-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція водопровідних очисних споруд м. Вилкове Одеської області (коригування проекту 2015р.) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Торги відмінено
27 724 138.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 277 241.38 UAH
мін. крок: 1% або 277 241.38 UAH
Період уточнення:
11.06.2018 18:10 - 16.06.2018 23:55
Відповідь надана
клас наслідків
Номер:
e0761604bac14ce79889a865046e681a
Дата опублікування:
15.06.2018 15:42
Опис:
Яка категорія складності обєкта "Реконструкція водопровідних очисних споруд м. Вилкове Одеської області (коригування проекту 2015р.)"?
Відповідь:
За критеріями загальних вимог Закону «України «Про регулювання містобудівної діяльності», а також розрахунків, виконаних проектною організацією, об’єкт "Реконструкція водопровідних очисних споруд м. Вилкове Одеської області (коригування проекту 2015р.)" відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2 і має ІІІ категорію складності об’єкта будівництва.
Дата відповіді:
19.06.2018 15:35
Відповідь надана
Про види робіт
Номер:
dfc41a5dcf774e448d87fe1d44ac8bda
Дата опублікування:
15.06.2018 15:27
Опис:
За характером робіт предмета закупівлі учасник повинен мати ліцензію щодо здійснення будівельних та монтажних робіт, монтажу інженерних мереж. Проте тендерна документація вимагає надання ліцензії про провадження господарської діяльності у будівництві повязаної із створенням обєктів архітектури. Можливо це є помилковою вимогою. Підтвердіть свою позицію або спростуйте.
Відповідь:
Питання ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури регулюється відповідно до наступних нормативно-правових актів :
«Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 21.12.2016 № 331 «Про затвердження уніфікованої форми акту, що складається за результатами проведення планової (позапланової) перевірки за додержанням суб’єктом господарювання ліцензійних умов провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками»
Постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками»
Постанова Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури»
Закон України «Про архітектурну діяльність»
Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
Відповідно до пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»ліцензуваннюпідлягаютьтаківидигосподарськоїдіяльності:
9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність";
Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» господарська діяльність, пов'язана із створенням об'єкта архітектури, підлягає ліцензуванню відповідно до законодавства. Порядок ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, визначається Кабінетом Міністрів України.
Порядок ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури встановлюється Постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», відповідно до пункту 1 зазначеного Порядку він розроблений відповідно до Законів України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, “Про архітектурну діяльність”, “Про основи містобудування” та “Про регулювання містобудівної діяльності” та встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (далі - будівельна діяльність).
Таким чином, поняття «ліцензія про провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури» у тендерній документації вживається у розумінні зазначених вище нормативно-правових актів та є широким поняттям, що включає в себе ліцензування видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, за переліком видів робіт та в порядку, що визначаються Кабінетом Міністрів України;
При цьому перелік видів робіт, із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню визначається Постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками».
Дата відповіді:
19.06.2018 15:34
Відповідь надана
Про субпідрядну організацію
Номер:
709974b1c4b743c2b47a47a594debe5d
Дата опублікування:
15.06.2018 15:18
Опис:
Розясніть будь ласка вимогу тендерної документації п.п. 4.1. п. 4. Додатку 2 щодо надання гарантійного листа про погодження субпідрядної організації з Замовником у разі його залучення. Мається на увазі погодження, що саме цьому Замовнику будуть здійснюватись роботи або погодження взагалі бути субпідрядником тощо.
Відповідь:
Зазначена вимога включена до тендерної документації на виконання абзацу 1 пункту 30 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року №668, відповідно до якого підрядник має право залучати за згодою замовника до виконання договору підряду третіх осіб (субпідрядників);
Пунктом 46 Загальних умов також визначено, що Генеральний підрядник у порядку, встановленому договором підряду, погоджує із замовником питання про залучення до виконання робіт субпідрядників. Замовник може відмовити у такому погодженні з письмовим обґрунтуванням свого рішення.
Відтак, мається на увазі гарантійний лист від Учасника із зобов’язанням погодити із замовником залучення ним субпідрядник(ів).
Дата відповіді:
19.06.2018 15:34
Відповідь надана
Щодо дати видачі документа
Номер:
2d99cf0b8b9847f9bd2565834ba62eca
Дата опублікування:
15.06.2018 15:14
Опис:
Якою має бути давність відгуку або рекомендаційного листа відностного кінцевого строку подання тендерної пропозиції?
