-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) : 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. Поточний ремонт асфальтового покриття внутрішньоквартального проїзду (благоустрій) за адресою: вулиця Березняківська, 22 у Дніпровському районі м. Києва.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Терміни, які використовуються в документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях.
Завершена
285 719.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 857.19 UAH
мін. крок: 1% або 2 857.19 UAH
Період уточнення:
21.06.2024 12:04 - 19.07.2024 00:00
Відповідь надана
АКт огляду
Номер:
a65601968ad84de380f1caef7f5f77fb
Дата опублікування:
27.06.2024 12:05
Опис:
Замовник у ТД вимагає:Акт обстеження об’єкта, підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника, задля максимально точного розрахунку цінової пропозиції, Учасник обов’язково має оглянути об’єкт Замовника та на підтвердження цього надати в складі пропозиції. Ознайомлення з об’єктом Замовника здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення з об’єктом Замовника повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з об’єктом Замовника із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі пропозиції.
Скаржник вбачає у даних вимогах дискримінаційні умови та обмеження конкуренції, що порушує ст. 5, ст. 22, ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Наша компанія має значний досвід виконання робіт з капітального і поточного ремонтів доріг. Компанія зареєстрована як 10 років і з тих пір безперервно веде діяльність з будівництва доріг, код ДКПП 42.11.
Предмет даної закупівлі (оточний ремонт асфальтового покриття внутрішньоквартального проїзду (благоустрій) ) не містить складних умов виконання, прихованих об’єктів, тощо, які б вимагали додаткового обстеження.
Технологія ремонту описана у тексті «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 14.02.2012 № 54.
Також вказівки до поточних ремонтів містяться у ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт; ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016 Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг.
У місцях , де є посилання на ДБН В.2.3-4:2015 умови дорожніх ремонтів також передбачені і цим стандартом.
У технічному завданні ТД окреслено види ремонту, обсяги ремонту і інші необхідні технічні, якісні і кількісні характеристики.
Даного цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції і оцінки власних можливостей.
Що ще замовник хоче, щоб учасник дослідив і оглянув?
Замовник з незалежних від учасника причин може не підписати акт огляду, або не прийняти його, не відповідати на дзвінки, затягувати час тощо.
Крім того, підписуючи акт огляду у замовника, учасник ідентифікує себе, що порушує положення статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що спілкування із замовником здійснюється виключно через систему закупівель без ідентифікації особи.
Таким чином, участь у закупівлі зможуть взяти учасники, які оглянули об’єкт (місце ремонту) і підписали акт огляду у Замовника, що обмежує конкуренцію, дискримінує Скаржника і усуває його від участі в закупівлі, порушуючи принципи закупівель, передбачені статтею 5, статтею 22 та статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо виключити з тендерної документації оскаржувані дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
Відповідно Порядку проведення відкритих торгів (п.26. Особливостей) Оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація. Замовником, у відповідності до Додатку 2 Тендерної документації про проведення відкритих торгів (з особливостями) передбачено надання Акту попереднього огляду об’єкту. Надання акту обстеження необхідно для того, щоб учасник до подання пропозиції оцінив фактичні обсяги та умови виконання робіт. Замовником забезпечено прозорість та відкритість у підписанні актів обстеження учасниками, а також забезпечена відсутність перепон в огляді місця обстеження. Таким чином, вимога щодо надання Акту обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника не порушує принципи здійснення публічних закупівель, в тому числі ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимоги встановлені в Оголошенні про проведення відкритих торгів(з особливостями), базуються виключно на принципах здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону:
- добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.З наведених принципів випливає, що між Замовником та учасником не можуть виникати будь-які відносини, що можуть призвести до порушення вказаних принципів, зокрема не можуть проводиться переговори, що мають на меті зміну умов проведення торгів а також зміни інформації, що зазначена в оголошенні про проведення закупівлі. Умова надання акту обстеження об’єкту будівництва зазначена в Оголошенні у зв’язку з тим, що учасники, здійснивши фактичну оцінку об’ємів необхідних робіт, можуть подати найбільш економічно вигідні пропозиції, що є одним із принципів здійснення публічних закупівель, а саме принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, що визначені п. 2 ч. 1. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім вищевикладеного повідомляємо, що встановлена вимога щодо надання акту обстеження є такою, що розроблена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції, зокрема: дотримано принципи ст. 5 Закону, оскільки учасники знаходяться в рівних умовах, конкуренції, дотримано принцип економії, ефективності та пропорційності, відкритість та прозорість забезпечено дотриманням норм Законодавства, у тому числі щодо публікації відкритих даних та регулювання взаємодії публічного та приватного сектору економіки, встановлені в Оголошенні вимоги є максимально відкритими, прозорими та такими, що унеможливлюють дискримінацію для учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця буде здійснено відповідно до вимог Закону а запобігання корупційним діям та зловживанням забезпечене повним дотриманням Замовником діючого антикорупційного Законодавства; процедура проведення відкритих торгів (з особливостями) здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» – розкриття інформації про учасника не відбувається – учасник під час здійснення обстеження не повідомляє дані, що готуються для участі в закупівлі. Визначення вимог Оголошення «дискримінаційними» є оціночним судженням Учасника, відповідно до ч. 2 ст. 30 Закону України «Про інформацію» та є таким, що виражає виключно суб’єктивне бачення вимог Оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) Учасником та не підлягає доведенню чи спростуванню його правдивості. З метою недопущення учасників, які потенційно можуть не виконати або виконати лише частково роботи за закупівлею або подати таку цінову пропозицію, за якою не зможуть виконати умови укладеного договору, оскільки Замовником не встановлено ані забезпечення пропозицій у відкритих торгах (з особливостями), ані забезпечення виконання договору про закупівлю, було встановлено вимогу щодо надання акту обстеження.
