-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
30210000-4 - машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук)
Завершена
486 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 430.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 430.00 UAH
Період уточнення:
21.06.2024 15:10 - 28.06.2024 00:00
Відповідь надана
Виправлення недоліків ТД
Номер:
378bec22fd8844b78aa5c214624e7b8b
Дата опублікування:
26.06.2024 17:34
Опис:
Шановний Замовник, з метою дотримання основних принців публічних закупівель: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, та найголовніше з метою відкритості та прозорості на всіх стадіях, звертаємо Вашу увагу та просимо розглянути можливість щодо внесення наступної актуальної вимоги до Тендерної документації:
«Учасник обов’язково повинен зазначити торгову марку, модель та АРТИКУЛ, в тому числі інформацію про виробника та країну походження запропонованого товару..Ця вимога встановлена з метою можливості Замовником та/або Учасником процедури закупівлі перевірити та впевнитись, що запропонований товар повністю відповідає вимог Замовника.»
Звертаємо Вашу увагу та наголошуємо, що без цієї вимоги в багатьох випадках Замовник не має можливості перевірити товар та впевнитись, що він відповідає вимогам ТД, оскільки всі потенційні Учасники зазвичай просто копіюють технічні вимоги Замовника та вставляють скопійовані вимоги Замовника у свою пропозицію, без вказання моделі та АРТИКУЛУ запропонованого товару.
Без даної вимоги до зазначення Учасниками АРТИКУЛУ, Замовник не зможе перевірити конфігурацію запропонованого ноутбука, так як Учасники вкажуть лише бажані Замовником параметри (скопіюють) та зазначать МОДЕЛЬНУ ЛІНІЙКУ, але не конкретну модель ноутбука (АРТИКУЛ
).
Сподіваємось що Ви, як Замовник, в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», маєте на меті провести конкурентну процедуру, за результатами якої Ви отримаєте якісний товар.
Відповідь:
Згідно Додатку №2 до Тендерної документації, для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасник подає у складі своєї пропозиції довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, моделі, країни походження, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиць технічних та якісних характеристик (специфікації).
Також, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв замовник має право відхилити тендерну пропозицію.
Додатково інформуємо, що у випадку поставки товару, що не відповідає вимогам технічного завдання, такий товар прийматись Замовником не буде.
Дата відповіді:
27.06.2024 14:25
Відповідь надана
Виправлення недоліків ТД з метою запобігання закупівлі контрафакту (підробки)
Номер:
bcb595a24a9642debcc3562e762d40f1
Дата опублікування:
26.06.2024 17:26
Опис:
Доброго дня Шановний Замовник.
У Додатку №2 (технічні вимоги),зазначено:
"Попередньо встановлена ліцензійна операційна система Windows 11 Pro (українська редакція) з обов’язковою підтримкою інтеграції зі службою каталогів Active Directory; безкоштовне оновлення на весь період функціонування"
Виходячи з такої вимоги, ми можемо констатувати той факт, що Ви 100% отримаєте підроблені наклейки з "наявним захисним шаром на номері". Відповідно ліцензія на операційну систему також буде підроблена! Щоб захистити себе від недобросовісних постачальників та недопустити закупівлі контрафакту, просимо Вас внести мінімальні зміни у ТД.
Варіант захисту від контрафакту №1:
У технічних вимогах чітко зазначити наступну вимогу: "Попередньо встановлена ВИРОБНИКОМ ноутбука, Операційна система: Windows 11 Pro. Надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Варіант захисту від контрафакту №2:
Внести корективи у Додаток 2 додавши пункт у наступній редакції:
"Кожний примірник програмного забезпечення Windows 11 Pro OEM має бути попередньо встановленим на ПК без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Для підтвердження легального походження ліцензій на програмне забезпечення Windows 11 Pro та захисту авторського права Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження (лист) від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель та артикул пристрою, а також надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в Україні, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Просимо виправити недоліки ТД, для того щоб в результаті торгів, Ви отримали 100% справжні ліцензії на Windows 11 Pro.
Дякуємо за увагу, та небайдужість.
Відповідь:
Дякую за зауваження. Врахуємо ваші рекомендації в наступних оголошеннях. Додатково інформуємо, що у випадку поставки товару, що не відповідає вимогам технічного завдання, такий товар прийматись Замовником не буде.
Дата відповіді:
27.06.2024 14:25
Відповідь надана
Інформація для замовника!
