• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ізолятори силові, порцелянові штирьові та ковпачки під ізолятори

Додатки у одному файлі з тендерною документацією.

Завершена

1 793 808.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 938.00 UAH
Період уточнення: 28.06.2024 15:44 - 05.07.2024 00:00
Відповідь надана

Про розмір крвпачків.

Номер: 5bf20ac41f4c44a8b780de4ef25b466f
Дата опублікування: 04.07.2024 12:44
Опис: Замовник надав розміри ковпачків які МАБУДЬ належать конкретному виробнику. За стандартом ГОСТ 18380-80 розмір відрізняється. Просимо Вас погодити постачання ковпачків відповідно до стандарту - 18380-80 з віклонінням (допуск) згідно п.2.5 ГОСТ 18380-80. Крім цього для кращего кріплення нашим виробником ковпачок К-7 має ВИСОТУ-52 мм, Це на практиці більше як 20 років випрбувано в усіх облєнерго України та у замовника. До 24.02.2022 ізолятори ШФ-20Г та такі ковчачки К-7 та К-5 постачалися більше як 20 років в АТ "Прикарпаттяобленерго" виробником ТОВ "ВО СЗВІ", м. Слов'янськ, Донецька область. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Вітаємо. П.9. розділу 3 ТД зазначено, що Замовник здійснює закупівлю товару даного виду, оскільки за своїми якісними та технічними характеристиками, він найбільше відповідає вимогам та потребам замовника, забезпечує сумісність з існуючим обладнанням, що експлуатується компанією та працює в єдиному технологічному циклі. Тобто параметри товару визначені технічними спеціалістами аналогічні тим, що вже експлуатуються у мережах не викликають зауважень за час їхньої експлуатації. На даний момент у мережах Замовника експлуатуються ковпачки виключно зазначеного типу, тому технічними службами Замовника, для виконання ремонтних робіт подане на торги приладдя , яке найбільше задовольняє встановлені вимоги щодо експлуатації мереж.
Дата відповіді: 05.07.2024 08:11
Відповідь надана

Про виправлення помилок.

Номер: 77fad1e67f88470e91a1b5e0923dacc3
Дата опублікування: 04.07.2024 12:29
Опис: Шановний пан Василь! Допущено помилка в звернені 03.07.2024. Потрібно було вказати ДСТУ 2202-93 (ГОСТ 1232-93). Інше вказано вірно, як вимагає ДСТУ 2202-93 (ГОСТ 1232-93). В додатку - 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ПАРАМЕТРИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» надано вимоги до ізолятору ШФ-20 Г або еквівалент, а саме: - Видержувана імпульсивна напруга, з формою хвилі 1,2/50 мкс, U імпульс, кВ - 135 - Пробивна напруга промислової частоти, U пробив, кВ – 180 - Випробувальна напруга повного грозового імпульсу, кВ – 135 - Довжина шляху витоку зовнішньої ізоляції ступеня забруднення І, мм: 400 - Маса , кг - 3,5. Законодавством в Україні та умовах проведення торгів, Замовник повинен та має обов’язково вимагати характеристики в рамках діючого законодавства та про ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Загально відомо що усі виробники в Україні при виробництві ізолятору ШФ-20Г керуються вимогами ДСТУ 2202-93 (ГОСТ 1232-93) за яким виробляються ізолятори ШФ-20Г, в якому вказано характеристики. Таким чином, вважаємо, що Замовник вимагаючи інші характеристики ніж ті що вказані діючим законодавством може нами розглядатися в 2-х аспектах: або помилка або корупційна складова. Не звертаючи уваги на звернення та виправлення показників на ізолятор ШФ-20Г, замовник ЯВНО орієнтирован на показники конкретного виробника - ТОВ "НПВ "Вольтен", який 4 рази в 2023-2024 роках був единим учасником, та інших участників не було. ПРИЧИНА не участі у торгах виробників або їх представників, це не існуючі характеристики (про які ми вказуємо) та які вказує замовник. ВИМАГАЄМО Замовника привести тендерну документацію в частині вимог до ізолятора ШФ-20Г в рамках діючого законодавства, а саме ДСТУ 2202-93 (ГОСТ 1232-93): - Видержувана імпульсивна напруга, з формою хвилі 1,2/50 мкс, U імпульс, кВ - 125; Пробивна напруга промислової частоти, U пробив, кВ – 160. Замовник повинен скасувати в вимогах показник - Маса , кг - 3,5 так як пунктом 2.4.5 ДСТУ 2202-93 (ГОСТ 1232-93) цей показник вказує виробник. Довжина шляху витоку та маса регламентується пунктом 2.4.5 ДСТУ 2202-93 (ГОСТ 1232-93) Довжина шляху витоку та маса вказується виробником в Технічних умовах виробника або ТЗ. Довжину шляху витоку замовник повинен вказати як в пункті 1.9.12 та таблиці 1.9.1, Глави 1.9 ПУЕ-2017 – документ яким користуються усі споживачі та є ОБОВ'ЯЗКОВИМ для виконнання та Затверджено наказом Міністерства енергетики та вугільноїпромисловості України від 20 червня 2014 року № 469., а саме: В нашому випадку довжина шляху витоку буде складати: 24кВ х 1,9ʎн = 45,6 см або 456 мм і не менше. ВИМАГАЄМО внести зміни.
Відповідь: Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги з дотриманням вимог законодавства в цілому…». Учасник безпідставно вимагає від Замовника внести зміни у технічні характеристики та прописати параметри на товар, які може надати тільки він. Вкотре зауважуємо Вам, якщо у одного з потенційних учасників немає можливості надати свою пропозицію згідно законних вимог тендерної документації Замовника, Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає законних підстав чи обов’язку Замовника змінювати тендерну документацію на запит будь-якого потенційного учасника. Більше того, якщо Замовник погодиться з відповідними вимогами учасника, подібні дії можуть бути розцінені контролюючими органами або іншими потенційними учасниками як антиконкурентні узгоджені дії, що є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, у своїх звинуваченнях щодо упередженості Замовника інформацію, учасник не враховує інформацію, яка є публічною у системі Прозорро. Технічні характеристики зазначені замовником у ТД вище згаданого ізолятора, аналогічні, як зазначені у процедурах інших Замовників, які відбулись та контракти за якими були успішно виконані або виконуються протягом 2024року.. І вже зовсім, незрозумілі звинувачення учасника, щодо зацікавленності в одному учаснику, оскільки на закупівлі з аналогічними технічними вимогам учасники пропонували не менше 3-х різних виробників ізоляторів, які виготовляють товар, з такими, як зазначені у Замовника, технічними характеристиками….
Дата відповіді: 05.07.2024 08:10
Відповідь надана

