-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт твердого покриття частини території КНП "5 МКП м.Львова" з облаштуванням заїзду в МТП № 1 та збільшенням паркомісць з елементами доступності для маломобільних груп населення (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
8 378 901.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 894.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 41 894.51 UAH
Період уточнення:
25.06.2024 15:05 - 14.07.2024 00:00
Відповідь надана
Технічна специфікація
Номер:
a40a82939dfe40ba8e85745c528b4695
Дата опублікування:
09.07.2024 21:39
Опис:
Шановний замовнику! Дуже вдячні за внесені зміи! Однак ми керуючись законодавством України просили внести для коректного розрахунку пропозиції учасника надати відомість ресурсів. Нагадуємо, що згідно Настанови з визначення вартості будівництва п.5.1, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Вами частково було внесено дані зміни! Однак відомості ресурсів містять не тільки відомості щодо будівельних матеріалів, а ще: Витрати труда, будівельні машини та механізми, Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат, Устаткування. Таким чином просимо надати повну інформацію керуючись положенями «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за № 281зі змінами та доповненнями.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення! До Технічної специфікації додано зміни
Дата відповіді:
12.07.2024 16:48
Відповідь надана
Щодо умов ТД
Номер:
883475ceae214cd89ed333baf1c9680b
Дата опублікування:
05.07.2024 14:44
Опис:
Шановний замовнику! Ви встановили, що аналогічним за *у розрізі цієї закупівлі аналогічним договором слід вважати двосторонній договір на виконання робіт підряду, укладений учасником у період з 2019 по 2023 роки, предметом якого є «капітальний ремонт території», незалежно від форми власності та джерел фінансування. Виконання договору не менше 70% від очікуваної вартості закупівлі. вважаємо вимогу встановлену у такій редакції дискримінаційною по відношенню до нього, як потенційного учасника закупівлі, оскільки Виконання договору не менше 70% від очікуваної вартості закупівлі, ніяким чином не впливає на якість виконання робіт. Також є дискримінацією встановлення «капітальний ремонт», чому не може бути реконструкція?!! Наше товариство має аналогічний договір з реконструкції, а виходячи з вашої вимоги не може взяти участь.
Просимо відкоригувати дану вимогу, та забезпечити рівні права для потенційних учасників. (рішення № 9723-р/пк-пз від 03.07.2023, оголошення UA-2023-06-12-012114-a)
Відповідь:
Шановний учаснику! Нормами чинного законодавства не встановлено чіткого поняття аналогічного договору, відтак, визначення аналогічного договору у розрізі даної закупівлі як «капітальний ремонт території» зумовлене тим, що предметом даної закупівлі є саме капітальний ремонт. При порівнянні понять «капітальний ремонт» та «реконструкція» слід визначити, що перше передбачає комплекс ремонтно-будівельних робіт, пов’язаних з відновленням або поліпшенням експлуатаційних показників, із заміною або відновленням несучих або огороджувальних конструкцій, інженерного обладнання та обладнання протипожежного захисту без зміни будівельних габаритів об’єкта та його техніко-економічних показників; друге ж є комплексом будівельних робіт, спрямованих на поліпшення експлуатаційних показників приміщень житлового будинку шляхом їх перепланування та переобладнання, надбудови, вбудови, прибудови з одночасним приведенням їх показників відповідно до нормативно-технічних вимог. Таким чином, ці поняття не є тотожними, а, відтак, договір на реконструкцію не є аналогічним договору, предметом якого є капітальний ремонт. Зважаючи на розмір очікуваної вартості цієї закупівлі, виконання договору не менше 70% від очікуваної вартості закупівлі є гарантією надійності та відповідальності контрагента при виконання робіт вартість яких становить понад мільйон гривень. Вимоги тендерної документації сформовані з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель.
