• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Фарби,Грунт сірий, аерозолі 44810000-1: Фарби

Торги не відбулися

200 269.29 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 001.35 UAH
Період уточнення: 26.06.2024 12:16 - 02.07.2024 18:00
Відповідь надана

договір

Номер: f18aeaacf69748efb3c75877d8a86bf8
Дата опублікування: 02.07.2024 11:37
Опис: В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Відповідь: Доброго дня.Замовник не вбачає доцільності у внесенні змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 04.07.2024 17:53
Відповідь надана

проєкт

Номер: 9930a748614b4a6a9e0a905be899151b
Дата опублікування: 02.07.2024 11:37
Опис: В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану. Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами. Пропоную додати пункт у наступній редакції: Сторони ознайомлені з обставинами, які Торгово-промислова палата України своїм листом від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1 засвідчує як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме: військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введенння військового стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», та погоджуються з тим, що військова агресія рф проти України та (або) ії наслідки (ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування Товару, сировини, при інших обставинах непереборної сили (ракетні, артилерійські, інші обстріли, тощо) вважається форсмажорною обставиною для цілей виконання цього Договору за одночасного настання умов: - вони безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за Договором; - настали після укладання Договору; - підтверджуються відповідними доказами згідно умов Договору. Сторони погодили, що строк попередження про такі обставини, визначені цим пунктом, становить 10 робочих днів та таке прпередження може бути здійснено поштою, електронною поштою, месенджерами, будь-яким іншим доступним засобом зв’язку ( у такому випадку з подальшим письмовим підтвердженням).
Відповідь: Доброго дня.Замовник не вбачає доцільності у внесенні змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 04.07.2024 17:52
Відповідь надана

договір

Номер: 0219b0f1b39b4c2dbd4e34bcac0ba0c7
Дата опублікування: 02.07.2024 11:37
Опис: пунктом 8.5. вказано, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є підтверджуючі документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або її регіональними органами. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору. Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 8.5. та викласти у наступній редакції: 8.5. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є підтверджуючі документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або її регіональними органами або іншим компетентним органом.
Відповідь: Доброго дня.Замовник не вбачає доцільності у внесенні змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 04.07.2024 17:52
Відповідь надана

проєкт

Номер: af8c49fed47d4351ac3b27b093a1332a
Дата опублікування: 02.07.2024 11:35
Опис: Пунктом 2.2. та іншими пунктами договору вказано, що Постачальник гарантує, що Продукція відповідає вимогам ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо, які визначені нормами чинного законодавства України.В Україні існують різні ДСТУ щодо ЛФМ, проте жодний з них не визначає конкретні якісні показники фарби. До прикладу, ДСТУ ISO 4618:2014 Фарби та лаки. Терміни та визначення понять визначають основні дефініції у сфері, ДСТУ EN 13300:2012 Фарби та лаки. Водно-дисперсійні лакофарбові матеріали та системи покриттів для внутрішніх стін і стель. Класифікація. установлює загальну систему класифікації водно-дисперсійних матеріалів та систем покриттів, призначених для декорування та захисту нових і старих, раніше пофарбованих і нефарбованих поверхонь внутрішніх стін і стель, тощо. Тобто, діючі ДСТУ визначають дефініції, класифікації, методи дослідження, тощо. ТУ розробляється та затверджується виробниками з урахуванням ДСТУ. Кожен виробник має власне ТУ. Саме ТУ, крім іншого, містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника. Відповідно, виробники після виготовлення фарби перевіряють та підтверджують відповідність продукції вимогам ТУ, за результатами чого вони (після лабораторних досліджень) видають відповідні документи, що, як правило, містять. серед іншого, фізико-хімічні (якісні) показники за нормою (ТУ) та фактичні показники конкретної партії, що має бути в межах норми, визначеної ТУ. ГОСТ на лакофарбові матеріали скасований. Таким чином уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до ТУ виробників. Враховуючи вище викладене,прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції: 2.2. Постачальник гарантує, що Продукція відповідає вимогам ТУ тощо, які визначені нормами чинного законодавства України.
Відповідь: Доброго дня.Замовник не вбачає доцільності у внесенні змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 04.07.2024 17:52
Відповідь надана

