-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Персональний комп’ютер, системний блок, ноутбук (ДК 021: 2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Завершена
205 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 025.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 025.00 UAH
Період уточнення:
27.06.2024 15:51 - 05.07.2024 00:00
Відповідь надана
так звані листи, схеми, корупція заради перемоги свого учасника, вигадані історії які не працюють в АМКУ.
Номер:
9a4362ea7be3447a8316274b77dabfca
Дата опублікування:
30.06.2024 10:13
Опис:
Доброго дня!
В АМКУ - безліч практик та доведено, що так звані листи – це про змову, дискримінацію та «схеми», як би замовники не розповідали та не допомагали їм вже обрані переможці писати відповіді про надійного постачальника АМКУ ламає їх задуми провести тендер з одним учасником!
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a UA-2024-03-14-011101-a
UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-18-011550-a UA-2024-03-19-008292-a UA-2024-04-03-008467-a UA-2024-04-11-012180-a UA-2024-04-11-012448-a UA-2024-04-29-006618-a UA-2024-05-06-004366-a UA-2024-05-16-011391-a UA-2024-05-31-006415-a UA-2024-05-30-004179-a UA-2024-05-31-006415-aUA-2024-05-30-007422-a UA-2024-05-30-007422-a UA-2024-06-03-010026-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів, листів-підтвердження від виробника або дистриб‘ютора чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Необхідно зауважити, що дана вимога тендерної документації не передбачає дискримінації учасників та не порушує їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, і тим більше не позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію. Лист-підтвердження від виробника або дистриб‘ютора обладнання свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання такого листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника або дистриб’ютора, при чому відсутня прив’язка до конкретної закупівлі, тобто вимагається підтвердження лише законності правовідносин. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного листа не є проблематичним. Проблема може виникнути лише в разі поганої ділової репутації даного учасника та ненадійності його як контрагента.
Але, зважаючи на те, що виконавчий комітет Павлоградської міської ради неухильно дотримується принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
02.07.2024 16:03