Дата відповіді:
08.07.2024 13:39
Відповідь надана
Умови ТД
Номер:
010afc7cd6474c958a796a7718ae71f7
Дата опублікування:
05.07.2024 13:33
Опис:
Шановний замовнику, у ТД міститься вимога! Учасник в складі пропозиції, надає довідку про наявність власної атестованої лабораторії контролю якості будівельних матеріалів із наданням завіреної належним чином копії Свідоцтва про атестацію або договір між учасником закупівлі і сертифікованою лабораторією контролю якості будівельних матеріалів та конструкцій (підтверджуючі документи надати в складі пропозиції). Просимо дати роз’яснення щодо необхідності в учасника таких лабораторій і як це впливатиме на хід виконання робіт. Дані лабораторії призначені і використовуються виробниками тих чи інших матеріалів. Окрім цього Ваш договір не містить обов’язку мати таку лабораторію! А одже вбачається гра для одного учасника. Схожа ситуація міститься у закупівлі UA-2024-03-28-000042-a. Просимо діяти виключно в межах Законодавства України та внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Ваше звернення прийн
Дата відповіді:
08.07.2024 11:59
Відповідь надана
Умови ТД
Номер:
fe69d8c1795b419b925911979ce6bbd6
Дата опублікування:
05.07.2024 13:24
Опис:
Шановний замовнику, у ТД міститься вимога! "Надати довідку довільної форми, видану Замовником відкритих торгів не раніше дати оголошення даної процедури (в період подання пропозицій) про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та порушує права потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне. Дана умова Документації є дискримінаційною по відношенню до учасників та порушує права учасників пов'язані з участю у процедурі закупівлі, в тому числі нас як потенційного учасника процедури закупівлі, з огляду на те, що встановлення такої вимоги несе у собі корупційні ризики, адже задля участі в закупівлі, учасники мають надати у складі тендерної пропозиції лист від замовника торгів про відсутність невиконаних чи неякісно виконаних, або розірваних з вини учасника договорів у минулому. За таких умов Замовник може не погодитися підписати лист або уникати підписання, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення тендерної пропозиції учасника. Вимога щодо надання листа від замовника торгів про відсутність негативного досвіду порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Встановлення Замовником такої вимоги, щодо надання потенційним Учасником листа виданого Замовником процедури закупівлі, до подання тендерних пропозицій, містить дискримінаційні ознаки, а також порушує конфіденційність інформації, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від Учасника, а напряму від самого Замовника. Таким чином, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які зможуть надати підписаний Замовником лист про відсутність негативного досвіду, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, нас, як потенційного учасника процедури закупівлі. За таких умов, з підстав, незалежних від учасника, Замовник торгів на власний розсуд може не підписати лист про відсутність негативного досвіду, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозиції учасника, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, просимо Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Відповідь:
Шановний Учаснику! За результатами розгляду вашого звернення, готуються зміни до тендерної документації, і вимогу про відповідну довідку буде вилучено
Дата відповіді:
08.07.2024 11:58
Відповідь надана
Щодо технічної специфікації
Номер:
92409026553f453d931c373eef60fbee
Дата опублікування:
05.07.2024 12:45
Опис:
Шановний Замовнику! Для коректного розрахунку пропозиції учасника просимо надати відомість ресурсів. Нагадуємо, що згідно Настанови з визначення вартості будівництва п.5.1, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. У випадку ненадання відомості матеріалів Учасник торгів може на свій розсуд підібрати устаткування і матеріали з найнижчими параметрами (бо вони не вказані і будуть найдешевшими), і тим самим виграти дану закупівлю за ціною. Після визнання такого учасника переможцем тендеру, виконання робіт та якісна робота самого об’єкту буде неможливою, так як параметри матеріалів, обладнання можуть суттєво відрізнятись від проектних рішень.
Відповідь:
Шановний Учаснику! За результатами аналізу вашого звернення, прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації на, які у найкоротші строки будуть оприлюднені в електронній системі закупівель
Дата відповіді:
08.07.2024 11:56