проєкт

Номер: 13735aa93d804b868be5d09bac116094
Дата опублікування: 02.07.2024 11:28
Опис: Прошу виключити вимогу щодо надання сертифікату відповідності при поставці товару з пунктів 3.3. та 3.6. , адже обов’язкова сертифікація товару на лакофарбові матеріали не вимагається законодавством. Вказана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників, що порушує добросовістну конкуренцію учасників. Вимагаємо внести зміни у вказані пункти.
Відповідь: Доброго дня.Предмет закупівлі має відповідати вимогам Тендерної документації в частині технічного завдання та інших розділів, де сертифікати відповідності та паспорти виробника підтверджують відповідність вимогам Замовника.Замовник не вбачає доцільності у внесенні змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 04.07.2024 17:51
Відповідь надана

проєкт

Номер: 07cb53091a9c45b39842eeb9c4ac6661
Дата опублікування: 02.07.2024 11:25
Опис: пунктом 1.5. вказано, що Якість товару має відповідати сертифікатам відповідності та паспортам виробника, чинному законодавству України, в тому числі, державним стандартам України, технічним та/або іншим умовам, які пред’являються до товару даного виду та підтверджуються відповідними документами. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали. Відповідно до вимог чинного законодавства обов’язкова сертифікація лакофарбових матеріалів скасована. Чинне законодавство України не зобов’язує виробників лакофарбової продукції здійснювати обов’язкову сертифікацію товару. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10.05.1993 р. не передбачав також сертифікацію ЛКМ, втратив чинність з 1 січня 2018 р. Відсутність такого обов’язку підтверджено уповноваженим органом із сертифікації. Постачальник не зобов’язаний мати такий документ, а Замовник не може визначити сертифікат відповідності як обов’язковий документ для товару. Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує кількість учасників у закупівлі. З метою забезпечення участі більшої кількості учасників та реалізації чистої конкуренції у торгах, прошу виключити вимогу щодо відповідності товару сертифікату відповідності та викласти пункт договору у редакції: Якість товару має відповідати сертифікатам якості або паспортам якості виробника, чинному законодавству України, в тому числі, державним стандартам України або технічним та/або іншим умовам, які пред’являються до товару даного виду та підтверджуються відповідними документами.
Відповідь: Доброго дня.Предмет закупівлі має відповідати вимогам Тендерної документації в частині технічного завдання та інших розділів, де сертифікати відповідності та паспорти виробника підтверджують відповідність вимогам Замовника.Замовник не вбачає доцільності у внесенні змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 04.07.2024 17:50
Відповідь надана

Занижений бюджет

Номер: 62f6cdf5be2a42d581981b7426f53d5d
Дата опублікування: 01.07.2024 16:16
Опис: Доброго дня! Просимо Замовника переглянути бюджет або кількість чи все вірно прописано ТАк як Замовником чітко прописані технічні характеристик для якісної фарби, зокрема емалей ПФ115 преміум сегменту, ПРОТЕ бюджет занижений мінімум на 25%!!! У зв'язку з чим просмо переглянути бюджет Закупівлі, тому що заявлені вимоги НЕ відповідають бюджету оголошеної Закупівлі
Відповідь: Доброго дня.Так як очікувана вартість закупівлі була розрахована по середньостатистичних цінах перегляд очікуваної вартості зі сторони Замовника переглядатись не буде.
Дата відповіді: 02.07.2024 18:06
Відповідь надана

Висновок СЕС

Номер: 7a7e23ef02c440e6ba6f301a757a9896
Дата опублікування: 26.06.2024 14:12
Опис: З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасували необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Фарба відноситься до нехарчової продукції, а тому вимога щодо надання висновку СЕС є незаконним Просимо внести зміни та прибрати дискримінаційну вимогу. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо, що згідно Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX не передбачено не надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Замовник не вбачає доцільності у внесенні змін до тендерної документації».
Дата відповіді: 28.06.2024 14:58