-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Командирський ящик КЯ2022 (спеціального призначення)
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період уточнення:
20.06.2024 14:42 - 26.06.2024 08:50
Відповідь надана
Патент
Номер:
e617c4f1949d44adbe9ec2436cdb3471
Дата опублікування:
25.06.2024 23:44
Опис:
Шановний замовнику! Вивчивши матеріали тендерної документації, нами виявлені ознаки дискримінаційних умов та намагання створити сприятливі умови для конкретного, заздалегідь визначеного учасника. Так, в Технічних вимогах вимагається, щоб ящик та Лотки-вкладиші були з’єднані з корпусом рухомим важільними пластинами не менше 4 шт. при цьому один лоток-вкладиш з’єднаний з кришкою петлями. Одночасно, вимагається щоб учасник надав Патент на корисну модель, у якому, у формулі корисної моделі зазначається, що командирський ящик містить в собі лотки-вкладиші які з’єднані з корпусом рухомими важільними пластинами не менше 4 шт при цьому один лоток-вкладиш з’єднаний з кришкою петлями. Тобто, замовник, однозначно впевнений, що один із учасників має Патент саме з таким змістом у рефераті Патенту.
Разом з тим, з джерел майданчику Прозорро, відомо, що дійсно, такий Патент на корисну модель з №153950 від 20.09.2024 року має Шаров В.А.. Тобто, саме він (або його представники, які нададуть Патент) визначені як переможці торгів.
Таким чином, створені умови унеможливлюють участь у торгах та подальше постачання предмету закупівлі іншими учасниками, у яких також є Патент стосовно комплекту навчального вогневої підготовки.
З урахуванням цього, вимагаємо видалити вимоги, які містять дискримінаційні положення
Відповідь:
Шановний учасник, щодо вашого запитання надаємо наступну відповідь, що згідно додатку 3 до оголошення вимоги до з’єднання лотків-вкладишів з корпусом встановлені замовником відповідно до власних потреб. Вимоги до закупівлі були встановлені із урахуванням аналізу аналогічних торгів, що відбувалися через систему прозорро, а також з урахуванням того, що замовник ставить за мету придбати якісний товар. Тож встановлені документи спрямовані на пересвідчення в тому, що товар є якісним, безпечним в експлуатації, а також таким, що використовується Збройними Силами України. З метою не порушення прав інтелектуальної власності винахідника нами було прописано вимогу щодо надання патенту із зазначенням складових командирського ящика. Власне саме таке формулювання вимоги забезпечує не тільки дотримання прав інтелектуальної власності винахідника, але й підтверджує відповідність такого винаходу вимогам закупівлі. Тож враховуючи вказане, підстав для задоволення вашої вимоги немає. Всі умови закупівлі вказані із неухильним додержанням законодавства у сфері публічних закупівель, та, звичайно, нами при проведенні закупівлі дотримано всіх принципів, що вказані в Законі України «Про публічні закупівлі». Водночас, ми вдячні за ваше питання та за виявлену увагу до нашої закупівлі. Ми цінуємо ваш час, який ви витратили на аналіз документації та запрошуємо вас до участі у закупівлі.
Дата відповіді:
27.06.2024 09:54
Відповідь надана
ISO 27001:2023
Номер:
b414ab65a5f84b3abcec62db04427cd1
Дата опублікування:
25.06.2024 23:43
Опис:
Відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ISO 27001:2023, виданий уповноваженим органом на території України, на учасника процедури закупівлі або виробника.
Таку умову вважаємо дискримінаційною з огляду на наступне.
Цей стандарт є стандартом інформаційної безпеки та застосовується у банківських установах. Підтвердженням цьому є відкрита інформація на сайті: https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=104398#:~:text=ДСТУ%20ISO%2FIEC%2027001%3A2023,Системи%20керування%20інформаційною%20безпекою.
Враховуючи те, що товаром є командирський ящик, в ньому немає програмного забезпечення чи інших пристроїв, які б передбачали роботу із інформаціє та вимагали належний рівень її захищенності, а також враховуючи те, що замовник не є банківською установою, таке ІСО не має жодного відношення до даної закупівлі та є необґрунтованим.
Замовник передбачив документ, який не відноситься до даної закупівлі, не встановлює підтвердження щодо якості товару, а отже є необґрунтованим. В нас та в нашого виробника такий документ відсутній і ми не зобовʼязані його отримувати.
У звʼязку із цим, просимо виключити наступну вимогу закупівлі: «учасник повинен надати сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ISO 27001:2023, виданий уповноваженим органом на території України, на учасника процедури закупівлі або виробника».
Відповідь:
Шановний учасник, щодо вашого запитання надаємо наступну відповідь, що відповідно до додатку 3 в оголошенні встановлені вимоги про надання переліку сертифікатів на систему управління якістю. Отримання вказаних сертифікатів можливе, а отже вказана вимога не дискримінує учасників.