Номер:
4bdcdb4fa715476596d5907b5920da66
Дата опублікування:
26.06.2024 13:20
Опис:
Шановний замовник, прохання ознайомитись із висновком АМКУ, яке опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ) стосовно аналогічної з вашою вимогою до надання листа авторизації виробника, яке просимо видалити з вашої документації, цитуємо рішення АМКУ для вашого розуміння як саме дискримінує учасників ваша вимога до листа:
"оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмета закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
У вашому випадку прописана в документації аналогічна вимога до листа, яка обмежує участь у даній закупівлі учасників, що не мають стосунків із виробником. Велике прохання видалити таку вимогу до листа авторизації із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу.
Відповідь:
Внесено зміни до Тендерної документації
Дата відповіді:
26.06.2024 16:42
Відповідь надана
Обмеження права прийняти участь у даній закупівлі
Номер:
cbae0863edfc4275988285de8dd1f550
Дата опублікування:
26.06.2024 13:20
Опис:
Шановна упвноважена особа, вами прописано вимогу до листа авторизації від виробника або його представництва, проте на даний момент не виробник, не його представництво із дозволу виробника не видають лист авторизації жодному учаснику по даній закупівлі, оскільки певний учасник отримав такий лист першим і не дає можливості прийняти участь іншим учасникам із чіткою відповідю від виробника - "тендер захищено певним учасником". Тобто конкуренція по цим торгам усунута. Ви можете зв язатися з виробником або його представництвом і почути ту саму відповідь! Це відома схема із усунення конкуренції у системі Прозоро. Отримати лист авторизації або попросити виробника та його представництво не видавати лист іншим учасникам за певні обіцянки або винагороди, що зовсім не є сприянням конкуренції із вашого боку завдяки даній вимозі у вашій документації. Також нагадаємо, що відповідно до п. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Чи не має у вас бажання прибрати вимогу із документації до листа авторизації і таким чином дати можливість участі іншим учасникам окрім того єдиного, що такий лист авторизації вже отримав? Наперед вдячні за детальне вивчення даної проблеми пов язаної із такою вимогою до листа.
Відповідь:
Внесено зміни до Тендерної документації
Дата відповіді:
26.06.2024 16:42
Відповідь надана
Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!
Номер:
c845363f1802449c9212521293ceb4b7
Дата опублікування:
26.06.2024 13:20
Опис:
Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a
Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками!
Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови!
Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Відповідь:
Внесено зміни до Тендерної документації
Дата відповіді:
26.06.2024 16:42
Відповідь надана
Прохання прибрати вимогу до листів від третіх осіб, яка стала КОРУПЦІЙНОЮ практикою на закупівлях, та, нажаль, ще інколи випадково зустрічається!
Номер:
0acd7a6f0f89433b989bab0669835773
Дата опублікування:
26.06.2024 13:19
Опис:
Шановний Замовник, наше товариство має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаційного листа пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Дистриб’ютор та представництво не мають права видати такий лист без дозволу виробника.
Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте тендер вже захищений іншим учасником. Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Коли певний учасник отримує такий лист від виробника на конкретну закупівлю та "допомагає" замовнику прописати у документацію вимогу до такого авторизаційного листа від виробника, як обов язкову.
Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції! Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника". Така перевірка займає лічені хвилини, здійснюється безкоштовно і жодним чином не дискримінує можливість вільно прийняти участь у закупівлі без залежності від листів виробника, які видаються вибірково за дискримінаційними антиконкурентними правилами. Дану інформацію про видачу листа лише одному учаснику на один тендер Замовник може перевірити звернувшись до будь-якого виробника або представництва.
Прохання прибрату таку вимогу до листа та не сприяти такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів. "Радники" які переконують замовників прописати таку антиконкурентну вимогу до документації лякають якими завгодно історіями про контрабанду, неофіціність і сіру техніку! Хоча насправді мета одна - під виглядом такої форми підтвердження - увійти в змову по видачі листа з виробником/представником та усунути конкуренцію! Хоча перевірка техніки за телефоном по серійному номеру займає менше хвилини. Будьте пильними!
Відповідь:
Внесено зміни до Тендерної документації
Дата відповіді:
26.06.2024 16:42
Відповідь надана
Документація містить вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!
Номер:
643b520429c94111ac7d3dd5cea5aab2
Дата опублікування:
26.06.2024 13:19
Опис:
Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Відповідь:
Внесено зміни до Тендерної документації
Дата відповіді:
26.06.2024 16:42