Загальна площа внутрішньоквартального проїзду за адресою вулиця Березняківська, 22 становить 666 кв.м і з них тільки 240 кв. м. підлягають ремонту. Пропозиція Замовника включає виконання поточного ремонту (окремі ділянки внутрішньоквартального проїзду), а не капітального ремонту (увесь проїзд повністю) асфальтового покриття. Виходячи з цього Замовник, як балансоутримувач, визначає найбільш пошкоджені ділянки проїзду для ремонтування, відповідно до обсягів бюджетних асигнувань. Тому Замовник встановив вимогу, щоб Учасник задля обрахування об’єктивної цінової пропозиції, провів обстеження на об’єкті та врахував усі умови виконання робіт. Ураховуючи з вищевикладеного вважаємо, що дана вимога обґрунтована та відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції. Вимога не задоволена Замовником.
Дата відповіді:
27.06.2024 15:54
Відповідь надана
Асфальтобетонники
Номер:
809722ea0a094622822329c4663f4669
Дата опублікування:
27.06.2024 11:56
Опис:
Доброго дня! Відповідно до ТД вимагається 2.5. Учасник повинен обов’язково підтвердити наявність працівників робітничих професій, працевлаштованих на підприємстві, які будуть задіяні під час виконання робіт, не менше 3 осіб асфальтобетонників, інформація по яким відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1.
Наша компанія має двох асфальтобетонників 4 розряду та мінімум трьох дорожніх робітників 5 розряду (підтверджуючі документи додаються).
ДОВІДНИК кваліфікаційних характеристик професій працівників ВИПУСК 64. Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи, розділ 2 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0032241-00#Text)
містить такі відомості про асфальтобетонників та дорожніх робітників.
Асфальтобетонник 3 розряду Виконує прості роботи під час улаштовування та ремонту дорожнього покриття з асфальтобетону та матеріалів, що обробляються чорними в'яжучими. Повинен знати: основні види асфальтобетонного покриття та покриття з матеріалів, що обробляються чорними в'яжучими; види мастик, емульсій, асфальтових сумішей та інертних заповнювачів, що використовуються під час улаштування чорного покриття; прийоми розбирання, обрубки й зарівнювання за допомогою механізованих інструментів асфальтобетонного покриття, а також покриття з матеріалів, що обробляються чорними в'яжучими.
Асфальтобетонник 4 розряду
Завдання та обов'язки. Виконує роботи середньої складності під час улаштовування та ремонту дорожнього покриття з асфальтобетону та матеріалів, що обробляються чорними в'яжучими. Повинен знати: основні вимоги до основ під асфальтобетонні покриття та покриття з матеріалів, що обробляються чорними в'яжучими; вимоги до якості мастик, емульсій, асфальтових сумішей та сумішей з матеріалів, що обробляються чорними в'яжучими; правила улаштовування, ремонту та приймання покриття; правила та прийоми ямкового ремонту асфальтобетонного покриття та покриття з матеріалів, що обробляються чорними в'яжучими.
Дорожній робітник 5 розряду виконує складні роботи під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг, штучних споруд на них та тротуарів. Повинен знати: методи оцінки стану дорожнього покриття та штучних споруд; будову та правила застосування геодезичних інструментів; методи боротьби з ерозією ґрунту; способи ліквідації ожеледиці на дорогах. Під час виконання робіт з розмічання дорожнього покриття автомобільних доріг: основні види та властивості фарб, розчинників і термопластичних матеріалів, методи визначення їх в'язкості та текучості; способи нанесення лакофарбових матеріалів; розміри ліній, стріл і написів горизонтальної розмітки; порядок нанесення розмітки у поєднанні з дорожніми позначками або світлофорами; технічні вимоги до дорожньої розмітки; правила нанесення маркірувальних матеріалів у поєднанні із світлоповертальними елементами; будову та принцип дії механізованого інструменту для нанесення термопластичних матеріалів; склад і технологію нанесення двокомпонентних
Компанія має досвід виконання аналогічного договору та цілком спроможне виконати роботи по даній закупівлі, зокрема має для цього відповідний кваліфікований персонал у достатній кількості.
Разом з тим, наше підприємство не має трьох асфальтобетонників (має лише двох).
Статтею 16 Закону дозволено Замовникам встановлювати кваліфікаційний критерій наявності в учасників працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід.
Замовником не обґрунтовано, чому саме така кількість асфлаьтобетонників і саме такого розряду вимагається тендерною документацією та на чому побудована така вимога (потреба).
Відтак, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають трьох і більше асфальтобетонників, що порушує статтю 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та дискримінує Скаржника.
Просимо Вас внести зміни до Документації, виключивши дискримінаційну вимогу.
Просимо ознайомитися з Рішенням АМКУ з приводу даної вимоги: №8938-р/пк-пз від 21.05.2024.
Відповідь:
Доброго дня! Відповідно до ТД Учасник повинен обов’язково підтвердити наявність працівників робітничих професій, працевлаштованих на підприємстві, які будуть задіяні під час виконання робіт, не менше 3 осіб асфальтобетонників, інформація по яким відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. Статтею 16 Закону дозволено Замовникам встановлювати кваліфікаційний критерій наявності в учасників працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід. Тож загальна кількість працівникік робітничіх професій не менше 3 осіб може складатись з асфальтобетонників та дорожних робітників разом.
Дата відповіді:
27.06.2024 15:54