про характеристики

Номер: 2e8ea6f9bd5f4f42a353ac3711c07afe
Дата опублікування: 02.07.2024 16:53
Опис: Шановний пан Василь! В додатку - 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ПАРАМЕТРИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» надано вимоги до ізолятору ШФ-20 Г або еквівалент, а саме: - Видержувана імпульсивна напруга, з формою хвилі 1,2/50 мкс, U імпульс, кВ - 135 - Пробивна напруга промислової частоти, U пробив, кВ – 180 - Випробувальна напруга повного грозового імпульсу, кВ – 135 - Довжина шляху витоку зовнішньої ізоляції ступеня забруднення І, мм: 400 - Маса , кг - 3,5 Законодавством в Україні та умовах проведення торгів, Замовник повинен та має обов’язково вимагати характеристики в рамках діючого законодавства та про ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Загально відомо що усі виробники в Україні при виробництві ізолятору ШФ-20Г керуються вимогами ДСТУ 2202-92 (ГОСТ 1292-93) за яким виробляються ізолятори ШФ-20Г, в якому вказано характеристики (надаємо витяги). Таким чином, вважаємо, що Замовник вимагаючи інші характеристики ніж ті що вказані діючим законодавством може нами розглядатися в 2-х аспектах: або помилка або корупційна складова. ВИМАГАЄМО Замовника привести тендерну документацію в части ні вимог до ізолятора ШФ-20Г в рамках діючого законодавства, а саме: - Видержувана імпульсивна напруга, з формою хвилі 1,2/50 мкс, U імпульс, кВ - 125 - Пробивна напруга промислової частоти, U пробив, кВ – 160 Замовник повинен скасувати в вимогах показник - Маса , кг - 3,5 - Довжина шляху витоку та маса вказується виробником в Технічних умовах, а саме. Довжину шляху витоку замовник повинен вказати як в пункті 1.9.12 та таблиці 1.9.1, Глави 1.9 ПУЕ-2017 – документ яким користуються усі споживачі та є ОБОВ'ЯЗКОВИМ для виконнання та Затверджено наказом Міністерства енергетики та вугільноїпромисловості України від 20 червня 2014 року № 469., а саме: В нашому випадку довжина шляху витоку буде складати: 24кВ х 1,9ʎн = 45,6 см або 456 мм і не менше.
Відповідь: Вітаємо. Звертаємо Вашу увагу, що статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» Керуючись частиною 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було здійснено попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку за результатами яких Замовником була отримана офіційна інформація від виробників ізоляторів. Замовником здійснено детальний аналіз інформації на офіційному веб сайті Прозорро, щодо закупівлі аналогічних ізоляторів .Таким чином, було опрацьовано опубліковані технічні характеристики та сформовано вимоги у відповідності до діючих нормативних документів, а саме ДСТУ 2202-93 (ГОСТ 1232-93). У своєму зверненні учасник посилається на неіснуючий ДСТУ , на власний розсуд трактує вимоги законодавчої бази та в ультимативній формі вимагає Замовника, скорегувати характеристики товару, так як вигідно тільки йому, та хоче примусити Замовника порушити принципи ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»-прозорість та конкурентність процедури. Учасники не мають права впливати на Замовника, оскільки це порушає основні принципи Закону, а саме: забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Якщо у одного з потенційних учасників немає можливості надати свою пропозицію згідно законних вимог тендерної документації Замовника, Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає законних підстав чи обов’язку Замовника змінювати тендерну документацію на запит будь-якого потенційного учасника. Більше того, якщо Замовник погодиться з відповідними вимогами учасника, подібні дії можуть бути розцінені контролюючими органами або іншими потенційними учасниками як антиконкурентні узгоджені дії, що є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». В доповнення до вище викладеного, повідомляємо, що відповідно до статті 1 Закону України "Про обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції у підприємницькій діяльності" зазначено: конкуренція - це "змагальність підприємців, коли їх самостійні дії обмежують можливості кожного з них впливати на загальні умови реалізації товарів на ринку і стимулюють виробництво тих товарів, яких потребує споживач". Статтею 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» міститься наступне - економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Закон конкуренції відображає об'єктивну взаємозалежність і причинно-наслідковий зв'язок між різними економічними суб'єктами, можливостями виробництва різноманітних товарів та широким спектром послуг, які потрібні споживачам (покупцям). Отже, вибір стратегії суб’єкта підприємницької діяльності, щодо надання його пропозицій на ринку товарів в боротьбі за кінцевого споживача (Замовника) в частині широкого та/або обмеженого спектру (обсягу та якості) видів послуг – є його власним вибором та/або бездіяльністю.
Дата відповіді: 03.07.2024 16:59
Відповідь надана

