• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Автомобіль

Торги відмінено

960 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 800.00 UAH
Період уточнення: 27.04.2018 14:28 - 04.05.2018 16:00
Відповідь надана

Замовнику не існує єквіваленту!

Номер: 516bf0e430a54ad2adf21bd5073a6709
Дата опублікування: 02.05.2018 15:53
Опис: Згідно Ваших розмірів 4756/1832/2125 та двигуна 1598 куб.см. не існує єквіваленту, крім як Fiat Doblo, тому спотворюється конкуренція, а це привід для скарги в АМКУ.
Відповідь: Стосовно Вашого зауваження повідомляємо, що тендерним комітетом було прийняте рішення внести зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 04.05.2018 16:56
Відповідь надана

Шановний замовник! Ваша конкурсна документація має дискримінаційні ознаки! Вимагаємо внести зміни!

Номер: f23dcdf9ce2742118f55842bfdc1760b
Дата опублікування: 01.05.2018 12:40
Опис: В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь-якого обгрунтування, зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки автомобіля, лише однієї моделі конкретного виробника а саме Fiat Doblo Maxi, тому що зазначені Вами розміри автомобіля та характеристики двигуна є унікальними і виключають наявність єквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які б призвели до економії та ефективного використання бюджетних коштів. Потенційний Учасник торгів, може запропонувати Вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший, більш технологічний, єкономічний, з кращими показниками, але з іншими характеристиками. Формально це є приводом для дискваліфікації Участника торгів, як такого, чия пропозиція більш вигідна, але характеристики якого не суттєво відрізняються від тих, що вказав Замовник. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб, з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників а документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Ваш медичний заклад закуповує автомобіль який призначений для перевезення певних категорій пасажирів (пацієнтів та хворих) та пасажирів певних професій (медперсонал), тому відповідно до абзацу 67 Ст .1 Закону України «Про автомобільний транспорт» Ви закуповуєте транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, інвалідів, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, швидка медична допомога, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо). Згідно вимог пункту 13 додатку №2 вашої документації вимагається спеціальне обладнання. Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 232 від 02.10.2000 затверджений Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних. Тоб-то закуповувати відповідно до законодавства потрібно автомобілі легкові, та легкові повнопривідні але виключно транспорті засоби СПЕЦІАЛІЗОВАНІ, про що робиться відповідний запис в свідоцтві про державну реєстрацію транспортного засобу в територіальному сервісному центрі МВС України. Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по подібним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Відповідь: Стосовно Вашого зауваження, що наша документація має дискримінаційні ознаки та відсутнє обґрунтування посилання на конкретну торговельну марку повідомляємо наступне: Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Замовник самостійно та на власний розсуд визначає технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі. Одночасно, звертаємо Вашу увагу на той факт, що в тендерній документації в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками. Це стосується не тільки назви автомобіля виробника, а й всіх технічних характеристик автомобіля, але не гірше запропонованих. Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного товару. Тобто всі пропозиціі з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником. Договір про закупівлю укладається за результатами торгів, якими передбачено вираз «або еквівалент». Технічні характеристики, вказані замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів. Відповідно до затвердженого Переліку спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних, нами буде внесено зміни до Тендерної документації. Всі критерії документації відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 02.05.2018 15:46