Дата відповіді:
27.06.2024 09:25
Відповідь надана
КЯ2022
Номер:
ece72b64b6624cd6a8f15e70a5b06837
Дата опублікування:
25.06.2024 23:37
Опис:
Шановний замовнику! Ви вказуєте конкретне найменування товару а саме Командирський ящик КЯ2022 (спеціального призначення)» та не передбачаєте можливості надати еквівалент. Ми є виробниками командирського ящика, який за технічними показниками повністю відповідає тому, що ви вимагаєте у закупівлі. Однак як виробник командирського ящика позбавлені можливості взяти участь у закупівлі, оскільки ви прописали назву обладнання від конкретного виробника, а саме ТОВ "ІСП". Це грубе порушення принципів закупівель. Чому ми не можемо запропонувати товар свого виробництва? Чому ви намагаєтеся придбати товар саме від ТОВ "ІСП", та чому не розглядаєте інших виробників? Чому це командирський ящик 2022, чому не 2023, чи 2024? Тож з метою надання можливості участі і інших виробників у торгах, забезпечення конкуренції у торгах, просимо вас виключити посилання на КЯ 2022 (спеціального призначення) з усіх місць тендерної документації. З повагою
Відповідь:
Шановний учасник, щодо вашого запитання надаємо наступну відповідь, що в додатку 3 до оголошення вказані технічні вимоги. Товар має відповідати зазначеним технічним вимогам. Замовник не дискримінує учасників, а вказує вимоги відповідно до власних потреб. На жаль, внести зміни до тендерної документації в період подання пропозицій не має можливості.
Дата відповіді:
27.06.2024 09:24
Відповідь надана
ISO 9001:2018
Номер:
3018ebd6b58345c185a856a58414386d
Дата опублікування:
25.06.2024 23:30
Опис:
Відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати:
Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, ISO 9001:2018 виданий уповноваженим органом на території України, на учасника процедури закупівлі або виробника.
Таку вимогу вважаємо дискримінаційною з огляду на наступне. У мене, як учасник відсутні такі ISO взагалі, через шо я звернулася до свого виробника за для отриманням ІСО, водночас отримала відповідь про те, що виробник може надати ISO 9001:2015, оскільки цей стандарт застосовується в Україні, натомість ISO 9001:2018 в нього відсутнє, оскільки цей стандарт використовується виключно якщо виробник займається продажем товару закордон. Натомість наш виробник командирського ящика не продає товар за кордон, а отже в нього немає обовʼязку отримувати такий стандарт ІСО. Більш того, дана закупівля не передбачає продаж товару за межі України, а отже замовником не обґрунтовано встановлено вимогу щодо надання ISO 9001:2018.
З урахуванням вказаного, просимо виключити вимогу щодо надання ISO 9001:2018, оскільки даний документ поширюється лише на тих, хто постачає товар за кордон, а отже такий документ не має жодного відношення до даної закупівлі.
Відповідь:
Шановний учасник, щодо вашого запитання надаємо наступну відповідь, що відповідно до додатку 3 до оголошення встановлені вимоги про надання переліку сертифікатів на систему управління якістю. Отримання вказаних сертифікатів можливе, а отже вказана вимога не дискримінує учасників.
Дата відповіді:
27.06.2024 09:18
Відповідь надана
Опис та технічні характеристики предмета закупівлі
Номер:
4e0b3e9ed62d4e9fa4e5701abe295015
Дата опублікування:
25.06.2024 21:38
Опис:
«Шановний замовнику, уважно вивчивши Документацію для проведення закупівлі через систему електронних торгів виникли наступні положення та питання.
Керуючись тим, що бойова підготовка, як і все інше, що стосується ведення війни та навчання військовослужбовців, має суворо визначені поняття категорій, термінів та положень, їх тлумачень (наприклад Статутами, Настановами, чинним Курсом стрільб та ін.) просимо, фахівців військової частини замовника дати чітке тлумачення назв та характеристик складових предмету закупівлі та відповісти на наступні запитання:
1. Згідно п.1.29 «ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ», «Рідкий ключ» призначено для спрощення регулювання прицільних засобів.
Питання: що має на увазі замовник під взаємовиключними предметом та властивістю поняттям «Рідкий ключ»? На скільки цей ключ повинен бути рідким? Прохання замовника вказати його густину та плинність, розміри, вагу, конфігурацію? Прохання зробити посилання на керівні та методичні документи, що визначають назву цього предмету, його властивості – витяги із Статутів, Настанов, Курсу стрільб, тощо.
2. Згідно п. 1.25 «ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ», «Прицільно-пристрілочний станок ППС-М (станок м’який для пристрілки снайперської зброї)».
