-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ґрунтовка глибокопроникна
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється.
Завершена
35 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 350.00 UAH
мін. крок: 1% або 350.00 UAH
Період уточнення:
01.07.2024 12:50 - 06.07.2024 00:00
Відповідь надана
проєкт
Номер:
2e8d2da623914334aaebbbe23088ef2e
Дата опублікування:
05.07.2024 22:45
Опис:
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь:
Відповідно до чинного законодавства відсутня норма, яка зобов’язує наявність у договорі запропонованого вами пункту. Даний договір є типовим в багатьох закупівлях Замовника, які вже виконані і при цьому не виникало в переможців тендерних закупівель жодних претензій з даною редакцією договору.
Дата відповіді:
06.07.2024 12:05
Відповідь надана
проєкт
Номер:
f711aeea518f419b97f4420c8c13f708
Дата опублікування:
05.07.2024 22:45
Опис:
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Розділом 11.1 проєкту договору чітко визначено, що Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо це невиконання є наслідком непереборної сили (форс-мажорних обставин).
Дата відповіді:
06.07.2024 12:04
Відповідь надана
проєкт
Номер:
9587ac440281415a92cb2c3a7288bd11
Дата опублікування:
05.07.2024 22:45
Опис:
пунктом 11.6. вказано, що Єдиним належним доказом форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили) є сертифікати про такі обставини, та обов’язок постачальників (підрядників, виконавців державного оборонного замовлення тощо) надавати інформацію про внесення до єдиного Реєстру сертифікатів, виданих Торгово-промисловою палатою України (регіональними ТПП), про засвідчення форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили) такого сертифіката.
ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору.
Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт та викласти у наступній редакції:
11.6. Належним доказом форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили) є сертифікати про такі обставини, та обов’язок постачальників (підрядників, виконавців державного оборонного замовлення тощо) надавати інформацію про внесення до єдиного Реєстру сертифікатів, виданих Торгово-промисловою палатою України (регіональними ТПП), про засвідчення форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили) такого сертифіката або підтвердження від іншого компетентного органу (військова адміністрація, ДСНС, тощо).
Відповідь:
У разі виникнення форс-мажорних обставин, які не передбачені умовами договору, Замовник не обмежує постачальника за договором звернутись до суду з будь-якими іншими доказами для підтвердження форс-мажорних обставин, у випадку, якщо сторони не дійдуть згоди.
Дата відповіді:
06.07.2024 12:03