-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
30230000-0 (Комп’ютерне обладнання),
30230000-0 (Комп’ютерне обладнання), принтери
Торги не відбулися
25 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 250.00 UAH
Період уточнення:
10.07.2018 10:24 - 13.07.2018 11:00
Відповідь надана
Заправка картриджів
Номер:
addd586b072f4c409c937ff0de348a8e
Дата опублікування:
11.07.2018 23:51
Опис:
Доброго дня. Чи вважається головною вимогою до техніки, що ви хочете придбати підтримка заправки картриджів від виробника техніки ? Така заправка може суттєво знизити ваші витрати на експлуатацію техніки та допоможе вам заощадити державні кошти.
Відповідь:
Заправка картриджів може здійснюватись в будь-яких обслуговуючих центрах.
Дата відповіді:
13.07.2018 09:36
Відповідь надана
Гарантійна підтримка повинна забезпечуватись сервісною організацією в м. Рівне Рівненської області.
Номер:
8b0232c2d9334bdead392416e6aeb6e2
Дата опублікування:
11.07.2018 23:47
Опис:
Доброго дня. Просимо надати пояснення чому в тендерній документації вказано "Місце поставки: за адресою Замовника 23500, Вінницька область, м. Шаргород, вул. Чорнововла, 9а" та при цьому вказано, що "Гарантійна підтримка повинна забезпечуватись уповноваженою виробником обладнання сервісною організацією або персоналом з наявним сертифікатом на ремонт і технічне обслуговування запропонованого товару в м. Рівне Рівненської області." Як пов'язано місце встановлення в однієї області, а сервісний центр з іншої ? Чому сервісний центр вам не підходить саме з Вінницької області ?
Відповідь:
в тендерній документації по цьому питанню допущенна технічна помилка.Гарантійна підтримка запропонованого товару повинна забезпечуватись в м.Вінниця Вінницької області
Дата відповіді:
13.07.2018 09:41
Відповідь надана
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Номер:
0cbb4720129945c7bc3e1f6a21f26144
Дата опублікування:
11.07.2018 09:41
Опис:
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Відповідь:
Аналоги та еквівалент не пропонувати.
Дата відповіді:
13.07.2018 09:51