-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Шафа купе; Шафа для одягу; Шафа навісна; Стіл офісний однотумбовий; Шафа офісна; Шафа медична; Стіл кутовий двотумбовий з приставним столом; Полиця відкрита навісна; Полиця відкрита навісна; Комплект меблів для реанімаційної зали; Шафа для одягу; Стіл офісний однотумбовий на чотири шухляди; Шафа офісна; Шафа офісна; Шафа офісна)
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
Торги відмінено
536 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 684.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 684.00 UAH
Період уточнення:
24.06.2024 09:16 - 29.06.2024 00:00
Відповідь надана
Термін поставки
Номер:
4ecd41d0dbe64e4c9eee05d74da65282
Дата опублікування:
24.06.2024 22:12
Опис:
Пані Олесю, ще питання щодо терміну поставки.
Меблі з Вашої закупівлі не є серійними.
Тобто, технологічно, потрібно виконати конструкторські креслення, погодити з Вами розміри, закупити матеріали, виготовити меблі за індивідуальним замовленням, доставити та змонтувати.
Прошу роз'яснити, як це можливо зробити за 5 днів.
Чим викликаний термін в 5 днів? Якщо дата "до" вказана досить віддалена.
Наперед вдячні!
Відповідь:
Згідно технічних вимог, вказаних замовником в даній закупівлі, в тому числі і за наявними кресленнями та розмірами, учасник має змогу розрахувати кількість необхідного матеріалу та обсягу робіт заздалегідь. Учасник, з яким за наслідками закупівлі буде укладено договір, бере на себе договірні зобов'язання на виконання поставки певного, наперед визначеного обсягу товару, який Учасник має змогу заздалегідь виготовити та / або підготувати належні конструкції. Відповідно вказаного часу в повній мірі достатньо для поставки Замовнику товару.
Дата відповіді:
27.06.2024 14:01
Відповідь надана
Комунікація
Номер:
88111911458f42068772ccce40fa2600
Дата опублікування:
24.06.2024 22:09
Опис:
Пані Олесю!
Якщо Вам потенційні партнери ставлять питання щодо можливої розбивки по партіям - це не просто, бо їм нічого робити. Ваш стиль відповідей і у попередніх відмінених процедурах, і у цій, свідчить про те, що Ви не зацікавлені отримати найкращу цінову пропозицію, а просто відписуєтесь, аби було.
Дивіться, ми, потенційні Ваші партнери та учасники, маємо зробити конкретні та дуже детальні розрахунки. Окрім того, що ми оплачуємо за участь в тендері, за роботу менеджерів, які готують кошторис, ми виконуємо замовлення за свій кошт і лише орієнтовно через місяць отримуємо оплату за Замовлення. В кращому випадку, в усіх інших - це просто наші витрати на участь. Ви це чудово знаєте. Ситуацію з цінами на матеріали та пальне Ви теж, як закупівельник чудово знаєте, вони зростають постійно. То як нам розрахувати витрати на доставку цілком конкретного об'єму Товару, якщо Замовник може захотіти його по 1 шт, або весь об'єм разом? Від чого залежить ця розбивка по партіям? Чому Ви не можете це конкретизувати?
Будемо вдячні за застосування ділової етики в Вашій роботі та елементарної поваги.
Відповідь:
Доброго дня. Все залежить від фактичної потреби замовника.
Дата відповіді:
27.06.2024 14:12
Відповідь надана
Постачання
Номер:
2d98762ddf9d4351974f80e1b5a0ecc9
Дата опублікування:
24.06.2024 21:41
Опис:
Шановний Замовнику! В Вашій ТД знову міститься дискримінаційна вимога щодо термінів поставки. В загальній ТД вказано - Закупівля товару здійснюється до 31.12.2024 року. Проте, в технічній специфікації вказана поставка протягом 5 днів! Зважаючи, що до закупівлі плануються меблі за індивідуальним виготовленням, а не серійні, виконати цю умову може лише учасник, який заздалегідь виготовив ці меблі під Ваше замовлення?
Просимо привести ТД у відповідність до Вашого предмету закупівлі та створити рівні умови для всіх потенційних учасників. Ви втретє об"являєте туж саму закупівлю нічого не мінючи, хоча в протоколах відміни ви прописуєте , що "Під час проведення процедури відкритих торгів виявлено порушення щодо вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме згідно п.54. постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р",. які порушення ви прибрали із Т.Д. Коли приберети дискримінаційні умови, щодо поставки та оплати ТоварУ?
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання
Відповідь:
Згідно технічних вимог, вказаних замовником в даній закупівлі, в тому числі і за наявними кресленнями та розмірами, учасник має змогу розрахувати кількість необхідного матеріалу та обсягу робіт заздалегідь. Учасник, з яким за наслідками закупівлі буде укладено договір, бере на себе договірні зобов'язання на виконання поставки певного, наперед визначеного обсягу товару, який Учасник має змогу заздалегідь виготовити та / або підготувати належні конструкції. Відповідно вказаного часу в повній мірі достатньо для поставки Замовнику товару.
Дата відповіді:
27.06.2024 14:12
Відповідь надана
Поставка товару
Номер:
5b2985f1a62243ba9749a2b3a1dd7026
Дата опублікування:
24.06.2024 10:01
Опис:
Шановний замовнику, у проекті договору у пункті 5.1. вказано "Поставка товару здійснюється партіями в залежності від фактичної потреби покупця та на підставі замовлень, що надаються Покупцем Постачальнику по телефону/факсу " , якщо це можливо, уточніть, будь ласка, на скільки партій буде розділена поставка?
Відповідь:
Поставка товару здійснюється в залежності від фактичної потреби покупця.
Дата відповіді:
24.06.2024 12:29