У разі, якщо пропонується товар не власного виробництва, учасник повинен подати лист від виробника згідно до офіційної корпоративної форми листа авторизації від виробника (офіційного представництва виробника в Україні, або офіційного дистриб’ютора виробника, тощо в Україні, якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України). Лист від виробника, (офіційного представництва виробника в Україні, або офіційного дистриб’ютора виробника, тощо, в Україні, тощо, якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України) повинен бути повністю актуальним/оновленим для цього тендеру, або виданим для безпосередньої участі в цьому тендері. Лист повинен включати ідентифікатор закупівлі (номер оголошення), що оприлюднений в електронній системі закупівель, а також найменування предмету закупівлі та найменування Замовника відповідно до тендерної документації – видалено.
Дата відповіді:
01.08.2024 09:01
Відповідь надана
питання:
Номер:
588f6b42444143a8924c510444485f29
Дата опублікування:
30.07.2024 22:41
Опис:
ви вже подали до ВКР СБУ?
Відповідь:
інформація конфіденційна
Дата відповіді:
01.08.2024 09:01
Відповідь надана
так звані листи
Номер:
e1049c0ee81d4c4aba7d973e407abfcb
Дата опублікування:
03.07.2024 13:53
Опис:
Доброго дня!
В АМКУ - безліч практик та доведено, що так звані листи – це про змову, дискримінацію та «схеми», як би замовники не розповідали та не допомагали їм вже обрані переможці писати відповіді про надійного постачальника АМКУ ламає їх задуми провести тендер з одним учасником!
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a UA-2024-03-14-011101-a
UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-18-011550-a UA-2024-03-19-008292-a UA-2024-04-03-008467-a UA-2024-04-11-012180-a UA-2024-04-11-012448-a UA-2024-04-29-006618-a UA-2024-05-06-004366-a UA-2024-05-16-011391-a UA-2024-05-31-006415-a UA-2024-05-30-004179-a UA-2024-05-31-006415-aUA-2024-05-30-007422-a UA-2024-05-30-007422-a UA-2024-06-03-010026-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь:
Шановний Учаснику, Ваші погрози, щодо змови та "схем" прийняті до уваги Замовником. Відповідно пропонуємо Вам дочекатись рішення АМКУ за аналогічним предметом закупівлі, з такимиж вимогами, та бути в готовності відповідати за наклеп та створення затягування процедури! А з метою привернення уваги до Вас, як до юридичної (фізичної) особи - змушені будемо підготувати доповідь до ВКР СБУ. Дякуємо за увагу!
Дата відповіді:
03.07.2024 16:22