Відповідь:
Згідно з підпунктом 1.2. пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати відгук/ рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в п.1.1 (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані). Даний документ повинен відповідати наступним вимогам: Сканований лист відгук від попереднього замовника, що наведено в даній довідці. Замовник при цьому не обмежує Учасників жодними «строками давності».
Дата відповіді:
19.06.2018 15:33
Відповідь надана
о договорной цене
Номер:
9136e38e579e4d2ea432b3b5fcd2db01
Дата опублікування:
15.06.2018 15:10
Опис:
По требованию документации расчет стоимости строительных машин должен быть предоставлен с экономическим обоснованием изменений. Назовите, пожалуйста, должность специалиста выводы которого будут достаточными для тендерного комитета для принятия решения о компетентности и правильности выводов эксперта и т.д.
На вимогу документації розрахунок вартості будівельних машин повинен бути наданий з економічним обґрунтуванням змін. Назвіть, будь ласка, посаду фахівця висновки якого будуть достатніми для тендерного комітету для прийняття рішення про компетентність і правильності висновків експерта і т.д.
Відповідь:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації визначається порядок надання учасниками технічної частини пропозиції, а саме:
Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахований у ліцензійному програмному комплексі, має бути наданий в електронному сканованому вигляді* та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd та надається копія сертифікату кошторисника, яким складено кошторисні розрахунки. Обсяги робіт для розрахунку договірної ціни зазначені у кошторисної документації (окремий файл до тендерної документації);
Пункт 6 розділу ІІІ Документації конкретизує згадану вище вимогу та визначає та, що до ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальний кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін);
- розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
- ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні);
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (невід Д та Е);
- розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат.
Таким чином фахівцем висновки якого будуть достатніми для тендерного комітету для прийняття рішення про компетентність і правильності висновків експерта є документ зазначений у пункті 1 розділу ІІІ Тендерної документації - копія сертифікату кошторисника, яким складено кошторисні розрахунки.
Дата відповіді:
19.06.2018 15:33
Відповідь надана
Про електронний документооббіг
Номер:
3246c6564dc64d0f91c394405dfdd2b0
Дата опублікування:
15.06.2018 15:01
Опис:
Відповідно до підпукту 3 абзацу 6 розділу ІІІ тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються учасником та замовником з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Згідно з абзацом другим статті 9 вищезазначеного Закону України порядок електронного документообігу визначається державними
органами, органами місцевого самоврядування,
підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності
згідно з законодавством.
Враховуючи зазначене, просимо пояснити яким чином має бути реалізована зазначена вище вимога тенедерної документації у разі якщо у учасника відсутній такий порядок? Чи достатньо буде лише накладання електроного цифрового підпису після завантаження тендерної пропозиції?
Відповідь:
Відповідно до пп.3 абзацу 6 розділу ІІІ тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються учасником та замовником з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”.
При цьому згідно з ч. 1 ст. 5 Закону № 851-15 електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
Водночас для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис (ч. 1 ст. 6 Закону № 851-15). При цьомунакладаннямелектронногопідписузавершуєтьсястворенняелектронного документа (ч. 2 ст. 6 Закону № 851-15).
Таким чином, накладання електронного цифрового підпису після завантаження тендерної пропозиції є достатнім для виконання цієї вимоги тендерної документації.
Дата відповіді:
19.06.2018 15:32
Відповідь надана
оформлення пропозиції
Номер:
06ec98f7bb5e4a5cab757e8cc8bce710
Дата опублікування:
15.06.2018 14:49
Опис:
Просимо надати розяснення пункту 1 розділу ІІІ тендерної пропозиції: формат завантаження тендерної пропозиції має бути в форматі pdf та jpeg або лише в одному з цих форматів. Дякуємо за відповідь
Відповідь:
Розглянувши звернення Учасника процедури закупівлі, тендерний комітет роз’яснює наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження з нижченаведених документів, які надаються в кольоровому сканованому вигляді в форматі pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip).
Виходячи зі змісту даної вимоги допускається завантаження файлів пропозиції як у в форматі pdf, так і у форматі jpeg. Вибір формату файлу з двох запропонованих , що завантажується залежить виключно від учасника і допускається використання як лише одного формату сканованих файлів так і двох одночасно.
Дата відповіді:
19.06.2018 15:32