Про надання відповіді

Номер: cccfdfc08a754c6388a930c13138a83d
Дата опублікування: 02.07.2024 14:52
Опис: Шановне панство. Чи можливо пропонувати на торги ізолятори з полімерних матеріалів? Надайте відповідь КОНКРЕТНО. Можливо або ні. Дякуємо.
Відповідь: Вітаємо, відповідь на це питання була надана у попередньому запитанні... Замовник, згідно норм діючого законодавства не наділений повноваженнями проводити оцінку пропозиції учасника на етапі подання пропозиції.
Дата відповіді: 02.07.2024 15:17
Відповідь надана

Про характеристики ізоляторів.

Номер: a6fdcea16be042928aa2915a3d11bc69
Дата опублікування: 01.07.2024 17:20
Опис: Дякуємо за відповідь. Але полімерні ізолятори вагою значно ниже, довжина шляху витоку вище, тому просимо ВАС внести доповнення текстом для полімерних ізоляторів, АНАЛОГ - ТФ-20 з полімерів : Маса, кг - 0,054; Матеріал - полімер; Покриття - глазур біла, гладка - відсутня (полімерний ізолятор не покривається); ПОЛІМЕР не повинен мати відколів, раковин, волосяних тріщин та плям. АНАЛОГ - ШФ-20Г з полімерів: Довжина шляху витоку зовнішньої ізоляції ступеня забруднення І, мм: 490; Матеріал - полімер; Покриття - глазур коричнева, гладка - відсутне (полімерний ізолятор не покривається); Полімер не повинен мати відколів, раковин, волосяних тріщин та плям. Маса , кг - 0,75; Ми не можимо вказати данні ( а саме таку вагу, покриття, матеріал-фарфор) які прописано в вимогах для фарфорових ізоляторів, так як ВИГОТОВЛЕННЯ полімерних ізоляторів зовсім інше. Або дайте відповідь, що наша пропозиція за показниками яку ми ВИЩЕ вказали (що е єквівалент) БУДЕ РОЗГЛЯНУТА та наша пропозиції буде прийнята. Без цьго проблематично давати пропозицію. ДЯКУЄМО за зрозуміння. З повагою. Олег.
Відповідь: Вітаємо. Замовник, згідно норм діючого законодавства не наділений повноваженнями проводити оцінку пропозиції учасника на етапі подання пропозиції. Про те, звертаємо Вашу увагу на законодавче визначення еквіваленту- це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати (книжн.); Водночас частиною 2 статті 158 Митного кодексу України визначено, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України.
Дата відповіді: 02.07.2024 08:27
Відповідь надана

Про матеріал

Номер: 42ec17c902e04aa1833b4b5c37418d7d
Дата опублікування: 01.07.2024 15:22
Опис: Шановне панство. Чи можливо пропонувати на торги ізолятори з полімерних матеріалів, аналог ШФ-20Г та ТФ-20 ? Опит експлуатації більше як 30 років. В теперешнійчас аналоги постачаються на АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ", структурні підрозділи 6-обленерго ТОВ "ДТЕК", АТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО", тощо. Розрядні характеристики відповідають вимогам пропозиції торгів. Ізолятори полімерні сертифіковані в УкрСЕПРО. Дякуємо за відповідь. З повагою, Олег.
Відповідь: Велебний п.Олег, дякуємо за запитання. У відповідь можемо проінформувати, що тендерна документація складена у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі" та передбачає подання еквіваленту ( Додаток 4 містить таку інформацію), про те параметри наданого еквіваленту мають бути не гірші, за показники товару, що вимагається закупівлею. Мирного Вам дня.
Дата відповіді: 01.07.2024 15:50