Питання: що має на увазі замовник під взаємовиключними предметом та властивістю поняттям «станок м’який»? На скільки цей станок повинен бути м’яким, пружним? Прохання замовника вказати його щільність, показник твердості/м’якості, розміри, вагу, конфігурацію у різних положеннях (при стисканні, розтягуванні, тощо). Прохання зробити посилання на керівні та методичні документи, що визначають назву цього предмету, його властивості – витяги із Статутів, Настанов, Курсів стрільб, тощо.
Також виникли питання та потреба уточнення розмірів окремих складових предмету закупівлі. А саме:
1.Згідно п.1.1. «ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ», Ящик (мабуть мається на увазі тара) повинен мати розмір не менше(мм) 520*220*300.
Питання: яка з цих величин є шириною, висотою та довжиною? Чи правильно ми розуміємо, що при постачанні, учасник може надати тару будь-якого розміру, але не меншу ніж вказану у вимогах? Наприклад, 1000*800*700 мм, або навіть більшу?
2.Згідно п.1.3 «ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ», Лоток (2 шт.) для збереження приладів, повинен мати розмір не менше (мм) 520*110*40.
Питання: яка з цих величин є шириною, висотою та довжиною? Також не зрозуміло де ці лотки будуть знаходитись - у середині ящику чи зовні (знизу, зверху, збоку)? Адже розмір лотку у 520 мм ніяким чином не узгоджується з розміром ящику – 520 мм.
3. Безумовно, транспортування і використання ящику (тари) та лотків з меншими розмірами будуть більш зручнішими. Прошу пояснити такі суворі вимоги до розмірів ящику (тари) та лотків?»
4. Чи буде підставою для дискваліфікації пропозиція в якій будуть вказані розміри ящика та лотка менші, але при цьому буде забезпечено наявність всіх складових предмету закупівлі, та зручність при транспортуванні та проведенні занять.
5. Складається враження, що технічні вимоги, викладені в технічній специфікації до предмету закупівлі, складено замовником під окремого виробника, розглядається конкретний виріб Командирський ящик КЯ 2022. Замовником не надається можливість участі інших виробників з аналогічним, або еквівалентним предметом закупівлі.
Відповідь:
Шановний учасник, щодо вашого запитання надаємо наступну відповідь, що відповідно до додатку 3 до оголошення складовою командирського ящику є Рідкий ключ для спрощення регулювання прицільних засобів. Вимоги щодо характеристик Рідкого ключа замовником не висувалися. Також відповідно до додатку 1 до тендерної документації складовою командирського ящику є Прицільно-пристрілочний станок ППС-М (станок м’який для пристрілки снайперської зброї). Вимоги щодо характеристик Прицільно-пристрілочного станку ППС-М замовником не висувалися. Розміри ящику та лотку встановлені замовником відповідно до власних потреб. Надання пропозиції з більшим за розміром ящиком та лотком можливе, виходячи з формулювання «не менше». У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник вказав, що учасник може надати еквівалент.
Дата відповіді:
27.06.2024 09:16
Відповідь надана
Лоток-вкладиш
Номер:
64e5136f5999419390f0100985b9c9fb
Дата опублікування:
25.06.2024 20:46
Опис:
Просимо надати роз’яснення стосовно технічним, якісних та методичних характеристик складових предмета закупівлі. А саме: згідно п.3 Технічної специфікації, «Лоток-вкладиш повинні бути з’єднані з корпусом рухомими важільними пластинами не менше 4 шт при цьому один лоток-вкладиш з’єднаний з кришкою петлями». Питання: У чому методична цінність рухомих важільних пластин (не менше 4 шт), один з яких з’єднаний з кришкою петлями? Адже (наголошую!) Лоток-вкладиш призначений лише для зберігання приладів. Чи буде підставою для дискваліфікації, якщо учасник запропонує предмет закупівлі, який буде забезпечувати більш надійне зберігання та транспортування його складових без технологічних ускладнень конструкції (важільні пластини, петлі, кілька лотків тощо), але із зменшеною кількістю лотків та наявністю вбудованих секцій зберігання у самому корпусі ящику та гвинтами кріплення до корпусу?
Відповідь:
Шановний учасник, щодо вашого питання надаємо наступну відповідь, що згідно додатку 3 до оголошення вимоги до з’єднання лотків-вкладишів з корпусом встановлені замовником відповідно до власних потреб. Також, якщо учасник запропонує предмет закупівлі, який буде забезпечувати більш надійне зберігання та транспортування його складових без технологічних ускладнень конструкції (важільні пластини, петлі, кілька лотків тощо), але із зменшеною кількістю лотків та наявністю вбудованих секцій зберігання у самому корпусі ящику та гвинтами кріплення до корпусу, це не буде підставою для дискваліфікації учасника, якщо учасник надасть кращий за своїми характеристиками товар, але не гірший.
Дата відповіді:
27.06.2024 09:11