-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Крісла глядацькі
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період уточнення:
01.07.2024 14:39 - 07.07.2024 00:00
Відповідь надана
Про внесення змін до тендерної документації
Номер:
ac9c12e6f00d48199839b555ddbe4191
Дата опублікування:
04.07.2024 22:56
Опис:
Шановний замовник.
Вами проводиться закупівля по процедурі відкриті торги (з особливостями), предмет закупівлі: на закупівлю товару: ДК 021:2015 (CPV) 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла глядацькі).
Відповідно до загальної частини Технічних характеристик предмета закупівлі, встановлених у Додатку № 4 до Тендерної документації «Технічні вимоги», «Крісла повинні бути виготовлені згідно ТУ виробника. На підтвердження цього учасник повинен надати титульний лист ТУ, розроблених для виробника. ТУ повинні бути зареєстровані в регіональному органі сертифікації та стандартизації, внесені до бази даних «Технічні умови України», погоджені ДВЛ ДСНС України, що підтверджується Консультативним висновком на проект Технічних умов, що виданий ДВЛ ДСНС України та Зміни до ТУ, якщо такі рекомендовано зробити згідно цих ТУ. Та відповідний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ТУ виробника. Конструкція крісла має відповідати вимогам та стандартам ДСТУ ГОСТ 19917:2016, що повинно бути підтверджено копією Сертифіката відповідності, копією Санітарно-Епідеміологічного Висновку. Крісла повинні мати Протокол випробування на відповідність вимогам ДСТУ ГОСТ 19917:2016, п.п.5.2.2.1, 5.2.2.2, 5.2.5.4, 5.2.7.1».
Пунктами 1.5., 1.6. Технічних характеристик предмета закупівлі, встановлених у Додатку № 4 до Тендерної документації «Технічні вимоги», визначено технічні особливості спинки та сидіння крісла, а саме:
«1.5. Технічні особливості спинки крісла: Спинка крісла м’яка, прямокутної форми, спинка кріпиться до металевих стійок за допомогою відкритих вузлів кріплення. Спинка обтягнута з двох сторін спеціалізованою меблевою тканиною з підвищеними експлуатаційними характеристиками. На підтвердження цього надати протокол випробування по визначенню групи горючості зразків тканини, згідно з ДСТУ 4155-2003. Подушка спинки крісла ергономічної форми для зручного розташування у кріслі, внутрішнє наповнення з пінополіуретану еластичного, який відповідає встановленим критеріям безпеки та гігієнічним вимогам, що підтверджується оригіналом або копією відповідного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
1.6. Технічні особливості сидіння крісла: Сидіння крісла м’яке, прямокутної форми, кріпиться до металевих стійок за допомогою скритих вузлів кріплення. Сидіння крісла м’яке, внутрішнє наповнення має формований пінополіуретан високої щільності, що не просідає та не змінює форму протягом гарантійного терміну. Сидіння обтягнуте спеціалізованою меблевою тканиною, з високими експлуатаційними характеристиками. Форма сидіння прямокутна, кути заовалені. Для забезпечення вільного пересування між рядами сидіння крісла має гравітаційний механізм, що повертає сидіння у вертикальне положення, без попередньої дії зовнішніх направляючих зусиль. Робота механізму безшумна.».
В той же час, підпунктом 5.2.5.4 ДСТУ ГОСТ 19917:2016 викладені вимоги до м'яких елементів на основі пружинних блоків, що не узгоджується з предметом закупівлі, який передбачає технічні особливості спинки та сидіння крісла саме з пінополіуретану.
Таким чином, вимога щодо надання протоколу випробування предмета закупівлі на відповідність вимогам ДСТУ ГОСТ 19917:2016 в частині п. 5.2.5.4 ДСТУ ГОСТ 19917:2016 є необґрунтованою, не узгоджується з предметом закупівлі, є дискримінаційною і може свідчити про наявність антиконкурентних узгоджених дій між замовником та одним із потенційних учасників, саме для визначення переможцем якого і вказана така вимога, за що чинним законодавством України передбачена відповідальність.
Судова практика в Україні та практика розгляду Антимонопольним комітетом України скарг, що стосуються тендерної документації зводиться до того, що у випадку встановлення у тендерній документації вимог до учасників, які не стосуються предмета закупівлі, суди визнають недійсними або розривають укладені за результатом проведення закупівлі договори, а Антимонопольний комітет України своїми рішеннями зобов’язує замовників скасовувати рішення про визначення учасника переможцем.
Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 2 коментованої статті, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Згідно з ч. 5 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Відповідно до пункту 3-7 Розділу X Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз
Згідно з п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється замовником відповідно до цього пункту.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
У разі несвоєчасного надання замовником відповіді на звернення електронна система закупівель автоматично зупиняє проведення відкритих торгів.
Для поновлення проведення відкритих торгів замовник повинен розмістити відповідь в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менше ніж на чотири дні.
Враховуючи викладене, керуючись приписами Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, -
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги надання протоколу випробування предмета закупівлі на відповідність вимогам ДСТУ ГОСТ 19917:2016 в частині п. 5.2.5.4 ДСТУ ГОСТ 19917:2016.
У разі ігнорування нашої вимоги, вимушені будемо звернутися в АМКУ зі скаргою про встановлення у тендерній документації таких вимог до учасників, які не стосуються предмета закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня. В тендерній документації будуть внесені зміни
Дата відповіді:
05.07.2024 14:24
Відповідь надана
Технічні характеритстики
Номер:
10956ad99ac941218b1d51de136a7d70
Дата опублікування:
02.07.2024 12:43
Опис:
Шановний замовник.
В технічних характеристиках вказана вимога, що "Крісла повинні мати Протокол випробування на відповідність вимогам ДСТУ ГОСТ 19917:2016, п.п.5.2.2.1, 5.2.2.2, 5.2.5.4, 5.2.7.1, 5.2.7.2."
В підпункті 5.2.5.4 викладені вимоги до м'яких елементів на основі пружинних блоків.
Підкажіть будь ласка, яким чином ця вимога стосується предмета закупівлі?
Відповідь:
Згідно пункту 3.6.2. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та
кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з
підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації технічні, якісні та
технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником
з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закон. Згідно
частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна
документація може містити також іншу інформацію відповідно до
законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. ДСТУ
ГОСТ 19917:2016 поширюється на меблі для сидіння та лежання. Крісла, які
є предметом закупівлі, мають відповідати вимогам цього стандарту. У
технічній специфікації немає обмеження на конструктивні та технологічні
можливості виготовлення основи сидіння крісла. Так як м'які елементи
залежать від показників м'якості та деформації під навантаженням, то
виробник сам вибирає спосіб виготовлення - на жорсткій основі або на
пружинному блоці, тощо. Тому і вказаний пункт цього стандарту, який
стосується м’яких елементів виробу. Вказаний пункт не обмежує нікого в
участі в закупівлі, тому будь-хто може запропонувати свою продукцію, яка
підходить і відповідає технічним та якісним показникам предмету закупівлі.
Дата відповіді:
03.07.2024 14:55