-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
Код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» Бензин А-95 Євро 5 (в бланках дозволах (талон) та наливом)), Дизельне паливо Євро 5 (в бланках дозволах (талон) та наливом))
Завершена
8 561 636.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 808.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 808.18 UAH
Період уточнення:
25.06.2024 16:00 - 30.06.2024 00:00
Відповідь надана
підтвердження досвіду поставки
Номер:
33ac25c51de641b2a594e14aa8908042
Дата опублікування:
28.06.2024 12:10
Опис:
Згідно з вимогами тендерної документації, учаснику потрібно забезпечити два договори, що підтверджують досвід у постачанні, як наливав так і по талонам в одному договорі. Прохання розглянути можливість внесення зміни у вимоги таким чином, щоб ці два аспекти можна було підтвердити окремими договорами. Такий підхід сприятиме збільшенню конкуренції серед учасників тендеру та зменшенню витрат замовника, включаючи державні кошти.
Відповідь:
Дякуємо за звернення.
Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
30.06.2024 22:05
Відповідь надана
талони номіналом в 5 літрів
Номер:
0f115e3f2af446b1a3e9438d22718b7e
Дата опублікування:
28.06.2024 12:06
Опис:
Шановний Замовнику, ми звертаємося до Вас щодо вимог стосовно наявності талонів номіналом в 5 літрів у тендерній документації. Наявність цієї вимоги обмежує конкуренцію учасників тендеру.
На ринку України не існує значного попиту на талони даного номіналу, а вони випускаються лише обмеженим колом компаній. Це фактор, який негативно впливає на конкурентне середовище та не приносить додаткових переваг замовнику.
Особливо слід врахувати, що використання талонів номіналом в 5 літрів є недоцільним у контексті заправки автомобілів, оскільки середній стандартний обсяг паливного баку легкового авто коливаються в межах 50-70 літрів. Це призводить до непрактичності використання таких талонів у повсякденній експлуатації.
З цими обставинами, ми просимо розглянути можливість виключення вимоги щодо наявності талонів номіналом в 5 літрів з тендерної документації. Це сприятиме розширенню кола потенційних учасників тендеру та забезпечить більш ефективну конкурентну та справедливу боротьбу серед учасників.
Відповідь:
Дякуємо за звернення.
Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
30.06.2024 22:05
Відповідь надана
подання пропозицій на обидва способи поставки палива
Номер:
eb5f98b929d04c1cb8c0c8a954f9e637
Дата опублікування:
28.06.2024 11:46
Опис:
У зв'язку з наміром взяти участь у тендері на закупівлю палива, ми, як потенційний учасник тендеру, звертаємо вашу увагу на питання, пов'язане з вимогами до учасників тендеру, які обмежують можливість подання пропозицій лише на один спосіб поставки палива. Згідно з чинним законодавством України, зокрема Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, законодавець передбачив принципи конкуренції та рівності доступу до участі в тендерах. Вимоги щодо обов'язковості подання пропозицій на обидва способи поставки палива суперечать цим принципам, обмежуючи можливості потенційних учасників конкурувати на ринку.
Для забезпечення відкритості та прозорості процесу тендеру, а також з метою зниження вартості закупівлі для замовника, ми звертаємось до замовника з вимогою розділити закупівлю на дві окремі частини (лоти): поставку палива у талонах та палива наливом. Такий підхід стимулюватиме здорову конкуренцію серед потенційних учасників тендеру, що, у свою чергу, може призвести до зниження загальних витрат на придбання палива для вашої організації та держави в цілому.
Прохання розглянути нашу вимогу та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Відповідь:
Дякуємо за звернення.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 3 розділу І "Загальні положення" Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 5 розділу І "Загальні положення" Порядку замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону, зокрема принципами, встановленими статтею 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного обмеження кола потенційних учасників, відповідно до Порядку та є правом, а не обов'язком замовника. Враховуючи вищенаведене Замовник не вбачає підстав для поділу закупівлі на лоти. Отже, дана вимога Учасника щодо внесення змін у тендерну документацію та розділення предмету закупівлі окремо на нафтопродукти (налив) та нафтопродукти (талон) підлягає відхиленню, жодні дискримінаційні вимоги щодо обмеження кола потенційних учасників Замовником не застосовані.
Дата відповіді:
30.06.2024 22:04
Відповідь надана
щодо вимоги наявності сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 27001:2015 та ISO 45001:2019
Номер:
e44d1669c164410e9ffc1992eb894a68
Дата опублікування:
28.06.2024 11:25
Опис:
Ми звертаємося до Вас щодо вимог, встановлених у тендерній документації, які стосуються пред'явлення оригіналів сертифікатів відповідності до стандартів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 27001:2015 та ISO 45001:2019. Зазначені вимоги обмежують конкуренцію, оскільки вони виключають компанії, які не мають таких сертифікатів, але все ж можуть поставити якісний товар, що відповідає вашим вимогам. Наша компанія переконана, що якість продукції та послуг не повинна обмежуватися наявністю певних сертифікатів що не не мають відношення до якість. Ми пропонуємо вам виключити ці вимоги з тендерної документації, щоб забезпечити рівні умови для всіх учасників торгів. Також, ми б хотіли звернути вашу увагу на те, що подібні вимоги вже були виключені з попередньої вашої закупівлі на запит учасників UA-2024-05-23-006639-a.
Відповідь:
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 28 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей.
Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 - Систем екологічного управління, ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці, всі ці сертифікати підтверджують відповідність системи якості вимогам міжнародних стандартів які діють в Україні. Стандарт ISO 9001, 14001 та 45001 визначають вимоги до систем менеджменту якості та екології у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується Національними стандартами України ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 45001:2019. Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001, ISO 14001:2015 - Систем екологічного управління, ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці свідчить про спроможність підприємства здійснити поставку пального у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації, та не містить жодних дискримінаційних елементів. Тому внесення змін до Тендерної документації в цій частині не буде.
Щодо надання учасниками закупівлі ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» то це міжнародний стандарт в галузі ІТ, надання такого сертифікату зумовлено специфікою діяльності підприємства, адже в умовах сьогодення захист інформації є найвищою прерогативою. Тому зазначена вимога є обґрунтованою та безпосередньо пов’язана з діяльністю Замовника. Тому внесення змін до Тендерної документації в цій частині не буде.
Дата відповіді:
30.06.2024 22:03