-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт протирадіаційного укриття №00631 за адресою: Україна, Вінницька обл., Жмеринський район, с. Станіславчик, вул. Центральна, буд. №10
Завершена
17 475 841.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 90 000.00 UAH
Період уточнення:
01.07.2024 09:47 - 12.07.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо кошторису
Номер:
05f83366ec16492d8c1024ed0bde5af5
Дата опублікування:
11.07.2024 11:16
Опис:
Шановний замовнику! Прошу надати інформацію, чи передбачено проектно-кошторисною документацією застосування коеф. k=1,2 до трудовитрат у зв’язку із експлуатацією об’єкту капітального ремонту?
Відповідь:
Дякуємо за запитання, проектно-кошторисною документацією передбачено застосування коеф. k=1,2 до трудовитрат у зв’язку із експлуатацією об’єкту капітального ремонту.
Дата відповіді:
12.07.2024 06:44
Відповідь надана
акт огляду
Номер:
3183a31799bf4bd99c98cf287c24948f
Дата опублікування:
08.07.2024 20:32
Опис:
Додатком 3 до тендерної документації на закупівлю – Капітальний ремонт протирадіаційного укриття №00631 за адресою: Україна, Вінницька обл., Жмеринський район, с. Станіславчик, вул. Центральна, буд. №10 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) встановлена вимога, що Учасник має підтвердити відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі зокрема акт візуального огляду об’єкта на місці виконання робіт за підписами представників Замовника та Учасника (у довільній формі).
Дана вимога є дискримінаційною з огляду на наступне.
Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт огляду об'єкта, підписаний саме представником замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. З незалежних від учасника підстав представник замовника може не допустити учасника до відвідування об'єкта та не підписати акт огляду об'єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників.
Такої ж позиції дотримується Колегія Антимонопольного комітету України
та вважає, що встановлення в тендерній документації умови, що надання учасником в складі тендерної пропозиції акту огляду об’єкта замовника до подання тендерної пропозиції є дискримінаційною умовою та суперечить частині 4 статті 5 та частині 4 статті 22 Закону.
Аналогічну позицію Колегія зокрема займала в наступних рішеннях:
• №1307 від 06.02.2023, оголошення № UA-2023-01-23-015989-a;
• №1089 від 31.01.2023, оголошення № UA-2023-01-17-015273-a.
У зв’язку з вищезазначеним, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та прибрати вимогу надання учасником акт візуального огляду об’єкта на місці виконання робіт за підписами представників Замовника та Учасника (у довільній формі).
Відповідь:
Дякуємо за звернення, Замовником будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
09.07.2024 10:25
Відповідь надана
Помилка щодо сертифікатів ISO
Номер:
5f715a6f400141e0a9bfee3c4a0e51b0
Дата опублікування:
02.07.2024 12:10
Опис:
Шановний замовнику.
В додатку 3 тендерної пропозиції, пункту 11, вказано, що Учасник має підвердити свою відповідність сертифікатом ISO на систему управління охороною здоров’я та забезпечення безпечності праці при відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2019 (ISO 14001:2018,IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою правці. Вимоги та настанови, що до застосування».
Повідомляємо, що за Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці відповідає сертифікат ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018,IDT)
Відповідь:
Дякуємо за звернення, Замовником будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
03.07.2024 14:38
Відповідь надана
Щодо аналогічних договорів
Номер:
320830c85997466cb194a8eb6419dcb0
Дата опублікування:
02.07.2024 12:01
Опис:
Шановний замовнику.
Чи можна вважати згідно вашим умов аналогічним договором "Капітальний ремонт багатоквартирного будинку, 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, СС2"?
Відповідь:
Шановний Учасник! Відповідно до умов тендерної документації (пп.3.1. п.3 Додаток 1 до тендерної документації), «під виразом виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), слід розуміти повністю завершені договори щодо виконання робіт, аналогічних за складом: із нового будівництва/ реконструкції/капітального ремонту, укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів та/або інформація про які знаходиться в публічному доступі. Учасник повинен здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний (аналогічні) договір (договори)».
Дата відповіді:
03.07.2024 14:37